خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین مارک شیرآلات بهداشتی در ایران کدام اند؟

رپورتاژ‌آگهی

خرید شیرآلات بهداشتی استاندارد در چند سال اخیر به یکی از اصول مهم در فرایند تجهیز سرویس بهداشتی و آشپزخانه تبدیل شده است. بعید است مشتری پا به مرحله انتخاب و خرید محصولات بهداشتی ساختمانی بگذارد و تمایلی به راهنمایی یک کارشناس باتجربه برای رضایت از خرید خود نداشته باشد. به بیان بهتر، انتخاب و خرید بهترین مارک شیرآلاتبهداشتی اخیراً اهمیت دوچندانی پیداکرده است و بخشی از فرایند طراحی داخلی و فضادادن به آشپزخانه و سرویس بهداشتی به شمار می‌رود.

بهترین مارک شیرآلات بهداشتی کدام اند؟

همیشه بهترین مارک شیرآلات بهداشتی این تضمین را به مصرف کننده می‌دهد که با خرید شیرآلات بهداشتی نام آشنا، محصولی با ماندگاری و کیفیت بالا را انتخاب کرده است و در کنار آیتم کیفیت، می‌تواند روی جذابیت ظاهری که شامل مدل و فرم و رنگ شیرآلات هم می‌شود، حساب کند.

کی دبلیو سی KWC

بدون تردید کی دبلیو سی در رتبه اول فهرست بهترین مارک شیرآلات قرار دارد. عمر 140 ساله این برند جهانی، دلیل محکمی است که برند سوئیسی کی دبلیو سی در بسیاری از کشورها از جمله ایران، صاحب نمایندگی باشد. در سال 1363، تکنولوژی تولید شیرآلات KWC توسط شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران وارد کشور شد و تولید شیرآلات این برند توسط شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران تحت لیسانس شرکت اصلی در سوئیس آغاز شد.

فناوری‌های استفاده شده در این برند شامل ریخته گری، ماشین کاری، پولیش، آبکاری و قالب سازی می‌شود که به طور کامل در کارخانه‌ای واحد انجام می‌شود. همچنین باید به دو ویژگی برجسته محصولات کی دبلیو سی یعنی طرح بندی‌های مختلف و تنوع رنگ اشاره کنیم که موفق شده است به تناسب نیاز مشتری مدرن، مجموعه‌ای از شیرآلات ظرفشویی، روشویی، حمام و توالت، شیرآلات توکار و همچنین شیرآلات هوشمند چشمی را وارد بازار کند.


شیرآلات قهرمان

برند قهرمان از جمله قدیمی‌ترین و نام آشناترین برندها در بازار تجهیزات بهداشتی ساختمانی است که عمری چهل ساله دارد. کلیه تأسیسات این شرکت در استان اردبیل راه اندازی شده است و در حال حاضر بیش از 3 هزار نفر برای تولید انواع شیرآلات قهرمان، در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند. اینکه چرا قهرمان به یکی از برجسته‌ترین و بهترین مارک‌های شیرآلات تبدیل شده، به دو دلیل مهم مربوط است:

● بهره مندی از مجموعه کارشناسان کارآمد داخلی

● استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته براساس به روزترین استانداردهای داخلی و جهانی با هدف ارتقای کیفیت محصول و جلب رضایت حداکثر مصرف کنندگان

لازم به ذکر است، برند قهرمان موفق شده است در سال 1398 عنوان برند برتر در کیفیت و تنوع شیرآلات ساختمانی را از آن خود کند و به همین دلیل، بسیاری از مصرف کنندگان تمایل دارند در فهرست خرید شیرآلات مورد نظر خود، قهرمان را در رده‌های بالا قرار دهند.

شیرآلات راسان

در فهرست پرفروش‌ترین و بهترین مارک شیرآلات ایرانی، باید به شیرآلات بهداشتی راسان اشاره کرد. این برند داخلی پیش از این، در حوزه واردات شیرآلات آلمانی فعالیت می‌کرد که با گذشت مدت کوتاهی، فعالیت خود را به تولید محصولات بهداشتی داخلی گسترش داد.

بهره مندی از تمامی استانداردهای جهانی و نفوذ به بازارهای رقابتی بین المللی، مهم‌ترین دلیل محبوبیت شیرآلات راسان برای خرید شیرآلات است. ناگفته نماند که آبکاری بدنه شیرآلات این برند از جمله معروف‌ترین روش‌های روکش و آبکاری با دستگاه PVD (در خلأ) است که نمایش خیره کننده و بسیار شفافی از هنر کارشناسان ایرانی به شمار می‌رود.

شیرآلات شودر

شودر با قدمتی سی ساله از پیشگامان تولید تجهیزات بهداشتی ساختمانی در داخل کشور به شمار می‌رود. این برند ملی با هدف فروش محصولات باکیفیت و جلب رضایت مشتری داخلی و خارجی، جایگاه ویژه‌ای در بازار تنگاتنگ رقابت به خود اختصاص داده است.

امتیازات برجسته‌ای مثل طراحی به روز، به کارگیری فناوری نوین، کیفیت چشمگیر، خدمات پس از فروش و از همه مهم‌تر رعایت شعار مصرف بهینه آب در طراحی قطعات شیرآلات باعث شده است تا شودر در جمع رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشد و بخش بزرگی از مصرف کنندگان، خرید شیرآلات شودر را در فهرست اصلی خرید خود بگنجانند.

شیرآلات کسری

با واردات تجهیزات بهداشتی ساختمانی از سال 1367، مجموعه شیرآلات کسری موفق شد بخش قابل توجهی از نیاز مشتری سخت سلیقه را برای خرید شیرآلات تأمین کند. اما فعالیت اصلی و رسمی این برند داخلی از سال 1381 و به لطف پیشینه‌ای درخشان در صنعت تجهیزات بهداشتی آغاز شد. عمر بیست ساله یکی از بهترین مارک شیرآلات بهداشتی اگرچه اندک اما عرصه قابل تحسینی از محصولات باکیفیت را به خود اختصاص داده است.

 ناگفته نماند به لطف حسن تعهد و احترام ویژه به سلیقه و نیاز مشتری، برند کسری موفق شده است گواهینامه‌های معتبری را از داخل و همچنین در سطح بین المللی از آن خود کند. مجموعه‌ای با تعداد 150 محصول متنوع از نظر طراحی و رنگ بندی گواه محکمی است از مسیر روشنی که شیرآلات کسری در آن قدم گذاشته است.

شیرآلات درخشان

علاقه به خرید شیرآلات برند درخشان نشان دهنده این واقعیت است که این برند ایرانی سی ساله از چه محبوبیت و ارزشی در جمع مصرف کنندگان داخلی برخوردار است.

موفقیت شیرآلات بهداشتی درخشان صرفاً مختص به یک نوع محصول نیست بلکه مجموعه متنوعی از شیرآلات آشپزخانه، شیرآلات حمام و شیرآلات توالت را دربر می‌گیرد و قرار گرفتن در فهرست پرفروش‌ترین و بهترین مارک شیرآلات ایرانی به حق شایسته این برند ایرانی است.

شیرآلات البرز روز

البرز روز را باید نوظهورترین برند از مجموعه بهترین مارک شیرآلات دانست که با عمر کوتاه ده ساله، موفق شده است توجه بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان بازار مدرن را به سوی خود جلب کند.

تنوع محصولات تولید شده در کارخانه البرز روز منحصر به یک نوع شیرآلات بهداشتی نمی‌شود و انواع شیرآلات آشپزخانه، توالت و حمام را دربر گرفته است که خوشبختانه مجموعه‌ای بسیار با کیفیت را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. همچنین نباید از رنگ بندی چشم نواز و متنوع محصولات این برند ایرانی به عنوان یکی از دلایل محبوبیت آن در بازار داخلی غافل ماند.

کلام پایانی

طی چند دهه اخیر، تلاش بسیاری از تولیدکنندگان داخلی با تمرکز بر بهبود کیفیت محصول بوده است. این تمرکز در بازار تجهیزات بهداشتی ساختمانی هم چشمگیر است و بسیاری از رقبای فعال در بازار داخلی در تلاش مستمر هستند تا با گزینه‌های چشمگیرتری چون حفظ استاندارد بالای محصول، تنوع طرح، رنگ بندی جذاب و متنوع نظر مشتری را برای خرید شیرآلات بهداشتی به بهترین شکل ممکن جلب کند.

با این اوصاف، بازار مدرن به نحوی رشد کرده است که کار مصرف کننده را برای انتخاب بهترین مارک شیرآلات به مراتب سخت‌تر کرده و لازم است با آگاهی بیشتر و البته پیش زمینه مناسبی برای خرید شیرآلات بهداشتی اقدام کند. در این مسیر، بهره مندی از راهنمایی‌های کارشناسان این صنعت قطعاً لبخند رضایت را بر لبان او می‌نشاند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا