خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دانلود سریال شهرزاد را حلال کنید

قسمت جدید سریال شهرزاد که این روزها بسیار پرمخاطب شده منتشر شد و دانلود غیرمجاز آن هم ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، فروش اینترنتی همزمان این سریال که در شبکه ی خانگی توزیع می شود، نتوانسته جلوی دانلود غیرقانونی آن را بگیرد.

سریال شهرزاد اولین سریال از این دست است که امکان دانلود آن از سایت این سریال با پرداخت قیمت آن ممکن است، اما مشکل اینجاست که دانلودهای غیرمجاز آن در سایت های دیگر کم نیست.

در سایت این سریال، از مخاطبان مردم خواسته شده که «چنانچه از هر طریق نسخه ی غیراصل را مشاهده کرده اید دانلودهای خود را حلال کنید با پرداخت از طریق موبایل [شماره …] برای هر قسمت 2000 تومان».

البته تاکید شده که 20 درصد از هزینه های دریافتی از این طریق صرف امور خیریه می شود.

دانلود قسمت شانزدهم سریال شهرزاد مانند قسمت های قبلی این سریال از طریق این سایت ممکن شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بنده خودم سریال رو به صورت اینترنتی خریداری کردم ولی شرایطی در سایت گذاشته شده که من رو مجبور میکنه برم سمت دانلود غیر مجاز

    در سایت دقیقا ذکر شده ” دقت نمایید به جهت جلوگیری از سوء استفاده سایتهای غیرقانونی از لینک های دانلودی، لینک فایل های خریداری شده فقط به مدت ۵ روز قابل استفاده است و پس از آن منقضی خواهند شد.”
    بنده سریال رو خریدم و حق دارم که هر وقت که خواستم اون را دانلود کنم ولی با این کار که میخواهند جلوی دانلود غیر قانونی رو بگیرن، بدتر باعث میشن به جای خرید به فکر دانلود از جایی غیر از سایت اصلی باشم

    1. سلام. همين؟
      شما اصلا نگفتيد چرا از این موضوع ناراحتيد؟
      مگر شما چگار می خواهيد بکنيد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا