خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش ستاد کل نیروهای مسلح به تحریم آمریکا

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای، اقدام اخیر «رژیم استکباری آمریکا» در تحریم این ستاد و برخی اشخاص حقیقی و حقوقی جمهوری اسلامی ایران را تبلیغاتی، منفعلانه و در عین حال بی خاصیت و از روی استیصال ارزیابی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در این بیانیه آمده است:

«در ۱۳ آبان ۹۸ و در روزی که ایران اسلامی فریاد استکبارستیزی و استقلال خواهی خود را در سراسر کشور علیه دولت دیکتاتور ، قلدر و مستکبر آمریکا طنین انداز کرد، کاخ سفید در تداوم تحریم ظالمانه علیه ملت ایران به زعم خود تحریم های جدیدی را علیه اشخاص و نهادهای حاکمیت و بطور خاص نیروهای مسلح اعمال کرد؛ حال آنکه از فردای پیروزی انقلاب اسلامی، تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه مجموعه نیروهای مسلح آغاز شده و تاکنون بدون وقفه تداوم داشته است.

این بیانیه می افزاید: مجموعه نیروهای مسلح کشور به گواه تجربه دوران دفاع مقدس توانست به خوبی این تهدیدها را به فرصت تبدیل کند که توان بازدارندگی پیشرفته کشور در حوزه موشکی، دریا، زمین و هوا، نمونه روشنی از این توانمندیهای دفاعی است و دولت آمریکا به خوبی می داند که اقتدار و پیشرفت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اتکاء به ظرفیت های درون کشور حاصل شده و هیچ گاه وابستگی در این حوزه وجود نداشته است.

ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه این بیانیه آورده است: استقامت و ایستادگی ملت ایران مقابل تحریم های ظالمانه و غیر انسانی دولت ترامپ که پس از خروج آن کشور از توافق برجام، حاکمان کاخ سفید را عصبانی کرده است؛ اکنون برای سرپوش نهادن بر این فضاحت و شکست های پی در پی منفعلانه، به اقدامات تبلیغاتی و نمایشی رو آورده است. اقداماتی که همچون دیگر تحریم های گذشته محکوم به شکست بوده و بدون تردید، ملت، دولت و حاکمیت نظام اسلامی را در پی گیری اهداف اسلامی بیش از پیش متحد و منسجم تر خواهد کرد.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه راهبردهای مقتدرانه خود، تحت فرماندهی
فرمانده معظم کل قوا( مد ظله العالی) به مراتب قویتر از گذشته با تقویت و افزایش توان دفاعی و بازدارندگی، با هر گونه ماجراجویی و قلدری آمریکا مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا