خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن چگونه است؟

رپورتاژ آگهی

چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن به ظاهر کاری دشوار و تقریباً غیرممکن است اما راه حل‌هایی هم وجود دارد که بتوان ناخن مصنوعی را بدون استفاده از چسب به ناخن اصلی چشسباند. البته این کار برای ناخن مصنوعی طرح دار کمی دشوار است اما برای چسباندن ناخن مصنوعی ژله‌ای نیازی به وجود چسب نیست زیرا این نوع از ناخن‌ها به کمک اشعه UV بر روی ناخن‌های طبیعی و یا اکریلیکی چسابنده می‌شوند. قبل از این که به مقوله چسباندن ناخن مصنوعی الانزا بدون چسب ناخن بپردازیم ابتدا باید با انواع ناخن مصنوعی و انواع کاشت ناخن آشنا شویم تا به کمک این اطلاعات بتوانیم جمع بندی راحت‌تری از چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن داشته باشیم.

 ناخن مصنوعی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

در جواب این سوال می‌توان گفت ناخن مصنوعی نوعی ناخن از جنس ابريشم، اکریلیک، ژله‌ای و… است که به هدف ترمیم ناخن آسیب دیده و جایگزین کردن ناخن طبیعی طراحی و تولید شده‌اند این ناخن‌ها به کمک چسب‌های مخصوص با دقت بر روی ناخن‌های طبیعی چسبانده می‌شوند تا زیبایی دست را دوچندان کند. علاوه بر آن موجب استحکام و ترمیم ناخن‌های طبیعی شده و عیب‌های ناخن اصلی را می‌پوشاند.

استفاده از ناخن مصنوعی مناسب‌ترین گزینه برای خانم‌هایی است که دارای ناخن‌های شکننده، ضعیف و کوتاه هستند. ناخن مصنوعی طرح‌دار حس اعتماد به نفس را در خانم‌ها افزایش داده و منجر به بالا رفتن احساسات روحی آنان می‌شود. در این میان کسانی نیز هستند که به چسب استفاده شده در هنگام چسباندن ناخن مصنوعی حساسیت دارند و مشکلات پوستی و تنفسی را برایشان به وجود می‌آورد. به همین دلیل این گونه افراد همیشه به دنبال راه حلی برای چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن هستند و ترفندهای متفاوت را امتحان می‌کنند.

در ادامه ابتدا توضیح مختصری در مورد انواع ناخن مصنوعی خواهیم داشت و سپس کاشت‌های مختلف ناخن مصنوعی را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا با تفاوت کاشت ناخن و چسباندن ناخن‌های مصنوعی بیشتر آشنا شوید. در انتها در یک جمع بندی کوتاه در مورد چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن مطالبی ارائه خواهیم کرد. لطفاً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

انواع ناخن مصنوعی

برای این که بدانیم چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن امکان دارد یا نه اول باید انواع ناخن را بشناسیم. ناخن مصنوعی طرح‌دار اکریلیکی یکی از پر طرفدارترین ناخن‌ها در بین خانم‌ها به شمار می‌آید. این نوع ناخن مصنوعی از ترکیبات اکریلیک ساخته شده و بسیار محکم و قوی هستند و برای خانم‌های پر تحرک خانه‌دار گزینه‌ای بسیار مناسب است. مواد تشکیل دهنده این نوع از ناخن مصنوعی شامل مونومر، پلیمر، اکریلیک مایع و اکریلیک پودر شده است.

ناخن مصنوعی دیگری نیز در بازار وجود دارد که به ناخن سولار معروف است و همانند نوع اکریلیکی بسیار مقاوم و پردوام هستند. این نوع ناخن مصنوعی به لحاظ ظاهر شبیه به مانیکور فرنج است. از ویژگی‌های منحصر به فرد ناخن مصنوعی سولار این است که می‌توان از یک لایه لاک ناخن الانزا نیز روی آن استفاده کرد.

نوع دیگر انواع ناخن مصنوعی ناخن مصنوعی ابریشمی است که در ساخت آن‌ها از ابریشم، کاغذ، فایبرگلاس استفاده شده است. این ناخن‌ها بسیار نازک و باریکند و حالت طبیعی به ناخن اصلی دست می‌دهند. آخرین نوع ناخن مصنوعی ناخن‌های ژله‌ای هستند که از طرفداران خاص خود برخوردار هستند. در نوع ژله‌ای چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن و به کمک اشعه UV صورت می‌گیرد و نیازی به چسباندن ناخن مصنوعی به کمک چسب نیست.

انواع کاشت ناخن

در حالات کلی دو نوع اصلی از کاشت ناخن به نام کاشت ناخن با مواد پودری و کاشت ناخن با مواد ژله‌ای وجود دارد که بقیه روش‌ها مشتق شده این دو روش ابتدایی ست شیوه پخش مواد و قلم گذاری در تمامی این روش‌ها با هم متفاوت است. با استفاده از برخی مواد کلاسیک می‌توان حدود ۱۴ نوع کاشت ناخن جدید از طریق این دو نوع روش اصلی به وجود آورد که شامل کاشت ناخن ژله‌ای، پودری، قالبی، فیبری یا همان گیاهی، اکلیلی، آکواریومی، دیپینگ، سیلک، میکس، فرنج دائمی، بیبی بومر(هایلایت)، مرمریت تیپ گذار یا همان موقت و لمینت ناخن است.

یکی از شیوه‌های معروف و محبوب کاشت ناخن مصنوعی روش پودری است که لایه‌ای محکم از ترکیب پودر اکریلیک و لیکوئید است و به کمک پرایمر در سطح کاشته شده می‌توان فرم‌هایی زیبا و محکم روی ناخن به وجود آورد. در روش کاشت ناخن ژله‌ای با کمک سه لایه ژل به نام‌های فینیشینگ ژل، تاپ شاین و بیلدینگ ژل می‌توان یک لایه ژله‌ای محکم و شیشه شکل روی ناخن طبیعی ایجاد کرد. در این روش چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن صورت می‌گیرد بدین گونه که با زدن هر لایه ژل بر ناخن طبیعی به کمک اشعه UV آن را خشک می‌کنند و در انتها به کمک ماده کلینز حالت چسبندگی ژل را از بین می‌برند. این نوع روش کاشت ناخن مناسب مناطق مرطوب نبوده و دوام آن نیز حدود دو هفته است.

کاشت ناخن قالبی به وسیله قالب‌هایی که در سایز طبیعی ناخن است صورت می‌گیرد و در روش کاشت فیبری از هیچ گونه مواد حساسیت‌زا استفاده نمی‌شود.

چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن چگونه صورت می‌گیرد؟

همان طور که گفتیم برخی افراد به چسبی که برای چسباندن ناخن مصنوعی استفاده می‌شود حساسیت دارند و به دنبال راه حلی برای چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن هستند. یکی از ساده‌ترین روش‌ها که می‌توان از آن استفاده کرد استفاده از لاک است. چسباندن ناخن‌های مصنوعی اکریلیکی به کمک لاک بسیار راحت است. در این روش ابتدا بر روی ناخن اصلی خود یک لایه لاک بی‌رنگ بزنید و سپس ناخن مصنوعی طرح‌دار مورد نظر خود را با دقت روی ناخن اصلی قرار دهید سپس با دست روی ناخن مصنوعی فشار وارد کنید تا به راحتی روی ناخن اصلی چسبیده شود. با همین روش ساده به راحتی می‌توانید چسباندن ناخن مصنوعی بدون چسب ناخن را روی ناخن اصلی تجربه کنید.

برای خرید انواع ناخن مصنوعی به ویژه ناخن مصنوعی طرح‌دار با کیفیت و زیبا می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کرده و بهترین مدل‌ها و طرح‌های ناخن مصنوعی را به صورت آنلاین خریداری کنید. به کمک ناخن‌های مصنوعی طرح‌دار الانزا (https://elanza.com/) همیشه دستانی زیبا و جذاب خواهید داشت.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا