خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه سرگشاده‌ی کارگران دخانیات به دو وزیر

یکی از کارکنان شرکت دخانیات ارومیه، متن با عنوان نامه سرگشاده کارگران دخانیات خطاب به وزرای کار و صنعت را به انصاف نیوز ارسال کرده است که در پی می‌آید:

بسمه تعالی

جناب آقای شریعتمداری، وزیر محترم تعاون، کار ورفاه اجتماعی

جناب آقای رحمانی، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

احتراماً، همانطور که مستحضرید در شرکت دخانیات روزی نیست که خبر از اختلافات خانمان سوز اعضاء هیات مدیره و مدیرعامل نباشد. هر روز یارکشی و نامه پراکنی. مدیرعامل در جلسات هیات مدیره شرکت نمی‌کند. هیچ کس بفکر توقف خطوط تولید و کاهش سهم بازار و بیکاری کارگران نیست. هر کدام بدنبال قدرت نمایی و به رُخ کشیدن پشتوانه‌های خود هستند و این اختلافات باعث شده شرکت در آستانه سقوط قرار گیرد.

وزرای محترم؛

کارگران دخانیات دیگر حالشان بهم می‌خورد از دخالت‌ها و فشارهای نمایندگان مجلس برای انتصاب دوستان و نزدیکانشان. ما اگر نخواهیم آنها برای ما دلسوزی کنند چه کسی را باید ببینیم؟! فشار بی امان آنان برای اینگونه انتصابات برای چیست؟ برای رضای خداست؟!

البته کارگران شریف دخانیات و نمایندگان آنها در شورای اسلامی کار بر خود لازم می‌دانند، بمنظور جلوگیری از وارد شدن هرگونه خسارتی به جایگاه و اعتبار شرکت، این موضوع را تا رسیدن به نقطه اثربخش پیگیری نمایند. چرا که بحمدلله با پیگیری و شفاف سازی آنان است که مفاسد متعدد و بی شمار مدیریت عامل گذشته برملا شد، جلوی ارتقاء گروه به ناحق خانم خاص گرفته شده و رییس هیات مدیره بعلت دو شغله بودن مجبور به استعفا از پست قائم مقامی مدیرعامل شد.

آقایان وزرا؛

اگر امروز فکری بحال شرکت دخانیات نکنید، فردا قطعاً بسیار دیر است و شما می‌مانید و چندین هزار کارگر و کشاورز بیکار بروی دستانتان!

شرکت دخانیات هم اکنون نیازمند تصمیم قاطع شما برای انتصاب هیات مدیره‌ای منسجم و قوی است که از دل آنها مدیرعاملی شجاع و کارآمد معرفی شود. هیات مدیره پاکدستی که فقط بفکر رونق تولید و افزایش راندمان باشد و نه بدنبال زد و بند با عاملین و خریداران توتون سنواتی!

و من الله التوفیق …

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا