خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مدعیان حضور همکاران «زم» در دولت قصد فرار به جلو دارند»

«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: کسانی که مدعی هستند همکاران روح الله زم در دولت هستند قصدشان فرار رو به جلو است.

محمود واعظی در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به سوالی مبنی بعداز دستگیری روح الله زم عده‌ای مطرح کردند که در داخل دولت نفوذی‌ها با وی همکاری داشتند، اما درصورتی که شواهد نشان می‌دهد خط نفوذ در جای دیگری است چرا این صحبت‌ها مطرح می‌شود، گفت: افرادی که این ادعاها را مطرح می‌کنند قصدشان فرار رو به جلو است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در حال حاضر افرادی که اسم‌شان به عنوان همکاران زم درآمده است از خودشان هستند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه دولت، دولتی پاک و شفاف است و معتقدم قصدشان از درست کردن چنین شایعاتی این است که اسم‌شان با افراد دیگر قاطی شود.

واعظی خاطر نشان کرد: از مدعی العموم می‌خواهیم با کسانی که اتهام می‌زنند، برخورد کند که بر چه سند و مدارکی این حرف ها می‌زنند. هرچیزی که آن‌ها مطرح کردند ما بررسی کردیم هیچ چیزی به دست نیاوردیم و سخنگوی قوه قضائیه هم این را تائید کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا مدعی‌العموم برای پشتیبانی از دولت ورود پیدا نکرده است و همیشه عکس این قضیه افتاده است، عنوان کرد: شکایات زیادی را مطرح کرده‌ایم که مانده است، در این خصوص هم شکایت می‌کنیم همان آقایی که چنین حرف‌هایی زده است چندین شکایت دارد و راست راست هم می‌گردد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا