خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طنز شهرام شکیبا در باره سخنان اخیر احمد خاتمی

شهرام شکیبا د رروزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: همه‌جای عالم، قبل از انتخابات جماعت برای هم کُرکُری می‌خوانند، در ایران بعد از اجرا و انجام انتخابات، تازه دوجناح برای هم شاخ‌وشانه می‌کشند.

حالا که همه‌چیز تمام شده، تازه دو جناح با هم دعوا دارند که چه‌کسی برنده است. از یک‌ طرف اصلاح‌طلبان می‌گویند ما برنده‌ایم، ازسوی‌دیگر اصول‌گرایان مدعی برنده‌شدن هستند. خب یک شیر‌پاک‌خورده‌ای بیاید اعلام کند برنده کیست.

حالا جالــب است آقای احمد خاتمــی که اصلا و اساسا ممنوع‌التصویر نیست و اتفاقـــا محبوب‌التصویر هم هست در‌این‌باره سخنـــرانی کرده است. ایشان اولا گفته است که بحمدالله اصول‌گرایان برنده شده‌اند. ثانیا گفته است اصلاح‌طلبان خودشان هم از پیروزی‌شان مبهوت شده‌اند! ضمنا ایشان معتقد است اصلاح‌طلبان مجدد و مکرر مبهوت شده‌اند. چون گمان می‌کردند اصول‌گرایان بابت شکستشان معترض می‌شوند و اصلاح‌طلبان می‌توانند فتنه 88 را ماله‌کشی (!) کنند اما اصول‌گرایان با نجابت پذیرفتند.

– بالاخره اصول‌گرایان چی را پذیرفتند؟

– آیا ممکن است کسی هم برنده باشد، هم بازنده؟ ماشاءالله جماعت حتی راضی نیستند که «شکست» هم نصیب دیگران شود، هم «پیروزی» را برای خودشان می‌خواهند، هم «شکست» را!!

– خب اگر دیگران پذیرفته‌اند، شما چرا داد می‌زنید؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا