خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنان احمدی نژاد در بهشت زهرا

دکتر محمود احمدی نژاد در پایان مراسم ترحیم والده خود، حاجیه خانم سیده فاطمه قادری، در محل قطعه ۴۸ بهشت زهرا(س) تهران؛ دقایقی کوتاه سخنرانی کرد.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از سایت احمدی نژاد، متن سخنان وی در پی می آید:
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر وجعلنا من خیر انصاره و اعوانه
بنده از طرف خودم و همچنین به نمایندگی از طرف اعضای خانواده احمدی نژاد از تمام عزیزانی که محبت کردند، بزرگواری کردند، لطف کردند، در مراسم شرکت کردند تشکر میکنم. اما من میخواهم کوتاه به عنوان عرض تشکر از شما یکی دوتا نکته مختصر را عرض کنم؛ همه دنیا بدانند این والده ی ما، پدر ما، نسل اندر نسل، عاشق پیامبر(ص) و آل پیامبر(ص) هستند، دلداده امام زمانند(عج)، وجودشان، گل سرشتشان، اندیشه شان، قلبشان، ته خواسته شان پیوستن به پیامبر(ص) و آل پیامبر(ص) است. همه عمرشان در خدمت این است، کیفشان این است، افتخارشان این است، عزتشان این است که در خدمت مسیر و آرمان پیامبر(ص) و آل پیامبر(ص)؛ که امروز خلاصه شده است در وجود نازنین امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشند.
بسیاری از شما والده ی ما و پدر را ما را می شناسید، بچه محل بودیم، زندگی کردیم داخل هیات ها، داخل مسجد، داخل مراودات روزانه؛ میخواهم سوال کنم، از این والده ی ما کسی بدی دیده؟ کسی بدی دیده؟ خلافی دیده؟ آنهایی که میخواهند همه اموات، اموات جمع، شهدا، صلحا، امام، بزرگان، همیشه و بخصوص الساعه، مهمان پیامبر(ص) و آل پیامبر(ص) باشند یک صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) بفرستند.
خدا ان شاء الله به همه شما سلامتی بدهد و بیاییم در مجلس شادی شما شرکت کنیم، به همه تان عزت بدهد، توفیق خدمت به راه نورانی پیامبر(ص) و آل پیامبر(ص) را عنایت بکند، به برکت صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا