خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استقبال گسترده از یک انتصاب در شیراز

انتصاب دکتر مهرزاد لطفی از اساتید خوشنام دانشگاه علوم پزشکی شیراز به سمت ریاست این دانشگاه با استقبال گسترده‌ای در فضای مجازی و حوزه سلامت استان فارس همراه شده است.

جمعی از فعالان حوزه سلامت استان فارس با استقبال از این اتفاق با ارسال نامه ای سرگشاده از پیگیری‌های استاندار این استان در این باره تقدیر کرده‌اند.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز،‌ متن این نامه به این شرح است:

به نام خدا

استاندار محترم فارس جناب آقای دکتر عنایت اله رحیمی

سلام علیکم

به استحضار حضرتعالی می‌رساند، جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی فارس طی این سال‌ها از هیچ کوششی برای حمایت از اقدامات موثر و مفید دولت و نمایندگان آن در این استان، دریغ نورزیده‌اند، اگرچه بارها مورد بی توجهی قرار گرفته و یا در این مسیر مجبور به پرداخت هزینه و برخوردهای ناصواب شده‌اند.

جامعه علوم پزشکی، در کنار همراهی با مدیران و مسوولان، همچنانکه خود را موظف به دفاع از حقوق مردم، یادآوری ناکارآمدی‌ها و کاستی‌ها و نقد عملکردها می‌داند، تقدیر از زحمات، تشویق کردارهای پسندیده و مفید ، پشتیبانی و حمایت از برنامه ها، سیاست ها و انتصاباتی که به گمان ما به نفع مردم و در مسیر پیشرفت امور و توسعه استان است را نیز جز وظایف و تعهدات خویش به شمار می‌آورد. انتصاب یکی از استعدادها، سرمایه ها ، متخصص و شایسته این استان در منصب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فارس اگر چه دیر هنگام انجام شد اما موجبات خوشحالی بسیاری از دانشجویان ، اساتید ، پزشکان ، متخصصین را فراهم آورده است.

به همین منظور جامعه دانشگاهی علوم پزشکی استان فارس، بر خویش لازم می داند، به واسطه حسن تدبیردر توجه به سرمایه های مدیریتی این دیار و انتصاب مدیری شایسته، مراتب تقدیر و تشکر خویش را اعلام نماید. اکنون که تدبیر حضرتعالی در انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فارس ، موجب امیدواری و مورد قبول و رضایت بسیاری از دانشجویان ، اساتید و نخبگان و متخصصین عرصه های مختلف قرارگرفته است، امید می رود با حمایت و پشتیبانی بی شائبه و مقتدرانه از آنان، عدم اجازه به دخالت های نادرست و به کارگیری تمامی توان، قطار خارج شده از ریل توسعه این استان بتواند با استفاده از فرصت پیش آمده و حضور شایستگان، به مسیر اصلی خویش باز گردد.

شایان ذکر است دکتر مهرزاد لطفی متخصص رادیولوژی و فلوشیپ ام آر ای و از اعضای هیات بورد رادیولوژی کشور می باشد. عضویت هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاونت پشتیبانی دانشگاه ، ریاست بیمارستان، مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و … از سوابق مدیریتی وی می باشد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا