خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام کروبی چه بود؟

مهران فرجی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، در رشته توییتی درباره‌ی پیام انتخاباتی مهدی کروبی دبیرکل این چزب نوشت:

جمعه هفته پیش، یک هفته پس از انتشار بیانیه مهدی کروبی در محکومیت حمله به مردم معترض، او در پیامی به اعضای حزب از آنها خواست از حضور در انتخابات غفلت نکنند.

برخی، این پیام کروبی را با تغییر شیطنت‌آمیز در برخی کلمات، با ‌عنوان دعوت کروبی از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات منتشر کردند.

نخست آنکه هیچ جایی از پیام کروبی کلمه حضور حداکثری وجود ندارد.

دوم آنکه پیام آقای کروبی از روی دست‌خط ایشان در جلسه حزب اعتماد ملی توسط خانم فاطمه کروبی خوانده شد.

سوم اینکه کروبی به اعضای حزب می‌گوید از حضور در انتخابات غفلت نکنید. این به معنی دعوت اعضای حزب به ثبت نام در انتخابات است نه چیز دیگری.

می‌دانیم با رویکردی که در پیش گرفته‌اند، ممکن است بسیاری از ثبت‌نام کنندگان ردصلاحیت شوند، اما دلیلی ندارد دودستی عرصه را تقدیم جریان اقتدارگرا کنیم و بدون هیچ هزینه‌ای خودمان به جای شورای نگهبان خودمان را ردصلاحیت کنیم.

نبايد آخرين سنگر ضعيف‌شده دموکراسی‌خواهی را به اين سادگی تقديم رقيب كنيم.

چهارم: کروبی درهمین پیام از مجلسی سخن می‌گویدکه «تشکیلاتش به دست مردم باشد و ارباب قدرت دیگر نتوانند مجلس فرمایشی دیگری را به وجود بیاورند». به نظر پیامِ این پیام به روشنی واضح است ونیاز به تفسیر ندارد.

پنجم: این جمله آخر از پیام کروبی را روزی چند بار بخوانیم: «نگرانی برای این حقیر نداشته باشید و دعا برای آخرت خوب کنید».

در پایان، منتقدان پیام کروبی را که بد متوجه پیام او شده‌اند، ارجاع می‌دهم به بیانیه اخیر او درباره حوادث آبان و بیانیه‌های دیگر او در سالهای حصر غیرقانونی. گرچه کروبی ازسوی بسیاری در بایکوت خبری نیز هست…. بگذریم…

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا