خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دو حقوقدان فراکسیون امید، پیگیر پرونده آرش صادقی

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که دو عضو حقوقدان فراکسیون امید از طریق دستگاه قضائی پرونده آرش صادقی را مورد پیگیری قرار داده‌اند.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه فراکسیون مجلس و بررسی موضوع آرش صادقی در این جلسه اظهار کرد: ما طبق وظیفه نمایندگی نسبت به همه مسائل در کشور مسئول هستیم و در مورد آرش صادقی نیز سعی ما بر این است که بدون هوچی‌گری و سیاسی کاری موضوع حل شود؛ زیرا مطالبه ما برقراری آرامش در جامعه است و تدبیر حکم می کنم که موضوع با تعامل و رایزنی حل شود نه سیاسی کاری و شلوغ بازی.

وی با بیان اینکه حل موضوع آرش صادقی جزو مصالح نظام است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو عضو حقوقدان فراکسیون امید پیگیر پرونده آرش صادقی از دستگاه قضائی هستند و خوشبختانه دادگاه انقلاب نیز تعامل خوبی با آنها داشته و ما امیدواریم موضوع به نحو شایسته حل شود، تا بتوانیم هم جوابگوی افکار عمومی باشیم و هم جلوی سودجویان ، فرصت طلبان و معاندین که می خواهند از این حربه برای تضعیف نظام و اتهامات حقوق بشری استفاده کنند گرفته شود.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین از بررسی بودجه 96 در این فراکسیون خبر داد و گفت که هماهنگی های صورت گرفته در کمیسیون تلفیق بودجه و همچنین بحث بودجه های ملی و منطقه ای از جمله موارد مورد توجه فراکسیون امید است.

پارسایی در پایان، یادآور شد: در جلسه فراکسیون همچنین در مورد نحوه حضور نمایندگان عضو فراکسیون در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان در سطح استان ها بحث و  بررسی هایی صورت گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا