خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«[علی مطهری] مسایلی که صحیح نیست را مطرح می‌کند»

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با‌بیان اینکه مسایلی مانند اختلاس صندوق فرهنگیان مهم‌تر از حاشیه‌های لغو سخنرانی مطهری است، گفت:دنبال کردن این مسائل از سوی ریاست جمهوری و رئیس مجلس شورای اسلامی کار صحیحی نیست.

حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به حاشیه‌سازی اخیر در مورد جریان سخنرانی علی مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افراد بسیاری در نقاط مختلف کشور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و مردم نیز به این سخنان گوش می‌دهند اما برخی از این آقایان مسائلی که صحیح نیست را مطرح می‌کنند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان اینکه دنبال کردن این مسائل از سوی ریاست جمهوری و رئیس مجلس شورای اسلامی کار صحیحی نیست، افزود: این مسائل مربوط به حواشی است و نباید به این حواشی پرداخت.

آشتیانی خاطرنشان کرد: کسی که نائب رئیس مجلس است باید با دیگر نمایندگان تفاوت داشته باشد و مسائلی که سبب ایجاد ناآرامی در کشور می‌شود نباید به آن دامن زد.

وی بابیان اینکه نمایندگان مجلس و اعضای هیئت‌رئیسه نباید به حاشیه‌سازی بپردازند، گفت: قاعدتاً بزرگان و روسای کشور باید با تفکر منطقی، سنجیده عمل کنند و نباید مسائل جزئی مانند جریان اخیر مشهد مقدس را بزرگ جلوه دهند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان اینکه مسائلی مانند اختلاس و فساد اقتصادی در کشور مهم‌تر از مسائل جزئی این‌چنینی است، گفت: اختلاس 8 هزارمیلیاردی صندوق فرهنگیان نمونه‌ای از مواردی است که بسیار مهم‌تر از مسائل جزئی است و مسئولان باید به این موارد اهمیت دهند.

آشتیانی خاطرنشان کرد: اگر درایت و دلسوزی میان مسئولان باشد دیگر موارد این‌چنینی رخ نمی‌دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. البته البته ماهم چنین می گوییم حضرت مستطاب بسیاری از چیزها هستند که باید موردمداقه قرار گیرند مثل 8000000000000 و300000000000وبالاتر از همه حساب های متعدد اشخاص ووووووووووولیکن مسئله لغوسخنرانی وخوراک مناسبی برای رسانه های دشمن ساختن وجه دیگری دارد مثلا تا چند روز دادستان مشهد در انفعال کامل بسر میبرد ویعد از اطلاق شجاعت بوی بر تداوم این عمل …….تاکید میکند .جناب اقا این فرد که چنان به اختیارات فراقانونی خود میبالد چه تصور کرده؟ ………

  2. پس با این حساب تا مشخص شدن مسئله صندوق ذخیره فرهنگیان آقای مطهری باید ممنوع البیان شوند! البته با حساب دیگری گزاره فساد صندوق ذخیره هم کذب است چون اصلا به دادگاه نرفته و رایی صادر نشده است پس گفتن این خبر هم افترا محسوب می شود چرا که ممکن است وقوع جرم اثبات نشود.

  3. كدام حاشيه بزرگوار ؟ اصل اصيل «آزادى بيان » مورد تعرض و بلكه تجاوز بى سابقه قرار گرفته بعد جنابعالى رهنمود صادر مى فرمائيد مسؤلان سياسى فقط به مفاسد اقتصادى بپردازند ؟! پس قوه قضائيه را چه ميشود ؟ وانگهى، كدام مفاسد؟ آيا مفاسد احتمالى در ساير قوا نيز مشمول رهنمود حضرتعالى ميشود يا نه ؟ كاش مى دانستيد بهترين و مؤثر ترين عاملى كه مانع تحقق مفاسد اقتصادى – وحتى سياسى- ميشود آزادى بيان و قلم در رسانه ها خصوصاً رسانه هاى مكتوب و ديدارى و شنيداريست !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا