خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نوبخت: وزیر بهداشت سابق کم‌تجربه بود

«علی نوبخت»، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه وزیر بهداشت سابق کم تجربه بود گفت: بارها به وی اعلام کردیم که در طرح تحول سلامت نمی‌شود خارج از ریل حرکت کرد.

به گزارش فارس رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مراسم روز ملی بیمه سلامت اظهار کرد: اجازه ندهید کسی نگوید پول نداریم فقط وزیر بهداشت به عنوان مقام عالی رتبه مجاز است بگوید پول نداریم.

وی ادامه داد: دوره‌ای نمایندگان مجلس را مجبور می‌کردند تا بگوییم پول نداریم و اکنون هیچ مدیر بیمارستانی حق ندارد که بگوید پول نداریم، سال‌ها قبل ما تصمیمی در این زمینه گرفتیم و لایحه بیمه همگانی خدمات درمانی در سال ٧٣ در مجلس تصویب شد و امروز ثمره آن را می‌بینیم.

نوبخت بابیان اینکه در ساله‌های گذشته جریاناتی در کشور ایجاد شده بود و جسد بیماران را گروگان می‌گرفتند در حالی این با شأن جمهوری اسلامی کشور مطابقت نداشت گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم سهم سلامت از درآمد ناخالص ملی افزایش پیدا کرد و طرح تحول سلامت اجرایی شد اما اشتباهاتی صورت گرفت و بیمه‌ها با بدهی‌های زیادی مواجه شدند.

وی گفت: در برنامه ششم توسعه محکم ایستاده ‌ایم و به وزیر بهداشت قبلی که کمی کم‌تجربه بود گفتیم که نمی‌توان خارج از ریل حرکت کرد و راهنماهای بالینی مصوب شد.

وی تصریح کرد: در شرایطی هستیم که پرونده الکترونیک سلامت، نظام ارجاع و راهنماهای بالینی بارگذاری شده است و. وزیر بهداشت با وجود اینکه کشتی طوفان زده وزارت بهداشت را با مشکلات مالی تحویل گرفتند و در شرایط تحریم با وجود فشارها و مجاهدت ها توانستیم نیازهای مردم در حوزه سلامت را فراهم کنیم و برای استکبار جهانی حرف داریم که دیگر جسدی گروگان گرفته نمی شود و این اجساد مطهر هستند و باید به داد مردم محروم و دردمند رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مرد هنرمند هنرپیشه را / عمر دو بایست در این روزگار
    نا به یکی تجربه آرد به دست / با دگری تجربه بندد به کار !
    دوستان قصد دارند انشا ا… در اون عمر دوم تجاربشون رو بکار ببرند ؟ در این عمر اول که گند زدید با تورم 10 برابر شدن قیمتها در عرض کمتر از 2 سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا