خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تماس تلفنی رییس‌جمهور و معاون اول با استاندار آذربایجان شرقی

رئیس جمهور روحانی دقایقی پیش در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان شرقی در جریان آخرین وضعیت زلزله‌زدگان شهرستان میانه قرار گرفت.

حسن روحانی در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان شرقی که در حال بازدید از روستای ورنکش شهرستان میانه بود، جان باختن تعدادی از اهالی این روستا بر اثر وقوع زلزله را تسلیت گفت و با بازماندگان آنها ابراز همدردی کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، رئیس جمهور همچنین بر بسیج تمامی امکانات استان برای امدادرسانی و اسکان زلزله زدگان تاکید کرد.

همچنین استاندار آذربایجان شرقی هم گزارشی از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده استان و خسارات و تلفات ناشی از آن را به رئیس جمهور گزارش کرد.

محمد رضا پورمحمدی با تاکید بر اینکه تمام امکانات ستاد مدیریت بحران استان برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده بسیج شده است، از آغاز اسکان اضطراری زلزله زدگان خبر داد.

اسحاق جهانگیری صبح امروز (جمعه ) در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان شرقی که در ستاد بحران در روستای ورنکش بخش ترکمنچای میانه حضور دارد، گزارشی از آخرین وضعیت خسارات وارده و اقدامات صورت گرفته برای کمک به زلزله زدگان دریافت کرد.

معاون اول رییس جمهور از استاندار آذربایجان شرقی خواست با بسیج تمامی امکانات استان و اعزام گروه‌های امدادرسان و ارزیاب به مناطق زلزله زده، اقدامات لازم و کمک رسانی فوری به آسیب دیدگان را دستورکار خود قرار دهد.

دکتر جهانگیری همچنین از همه نیروها و ارگان‌های امدادرسان استان نیز خواست تمام امکانات و ظرفیت‌ها را برای کمک به زلزله زدگان بکار گیرند.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این تماس تلفنی، گزارشی از آخرین آمار جانباختگان و مجروحین ارائه کرد و از بسیج همگانی در استان برای کمک رسانی و نجات زلزله زدگان خبر داد. گزارش ها حاکی است این حادثه تاکنون پنج کشته و دوازده مصدوم که در مراکز درمانی بستری شده‌اند، داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا