خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گاف محمد هاشمی یا ایرنا؟

ایرنا که روز گذشته بر خلاف خبر دو سال پیش خود مدعی شده بود فواد صادقی مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی نیست؛ امروز در گفتگویی منتسب به محمد هاشمی، بر ادعای خود پای فشرد.

به گزارش انصاف نیوز، این پافشاری در حالی است که فواد صادقی مشاور فرهنگی آیت الله هاشمی رفسنجانی است و در اطلاعیه ی روز گذشته ی دفتر وی نیز بر آن تاکید شده بود. [لینک]

خبر امروز ایرنا در پی می آید:

محمد هاشمی به خبرنگار ایرنا گفت: بنده رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستم. این فرد ( ف. ص) در مجمع سابقه ای نداشته و اعلام روابط عمومی مجمع در این زمینه درست است.

رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز سه شنبه در پاسخ به سوال این سوال که برخی سایت ها به نقل از دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی سعی در تکذیب خبر ایرنا داشته اند، گفت: کدام دفتر آیت الله هاشمی ؟ دفتر نشر؟ دفتردانشگاه آزاد؟ از کجا این خبر را داده اند؟

وی افزود: می توانید از آقا یاسر یا محسن بپرسید ولی آنچیزی که روابط عمومی مجمع اعلام کرده درست است. وی در مجمع سابقه ای نداشته است. حالا در دفاتر دیگر ما اطلاعی نداریم.

برخی سایت ها دو روز پیش از بازداشت ف.ص خبر دادند و او را سرشاخه امنیتی رسانه های اصلاح طلب و مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی معرفی کردند.

در پی آن، یک منبع آگاه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد که این فرد هیچ حکمی در مجمع تشخیص و دفتر ایت الله هاشمی رفسنجانی در مجمع ندارد.

روز گذشته سایت انتخاب اطلاعیه ای به نقل از دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی منتشر کرد که فرد بازداشت شده را مشاور آیت الله معرفی کرده بود.

اکنون، محمد هاشمی می گوید فرد بازداشت شده سمتی و سابقه ای در مجمع ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. باور كنيد اين لوده بازيها و زرد نويسيها در شان رسانه هاى اصلاح طلب نيست، آقاى صادقى مشاور فرهنگى آيه الله هاشمى هستند اما نه در مجمع بلكه در يكى از دفاتر ايشان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا