خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«شورای نگهبان یار دوازدهم اصولگرایان است»

یک فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت:  شورای نگهبان یار دوازدهم اصولگرایان است و ردصلاحیت میان آنها خیلی جدی نیست؛ بنابراین از الان با خیال راحت در حال تهیه لیست‌های خود هستند. اعتقاد من این است که تندروهای جریان اصولگرا با کمترین زحمت می‌توانند بر لیست‌های اصولگرایان مسلط شده و جریان خردگرا اصولگرایی سهم کمتری بدست می‌آورند.

محمد مهاجری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مهم‌ترین مساله این روزهای اصولگرایان دستیابی به لیست مشترک برای انتخابات مجلس یازدهم است، اظهار کرد: آنها خیلی علاقه ندارند که اطلاعات مربوط به فعالیت آنها به بیرون درز کند، اما رقابت درونی سنگینی برای سهم‌خواهی در میان این جریان وجود دارد. جبهه پایداری و اصولگرایان سنتی تلاش می کنند تا سهم بیشتری از لیست‌های انتخاباتی بدست آورند. جریان مستقل اصولگرا هم وضعیت مشخصی نداشته و اطلاعات دقیقی هم از آنها مشخص نیست.

وی خاطرنشان کرد: جریان تندرو و بداخلاق یک تهدید برای اصولگرایان محسوب می شوند. آنها سعی می کنند با تندروی، سایر اصولگرایان را مطیع خود کرده و آنها را ساکت کنند. آنها با شعارهای به ظاهر انقلابی و ارزشی، به دیگران تهمت زده و با دروغ بستن به دیگران، خود را مطرح می کنند. این تهدید از 22 سال پیش برای اصولگرایان وجود داشته است.

این فعال رسانه‌ای اصولگرا همچنین درباره احتمال ارائه لیست مشترک از سوی اصولگرایان تصریح کرد: شورای نگهبان یار دوازدهم اصولگرایان است و ردصلاحیت میان آنها خیلی جدی نیست؛ بنابراین از الان با خیال راحت در حال تهیه لیست‌های خود هستند. اعتقاد من این است که تندروهای جریان اصولگرا با کمترین زحمت می‌توانند بر لیست‌های اصولگرایان مسلط شده و جریان خردگرا اصولگرایی سهم کمتری بدست می‌آورند.

مهاجری با اشاره به اینکه جبهه پایداری با حمله به دولت و مخالفان خود تلاش می‌کند که فضای سیاسی کشور را به نفع خود کند، گفت: اصولگرایان علاقه دارند انتخابات با مشارکت کمتری برگزار شود تا آنها پیروز شوند، اما اگر میزان مشارکت مردم به 60 درصد برسد، این جریان در مجلس یازدهم مسلط نخواهد بود.

وی در پایان درباره احتمال سرلیست شدن قالیباف در تهران ادامه داد: اطلاع دارم که علی لاریجانی از یک سال پیش به نزدیکان خود اعلام کرده است که نامزد انتخابات مجلس یازدهم از هیچ حوزه‌ای نخواهد شد؛ بنابراین در شرایط غیبت لاریجانی، مدعیانی برای جانشینی او در مجلس پیدا شده اند. قالیباف هم از مدتی قبل فعالیت انتخاباتی و رسانه‌ای خود را آغاز کرده است و حضور او در برنامه تلویزیونی چند شب پیش یک برنامه کاملا تبلیغاتی و انتخاباتی بود که با رانت صداوسیما انجام شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. این آقا که در خبرآنلاین فعال بوده مدتهاست از دایره اصولگرایی خارج شده است. نمی دانم چه پافشاری برای چسباندن این وصله نچسب به جریان اصولگرایی دارید! حقیقتا مایه تعجب است. مواضع ایشان بعضا از اصلاح طلبان تندرو نیز تندر است و یک جستجوی ساده این مدعا را اثبات می کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا