خرید تور تابستان ایران بوم گردی

همسر داوری از بازداشت او می‌گوید

/گفت‌وگو با الهام سلمانی/

یکشنبه شب، خبری مبنی بر بازداشت عبدالرضا داوری، مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد؛ الهام سلمانی همسر او این خبر را تایید کرد و گفت علت بازداشت را به من اطلاع نداده‌اند.

الهام سلمانی، همسر عبدالرضا داوری، با بیان اینکه چند بار از آقایان خواستم که حکم قضایی را به من نشان دهند اما امتناع کردند، به انصاف نیوز گفت: ساعت هفت و نیم عصر پریروز آقای داوری را بازداشت کردند؛ متعاقبا از من خواستند تا به دادستانی مراجعه کنم، که من اینکار را نکردم و گفتم الزاما باید صدای همسر خود را بشنوم  تا از سلامت او مطمئن شوم. با من تماس گرفتند و توانستم با آقای داوری صحبت کنم اما کاملا مشخص بود تحت فشار هستند؛ به من گفت کاملا مطابق صلاح‌دید خود عمل کنم و من قصد همکاری با آن‌ها را ندارم. بعد من پاسخ دادم که پشت شما هستم؛ با اتفاقاتی که رقم خواهم زد، جامعه پشت شما قرار خواهد گرفت.

از علت بازداشت داوری از آقایان  پرسیدم، گفتند از آنجایی که تلفن‌ها امن نیست، علت بازداشت را نمی‌گوییم من هم پاسخ دادم تلفن‌ها برای من ناامن است نه شما. گفتم دعا کنید وضعیت اینترنت ادامه پیدا کند، وگرنه من این موضوع را در توییتر اعلام می‌کنم، برای شما تبعات داخلی و خارجی خواهد داشت؛ به من گفتند هیچ مساله‌ای متوجه‌ی شما نیست، دوستانه و برادرانه به شما می‌گوییم همکاری با آقای داوری را مبذول نکنید تا پرونده‌ی ایشان به شما تسری پیدا نکند. من هم پاسخ دادم که این احساس را به شما ندارم و شما باید علت بازداشت همسرم را توضیح دهید و گفتند اگر می‌خواهید حکم ایشان را رویت کنید، باید به دادستانی بیایید.

بنده در پاسخ به او گفتم در صورتی که امکان ملاقات دو نفره با همسرم داشته باشم در آنجا حضور پیدا خواهم کرد و آدرس را ارسال کنید. بعد بازهم با من تماس گرفتند، و آدرس منزل خودمان را فرستادند و گفتند به اینجا تشریف بیاورید. گفتم بعد از اینکه همسر من را بازداشت کردید درب منزل من چه کار می‌کنید؟ انگار منتظر بودند بازهم به آنجا بازگردم؛ اما بعدا متوجه شدم مقابل خانه‌ی مادرم هستند. در آخر گفتند برای من هم حکم جلب صادر شده است و علت آن اختفای آلات جرم آقای داوری است و  پرسیدم، آلات جرم آقای داروی را ذکر کنید؛ گفتند موبایل و لپ تاپ ایشان. گفتم اتهامی که شما به من وارد می‌کنید اگر کمترین آشنایی با حقوق داشته باشید می‌دانستید البينه علي المدعي.  این را که گفتم، خویشتنداری خود را از دست دادند و گفتند من فوق لیسانس حقوق هستم و من هم پاسخ دادم متاسف هستم برای کشوری که شما حقوقدان آن باشید، شما را به آقای روحانی ارجاع می‌دهم که یک حقوقدان هستند و  وضعیت کشور در حال حاضر این است.

او در پایان مدعی شد: وکیل آقای داوری حتی نتواسته است از جایی که او منتقل شده، خبردار شود. درب منزل ما دو بار توسط آقایان شکسته و قفل آن عوض شده است، بسیاری از وسایل منزل ما ضبط شده است. حتی می‌توانم عنوان سرقت به آن بدهم. بدون حکم وارد منزل من شدند، لپ تاپ‌ها و چندتا موبایل و حتی طلاهای من را برده‌اند. به کلانتری مراجعه کردم وقتی بازگشتم همسایه‌ها گفتند بازهم به منزل شما آمدند و وسایلی را با خود خارج کردند و این الان شرایط زندگی من است. فرزندانم و همسرم امنیت ندارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا