خرید تور تابستان ایران بوم گردی

میزبانی عربستان از کشتی‌کچ زنان

برای نخستین بار یک رقابت بین دو کشتی کچ کار زن در عربستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از foxnews، عربستان برای اولین بار میزبان یک رقابت کشتی کچ بین زنان بود که در آن ناتالیا ئو لیسی اوانس برابر هم قرار گرفتند. عربستان مدتی است که میزبانی رویدادهای مهم کشتی کچ را با پرداخت هزینه گزاف به سرمایه‌داران این کمپانی بر عهده گرفته است و رقابت‌های این کشتی گیران نیز در ورزشگاه ملک فهد جده برگزار می شود.

با این حال عربستان اجازه رقابت کشتی کچ کاران زن را نداده بود تا اینکه در رقابت های پنجشنبه شب برای اولین بار این اجازه داده شد تا دو کشتی کچ کار زن در این کشور برابر هم رقابت کنند.

در این رقابت ناتالیا توانست برنده مبارزه شود. این کشتی‌کچ کار کانادایی- آمریکایی دو بار کمربند قهرمانی زنان را در این رشته به دست آورده است.

عربستان در ادامه تلاش‌های خود برای تغییرات اجازه این مبارزه را در کشور خود داد تا تمایز بالا در این کشور را نسبت به گذشته نشان دهد. البته این دو کشتی گیر با پوششی روی رینگ حاضر شدند که مسئولان عربستانی خواسته بودند.

به گزارش ایسنا، در این رقابت و در جدال مهم براک لزنر با کین ولاسکوئز دو قهرمان سابق UFC برابر هم قرار گرفتند که لزنر به راحتی حریف خود را شکست داد.

همچنین تایسون فیوری قهرمان سریالی سنگین وزن بوکس جهان توانست بران استرومن را ناک اوت کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا