خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روحانی و رییسی در اجلاس مجلس خبرگان رهبری

یازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با حضور اعضا و هیئت رئیسه برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم، یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز (2 اسفند) با حضور اعضا و هیئت رئیسه برگزار شد.

آیت‌الله جنتی در ابتدای نشست با تشکر از حضور حماسی مردم در روز 22 بهمن گفت: شکرگزاری این نعمت بزرگ خدمت خالصانه سران قوا به مردم است و در آستانه سال جدید، برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند تا با آرامش بیشتری به استقبال سال جدید و ماه رمضان بروند.

یازدهمین اجلاسه خبرگان برگزار شد/ حضور رئیسی و روحانی

وی افزود: باید به داد فقر و گرسنگی مردم رسید و پیامبر(ص) و امیرمؤمنان(ع) راضی به گرسنگی هیچ‌کس نبودند و حداقل این بود که شکم مردم را سیر کنند و باید تلاش کرد که به داد مردم برسند و نباید در ایام عید فرزندان یتیم، زنان بی‌سرپرست و افراد بی‌بضاعت در تأمین زندگی ناتوان باشند.

قرار است در این اجلاسیه دوروزه، باتوجه به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد به تشریح برنامه‌های اقتصادی دولت بپردازد.

روز چهارم اسفند اعضای مجلس خبرگان، بعد از حضور در حرم امام با رهبری دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. آقای خاندوزی عنوان کردند کانال های تلگرامی و قمار دلار را به اینجا کشانده اند،لطفا به سایت بانک ملی و بانک مرکزی بکنند که مربوط به خودتان است چرا قیمت در سایت خودتان هم طبق همان کانال های قمار و تلگرامی است!!!عجیب فرمودید قربان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا