خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلواپسان رطب خورده منع چه می کنند؟!

احسان حدیدی، عضو بخش تحلیلی انصاف نیوز در یادداشتی نوشت:

داشتم اخبار تلگرامی را بررسی می کردم که این تیتر رجانیوز برایم جالب آمد که قسمتی از سخنان نماینده لیست امید در دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش را مورد توجه قرار داده بود:

«دلیل قانع کننده نماینده ی لیست امید برای رای دادن به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان!

پروانه سلحشوری نماینده تهران در حمایت از سلطانی فر می گوید:

🔹یکی از دوستان آقای سلطانی فر به من گفت «به خاطر خدمات خوب ایشان در گیلان، من نذر کرده ام هر جا به زیارت میروم دو رکعت نماز برای ایشان بخوانم. » آیا این برای اثبات صلاحیت ایشان کافی نیست؟ آیا این برای رای اعتماد به ایشان کافی نیست؟»

در اینکه این استدلال خانم نماینده ضعیف و شبه طنز هست، شکی نیست ولی تعجب و اشارت کانال دلواپسی رجانیوز، شگفت انگیز است. گویی دوباره آلزایمر سراغشان آمده است و یادشان رفته که چه سخنانی در دفاع از محبوبشان گفته شده بود.

حضرت آیت‌الله مصباح یزدی: «دیشب‌ یکی‌ از دوستان‌ حاضر در جلسه‌ نقل‌ کرد؛ قبل‌ از برگزاری‌ مرحلۀ‌ اول‌ انتخابات‌ به‌ محضر یکی‌ از علمای‌ اهواز رسیدم‌. ایشان‌ گفت‌: نگران‌ نباشید، احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور می‌شود. ایشان‌ گفته‌ بود که‌ شخصی‌ شب‌ بیست‌ و سوم‌ ماه‌ رمضان‌ در حال‌ احیاء پیش‌ از نیمۀ‌ شب‌ به‌ خواب‌ می‌رود. در خواب‌ به‌ او ندا می‌شود که‌ بلند شو برای‌ احمدی‌نژاد دعا کن‌، وجود مقدس‌ ولی‌عصر (عج‌) دارند برای‌ احمدی‌نژاد دعا می‌کنند. می‌گوید من‌ حتی‌ اسم‌ احمدی‌نژاد را نشنیده‌ بودم‌ و اصلاً او را نمی‌شناختم‌! خود ایشان‌ نیز در تاریخ‌ دهم دی‌ماه‌ قاطعانه‌ گفته‌ بود که‌ من‌ رئیس‌‌جمهور خواهم‌ شد. کسانی‌ با او شوخی‌ می‌کردند که‌ این‌ چه‌ حرفی‌ است‌ می‌زنی‌؟ چه‌ کسی‌ به‌ تو رأی‌ می‌دهد؟ چه‌ کسی‌ تو را می‌شناسد؟ گفته‌ است‌ این‌ قول‌ یادتان‌ باشد، امروز 10/10/83 است‌، من‌ رئیس‌‌جمهور خواهم‌ شد! حالا خواب‌ دیده‌ یا کسی‌ به‌ او گفته‌ است‌ من‌ نمی‌دانم‌!» (گفتمان مصباح، رضا صنعتی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، ص883)

ایشان در اولین‌ دیدار خود با احمدی‌نژاد پس‌ از انتخابات‌ ریاست‌‌جمهوری‌ خطاب به وی:

«خدای‌ متعال‌ را شاکریم‌ که‌ زمینۀ‌ انتخاب‌ چنین‌ شخصیتی‌ برای‌ این‌ دورۀ‌ خاص‌ از انقلاب‌ را فراهم‌ کرد و آیندگان‌ به‌ این‌ نتیجه‌ خواهند رسید که‌ انتخاب‌، مشحون‌ به‌ کرامات‌ و معجزات‌ بود و از این‌ رو توفیق‌ شکر این‌ نعمت‌ را از خداوند خواستاریم‌. عنایات‌ حضرت‌ ولی‌عصر(عج‌) یار ملت‌ ایران‌ بود که‌ به‌ چنین‌ موفقیتی‌ دست‌ یافت‌ و تلقی‌ ما این‌ است‌ که‌ این‌ نفخۀ‌ الهی‌ که‌ در این‌ زمان‌ در جامعۀ‌ ما دمیده‌ شده‌ و آثارش‌ در علاقۀ‌ بیشتر مردم‌ به‌ دین‌ و اندیشه‌های‌ اسلامی‌ ظهور یافته‌، مرتبه‌ای‌ از مراتب‌ چیزی‌ است‌ که‌ در زمان‌ پیامبر اسلام(ص) تحقق‌ پیدا کرد و ان‌شاءالله مرتبۀ‌ کاملش‌ در زمان‌ ظهور حضرت‌ ولی‌عصر(عج‌) تحقق‌ خواهد یافت‌». (همان، ص881)

ایشان در جلسه دیگر: «رئیس‌جمهور وقتی از طرف ولی‌فقیه نصب شد می‌شود عامل او، و آن پرتو قداستی که او دارد، بر این هم می‌تابد، وقتی شد رئیس‌جمهوری اسلامی،‌ حکمش را از رهبر یعنی از جانشین امام دریافت کرد، آن قداست بر این هم می‌تابد، آن‌وقت اطاعت رئیس‌جمهور، اطاعت مجلس و سایر نهادهای قانونی هم می‌شود اطاعتِ خدا». (21/5/1388)

آیت‌الله جنتی عضو محترم شورای نگهبان در خطبه‌های نماز جمعۀ تهران: «این نامه (نامۀ احمدی‌نژاد به رئیس‌جمهور آمریکا) فوق‌العاده است و عقیده من این است که از الهامات خدا بود… توصیه می‌کنم این نامه را بچه‌ها همه بخوانند و در مدارس و دانشگاه‌ها خوانده شود و صداوسیما نیز مکرر آن را بخواند… این‌گونه حرف زدن، الهام خداوند است.» (23/4/1385)

ایشان در خطبۀ‌ دیگر: «مردم با اشک و نذر و نیاز و توسل به خدا در سوم تیر یکی از هم‌قدهای خود را انتخاب کردند. کمک خدا در حادثه، مشهود است. یکی از دوستان نقل می‌کرد آن زمان سوار تاکسی شده بود و راننده تاکسی گفته بود من می‌خواهم به آقای احمدی‌نژاد رأی بدهم؛ زیرا مادرم که چند سالی است مرده دیشب به خوابم آمده و گفته به احمدی‌نژاد رأی بده.» (9/4/1386)

آقای محمدرضا رحیمی، معاون رئیس جمهور احمدی نژاد، در حضور خود احمدی‌نژاد: «در سوریه در شهر تاریخی بُصرا که اسم آن را بعضاً ممکن است نشنیده باشید، یکی از مسلمانان به من گفت که من معتقدم اگر بنا بود بعد از پیامبر، پیامبری بیاید آن، احمدی نژاد بود.» (17/3/1385)

مهندس اسفندیار رحیم‌مشایی، رییس‌دفتر رییس‌جمهوری: «خودم فکر می‌کنم در تاریخ ایران قبل و بعد از انقلاب یک چنین دولتی، یک چنین رییس‌دولتی با این محبوبیت وجود ندارد که هم در کشور این همه انسجام را سازمان داده باشد، هم امید آفریده باشد و این همه احساس عزت ایجاد کرده باشد. من شاهدم ایرانیان خارج از کشور تا پیش از این دولت می‌گفتند ما ایرانی بودن خود را انکار می‌کردیم، ما هیچ‌جا نمی‌گفتیم ایرانی هستیم تا می‌گفتیم، می‌گفتند اینها تروریست هستند، عقب‌مانده هستند، مرتجع هستند… الان ما هر جا می‌رویم قبل از این که کسی از ما بپرسد، خودمان یک جوری می‌گوییم ایرانی هستیم، چون به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم» (2/6/1388)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حديدى جان ! اولاً : پرتو با پرتو فرق ميكنه ، هر پرتوى قداست زا نيست ! ثانياً: از نظر شرعى، عقلى و حتى عرفى جايز نيست كسى را با معجزه هزاره سوم مقايسه كنى، ايشون هاله نور داشت، بسيار راستگو بود، از چنان تقوا و زهدى برخوردار بود كه چاى رياست جمهورى را نمى نوشيد، با اينكه بودجه دفتر علامه را به محض رئيس جمهور شدن ده ها ميليارد تومان افزايش داد اما انصافاً خيلى خيلى ساده زيست بود اگر صد و هفتاد نفر از فاميل و همسايگان را هر ساله به نيويورك ميبرد با هزينه شخصى بود ! مگر يادتون نمياد وقتى دوره رياستش تموم شد بنده خدا مبلغ شانزده ميليارد و پانصد ميليون تومان بدهكار بود ؟! الان هم اگه هفتاد هشتاد نفر در دفترشون مشغول رتق و فتق امورند فى سبيل الله انجام وظيفه ميكنند ؟ استغفار كنيد

  2. دنیای خواب و رویا برای همه افراد یکسان نیست ، گرگ گرسنه در خواب میش میبیند و شتر پنبه دانه و انسان تشنه آب / تبلیغات آقای احمدی نژاد برای ریاست جمهوری از زمان شهردار تهران شدنشان آغاز گردید وتبلیغات مدام تلویریون از توزیع غذاهای نذری وافطاریهای سر چهار راهها و وام دانشجویی وازدواج دادن وامثالهم …….برای ذهن گروه قابل توجهی از مردم، از ایشان یک نمونه عالی برای اداره کشور تراشیده شده بود / بنده نیز به تبعیت از همین تلقینات در سال 84 به ایشان رای دادم اما در کمتر از سه ماه زمانیکه در رابطه با یک اداره سخنرانی نمودند و بنده که نیز کارمند آن اداره بودم دیدم که بوضوح دارند سخنان خلاف واقع میگویند و موضوعات را با مغلطه به همدیگر میامیزند از رای خود پشیمان شدم و دیگران گفتم چهار سال ایشان که بگذرد بایست چهل سال زحمت کشید تا خطاهای این چهار ساله را جبران شود

  3. دروغگويي جزوDNAايرانيهاست وقتي يك آمريكايي اين حرف راميزندميگوييم فلان وبهمان ولي مثل اب خوردن دروغ ميگوييم

  4. من هر چه نگاه ميکنم و تا اون اندازه اي که قرآن خونده ام (بجان خودم نزد پدر و مادرم خوندم نه مکتب رفته ام نه استادي بجز والدينم داشته ام) خداوند هم اينقدر راجع به پيغمبر و حتي خودش نگفته که اينها راجع به اون موجود (احمدي نژاد رو ميگم) گفتن! (وجود مقدس‌ ولی‌عصر (عج‌) دارند برای‌ احمدی‌نژاد دعا می‌کنند ، انتخاب‌ ” احمدي نژاد”، مشحون‌ به‌ کرامات‌ و معجزات‌ بود ، اطاعت رئیس‌جمهور می‌شود اطاعتِ خدا ، عقیده من این است که “نامه احمدي نژاد” از الهامات خدا بود، این‌گونه حرف زدن، الهام خداوند است ، مادرم که چند سالی است مرده دیشب به خوابم آمده و گفته به احمدی‌نژاد رأی بده ، من معتقدم اگر بنا بود بعد از پیامبر، پیامبری بیاید آن، احمدی نژاد بود) شما بگرديد آيه اي ، روايتي ، حديثي ، چيزي اگر پيدا کرديد که خداوند اينطوري در مورد پيامبراش يا حتي خودش گفته باشه!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا