خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست مشاور احمدی نژاد درباره‌ی عبدالرضا داوری

علی اکبر جوانفکر مشاور احمدی نژاد در کانال تلگرامی خود درباره‌ی وضعیت عبدالرضا داوری، دیگر عضو دفتر احمدی نژاد که از دو هفته پیش بازداشت شده پرسیده است. آقای داوری به گفته‌ی رسانه‌های اصولگرا به اتهام ارتباط با آمدنیوز در بازداشت است.

به گزارش انصاف نیوز، جوانفکر در این یادداشت نوشته است: اکنون دو هفته است که همسر و دختران آقای دکتر عبدالرضا داوری تحلیلگر مسائل سیاسی و اقتصادی و فعال رسانه‌ای، از سرنوشت ایشان بی اطلاع هستند و نمی‌دانند که چرا و بر پایه کدامین گناه او را بازداشت و زندانی کرده‌اند.

او نوشته است:‌ فارغ از تایید یا رد نظرات و دیدگاههای آقای عبدالرضا داوری، تاکید و اصرار داریم که بازداشت ایشان باید در چارچوب قانون و با رعایت حقوق شهروندی صورت می‌گرفت.

جوانفکر می‌گوید: طبق اظهارات همسر آقای داوری که به هنگام بازداشت ایشان، همراه او بوده است، ماموران از ارائه هرگونه حکم قضایی در این خصوص اجتناب کردند و پس از آن سه بار برای بازرسی و بدون حضور هیچیک از اعضای خانواده، وارد منزل وی شده و برخی وسایل شخصی همسر ایشان را با خود برده‌اند. آنها همچنین با مراجعه به منزل پدر همسر آقای داوری و دفتر کار وکیل وی، اقدام به توقیف رایانه‌ها و گوشی‌های همراه آنان کردند.

مشاور احمدی نژاد همچنین نوشته است که «انتظار می‌رود در اسرع وقت به وکیل و خانواده آقای داوری اجازه ملاقات با ایشان داده شود و مقامات مربوطه، ایشان را آزاد کنند. در صورت ضرورت و بر طبق مقررات، می‌توانند ایشان را به بازپرسی احضار نمایند. سوال این است که آیا اینگونه رفتارها در تقابل با اراده و خواست آقای سید ابراهیم رئیسی رئیس محترم قوه قضاییه جهت قانونمند کردن دستگاه قضایی نیست؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا