خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا قرعه کشی «دورهمی» 12 میلیارد سود داشت؟!

برنامه تلویزیونی «دور همی» در حالی این شب ها پر بیننده روانه آنتن شبکه نسیم می شود که ابهاماتی درباره چگونگی قرعه کشی و نتایج آن مطرح است.

خبرگزاری دولتی پانا در گزارشی در این باره نوشت:

در حالى که امکان قرعه کشى برنامه تلویزیونی «دور همی» تا عدد ١٣٨٩٧١٠ اعلام شده بود، گزارش هایی از مخاطبان این برنامه رسیده است که ثابت می کند کدهایی بالاتر از رقم ذکر شده در پیامکی از سوی حامی مالی این برنامه برایشان ارسال شده است.

یکی از شرکت کنندگان این برنامه در گفت و گو با خبرنگار پانا گفته است که عدد ١٤٠٦٨٩٠ را بعد از ارسال پیامک برای شرکت در قرعه کشی برنامه «دورهمی» دریافت کرده، حال آن که عدد ١٣٨٩٧١٠ به عنوان آخرین عددی اعلام شده که امکان شرکت در این قرعه کشی را کسب می کند.

گفتنی است در یکی از قسمت های این برنامه تلویزیونی نیز با حضور مدیرعامل اسپانسر و حامی برنامه اعلام شد یک میلیون و سیصد و هشتاد و نه هزار و هفتصد و ده کدقرعه کشی برای کسانی که علاقه مند به شرکت در این قرعه کشی با پرداخت هزینه 10 هزار تومان بوده اند، ارسال شده است که جمع مبلغ آن به حدود ١٤ میلیارد تومان می رسد. حال اگر هزینه لازم برای خرید جایزه های وعده داده شده، تعداد ٨٠٠ موبایل و تبلت با هزینه تقریبی هرکدام یک میلیون تومان، دو خودرو مجموعا 640 میلیون تومان را جمع بزنیم، یک میلیارد و چهارصد و چهل میلیون تومان برای اعطای جایزه ها از سوی این حامی هزینه شده است. اما جای این ابهام و سوال باقی است که از ١٤ میلیارد تومان پولی که مردم پرداخت کرده اند، حدود 1 و نیم میلیارد تومان خرج شده اما 12 میلیارد و نیم مابقی به چه سرنوشتی دچار است؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا