خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعلام موضع حزب اتحاد ملت درباره حوادث بنزینی

حکومت با اصلاح سیاست‌های غلط، مانع تعمیق واگرایی شود

جلسه مشترک شورای مرکزی و دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی دوشنبه شب در دفتر مرکزی حزب برگزار شد و موضع این حزب درباره‌ی حوادث بنزینی اخیر اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی حزب اتحاد ملت، در این نشست اعضای شورای مرکزی و دفتر سیاسی ضمن بررسی اخبار و تحلیل‌های موجود در مورد حوادث پیش‌آمده در سراسر كشور كه پس از اعلام طرح سهميه‌بندى و افزایش قیمت بنزین رخ داده است، انتقاد شدید خود را نسبت به شیوه اتخاذ تصمیم و نحوه اجرای این طرح و رفتار ارکان مختلف نظام در این موضوع اعلام کردند.

همچنین اعضاء از جان‌باختن تعدادى از هموطنان در اين حوادث ابراز تأسف و تأثر كرده و با آسیب‌دیدگان ابراز همدردى و عنوان كردند: “متأسفانه به دلایل مختلف اعتراضات در این مقطع از جلوه‌های خشونت بار و تحریک‌آمیز بيشترى نسبت به گذشته برخوردار بوده و غارت و تخریب اموال عمومی و خصوصی به صورت گسترده ظهور و بروز داشته است. این نشانه‌ای است از انباشت نارضايتی‌ها که اجزای حکومت نتوانسته‌اند آنها را در جامعه حل‌وفصل کنند”.

در این جلسه، همچنین مطرح شد که ارکان حکومت باید در اسرع وقت با اصلاح سیاست‌های غلط خارجی، داخلی، اقتصادی و اجتماعی خود، با درک صحیح نارضایتی‌های عمومی و شنیدن صدای اعتراض مردم، از گسترش و عمق یافتن این واگرایی میان حکومت و مردم که آینده ایران را نشانه رفته است، پیشگیری کنند.

اعضای شورای مرکزی و دفتر سیاسی حزب اتحادملت با انتقاد از قطع دسترسی عمومی به شبکه جهانی اینترنت خواهان رفع این محدوديت در اسرع وقت شدند.

شورای مرکزی حزب اتحادملت همچنین مقرر داشت که مواضع تفصیلی حزب طی روزهای آینده در بیانیه‌ای تحلیلی اعلام شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا