خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صحنه پس از تیتراژ چیست؟ [+چند صحنه پس از تیتراژ که هرگز حل نشد]

«صحنه پس از تیتراژ (انگلیسی: post-credits scene؛ صحنهٔ پُست کرِدیتس یا استینگر) همچنین صحنهٔ میان تیتراژ (به انگلیسی: mid-credits scene) کلیپ کوتاهی است که در پایان یا میانِ تیتراژ پایانی یک فیلم، نمایش تلویزیونی یا بازی ویدئویی نمایش داده می‌شود.

این کار معمولاً برای پاداش‌دادن به مخاطب برای تماشای تیتراژ گنجانده شده‌است و ممکن است صحنه‌ای باشد که برای طنز نوشته شده یا دنباله‌ای از آن اثر را تنظیم می‌کند.

منشأ اینگونه صحنه‌ها ممکن است در آنکور یافت شود؛ اجرای اضافه‌ای که در پاسخ به تشویق تماشاگران در پایان نمایش‌های روی صحنه انجام می‌شود.

آنکور در اُپرا در قرن نوزدهم رایج بود، اما در دهه ۱۹۲۰ به دلیل افزایش تأکید بر داستان سرایی دراماتیک به جای اجرای آوازی مورد توجه قرار نگرفت». [ویکی پدیا]

به گزارش انصاف نیوز، سایت «ایرونی‌سنتر» نوشت: «همیشه فیلم های ابرقهرمانی به تمامی سوالاتی که در پایان فیلم و در صحنه های پس از تیتراژ ایجاد می کنند جواب نمی دهند. در ادامه به بررسی چند صحنه پس از تیتراژ از چند فیلم که هرگز حل نشدند می پردازیم.

لیگ عدالت ۲۰۱۷:

در پایان این فیلم، دث استروک و لکس لوتر یا هم ملاقات می کنند و احتمالا قرار است با هم متحد شده تا با لیگ عدالت وارد نبرد شوند. یا این حال ادامه دنیای سینمایی دی سی به دلیل مشکلات بسیاری که داشت، دچار تغییر و تحول بسیاری شد و برنامه های زک اسنایدر نیز دیگر دنبال نشدند. هنوز بازیگران این دو شخصیت به د‌ی سی باز نگشتند و احتمال دارد که هرگز این اتفاق رخ ندهد.

چهار شگفت انگیز ۲۰۰۷:

فیلم Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer یک شاهکار نیست، اما خود موج سوار نقره ای به خوبی در آن ظاهر می شود. او که با ترکیبی از جلوه های دیجیتالی چشمگیر و صدای فضایی لارنس فیشبرن به تصویر کشیده می شود که در پایان در نبرد با ارباب خود گالاکتوس کشته می شود.

با این حال تماشاگران با صحنه کوتاه پس از تیتراژی رو برو می شوند که که موج سوار و تخته اش را در فضا شناور، مجروح اما زنده نشان می داد. هیچ‌کس نمی‌داند که بعداً چه اتفاقی افتاد، زیرا سومین فیلم چهار شگفت انگیز هرگز ساخته نشد.

فانوس سبز:

هر طرفدار گرین لنترن داستان سینسترو را می‌داند، یکی از اعضای سابق سپاه قهرمان فانوس سبز که از سازمان ناامید می‌شود و سپس نسخه شیطانی سپاه (حلقه‌های قدرت زرد) را برای مبارزه با آنها تشکیل می‌دهد.

به نظر می رسد که سازندگان فیلم Green Lantern به طور جدی دنبال این موضوع بودند، زیرا آنها تصمیم گرفتند صحنه ای را وارد کنند که در آن Sinestro با بازی مارک استرانگ، تصمیم می گیرد یک حلقه زرد به دست کند. این خیلی خوب بود، اما متاسفانه به دلیل عدم علاقه طرفداران به این فیلم و نظر منفی منتقدان، این فیلم در همان ابتدا شکست خورد و پرونده آن برای همیشه بسته شد.

نابودگر جنسیس:

این قسمت از نابودگر که به نابودگر ۵ نیز معروف است ادامه نابودگر های قبلی بود. کایل ریس دوباره به گذشته فرستاده می شود و موفق می شود تا به کمک سارا کانر، اسکای نت را شکست دهد. آنها موفق به شکست دادن اسکای نت می شوند. اما در پایان فیلم مغز اصلی اسکای نت هنوز سالم بود. با این حال هرگز ادامه این فیلم ساخته نشد زیرا این فیلم توسط تقدیر تاریک که نسخه بعدی این فیلم بود بطور کامل ریبوت شد.

تبدیل شوندگان آخرین شوالیه:

تبدیل شوندگان ۲۰۱۷ فیلم بدی نبود، اما همانند نسخه های قبلی خود عالی نبود. این فیلم داستان بازگشت یک خدای رباتیک به زمین را روایت میکرد که میخواست به کمک زمین، جهان خود را از نو بسازد. با این حال در پایان فیلم و پس از شکست، در صحنه پس از تیتراژ ظاهر شده و قصد داشت تا به کمک موجودی که درون زمین است، آنرا نابود کند. البته تا به امروز ادامه این فیلم ساخته نشده چون همانند نسخه های قبلی موفق نبود و باعث شد مایکل بی از کارگردانی این فیلم ها کناره گیری کند. البته ساخت فیلم هایی بر پایه تبدیل شوندگان با کندی ادامه دارد»

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا