خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بالاخره زنان به استادیوم والیبال می‌آیند؟

داورزنی می‌گوید:«والیبال سبب شده تا ایرانی‌های تمام دنیا به ایرانی بودن خود افتخار کنند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمدرضا داورزنی در حاشیه رونمایی از پیراهن تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت:«با توجه به اینکه تغییراتی در لباس تیم ملی نداده بودیم سعی کردیم بر تنوع و رنگ آمیزی و در نتیجه جذابیت آن بیافزاییم و بر کیفیت دوخت و پارچه نیز تاکید شد. به هر حال بچه ها با این لباس باید در بزرگترین میادین جهانی بازی کنند. افتخار می‌کنیم که با برند داخلی در مسابقات جهانی حاضر می‌شویم.با عنایت به اینکه این لباس توسط فدراسیون جهانی تائید شده افتخاری برای والیبال ایران است که با برند داخلی در در لیگ جهانی و مسابقات المپیک حاضر شدیم . در سال اقتصاد مقاومتی والیبال ثابت کرد تا جایی که می‌توانست از برند داخلی استفاده کرد.»
داورزنی درخصوص حواشی که در جشن قهرمانی پرسپولیس اتفاق افتاد و خانواده نوروزی از چگونگی مراسم اظهار ناراحتی کرده بودند، گفت:« تصمیم گرفته شد باشگاه پرسپولیس مراسم شکیلی در این خصوص داشته باشد تا از خانواده نوروزی، هانی و فامیل وی دلجویی شود. بعضا مسائلی پیش می‌آید که در مراسم‌هایی که با حضور صد هزار نفر قابل اجتناب است و نمی‌توان گفت مقصر فرد خاصی است. بعضا اتفاقاتی می‌افتد که به حساب هیجانات است. شدت هیجان و و شلوغی بعضا باعث می‌شود کار از دست نیروی انتظامی هم خارج شود.»
رییس فدراسیون والیبال در خصوص تغییرات در مدیریت سرخابی‌ها گفت:« الان بحثی در این مورد وجود ندارد. همواره وزارت ورزش به انتظاراتی که مردم دارد عمل می‌کند. تیم‌های ایرانی درگیر مسابقات آسیایی هستند و مطرح شدن این موضوع الان درست نیست. همواره وزارت ورزش در مورد مجموعه باشگاه‌ها یک مسئولیت کلی دارد و برای این دو باشگاه این مسئولیت ویژه‌تر است و باید انتظارارت هواداران برآورده شود و وزارت ورزش نیز در حال حاضر این کار را به خوبی انجام داده است.»
داورزنی در خصوص حضور زنان در استادیوم گفت:« نهایت سعی ما این است که شرایطی را به لحاظ کلی فراهم کنیم تا زنان بیشتری در سالن باشند. تلاش کردیم مجموعه سالن 12 هزار نفری ورودی و خروجی و سرویس بهداشتی مجزا داشته باشد اما در تلاشیم شرایطی باشد تا امکاناتی باشد تا شرایط حضور خانواده‌ها فراهم باشد و به راحتی از طریق اینترنت بلیط تهیه کنند و شرایط مد نظر فدراسیون جهانی فراهم شود. بعضا اتفاقاتی می‌افتد که نه درحوزه اختیارات وزارت ورزش است و نه فدراسیون ولی تعامل بین ما و نیروی انتظامی وجود داشته تا شرایط برای حضور خانواده‌های بیشتری فراهم باشد.امیدوارم روزی برسد که امکانات فیزیکی به گونه‌ای باشد که خانواده‌های زیادی در سالن حاضر شوند.»
او در مورد پرونده فساد در فوتبال گفت:« این صحبت‌ها مربوط به زمانی است که من هنوز سمتی در وزارت ورزش نداشتم.برخی مسائل در کمیسیون اصل 90 مطرح شده بود و باید بگویم ما در وزارت ورزش پرونده خاصی در این خصوص نداریم و اگر چیزی هم هست در کمیسیون اصل 90 است. امیدوار هستم این مسائل صحت نداشته باشد ولی در کل ما پیگیر این موضوع خواهیم بود.»
همچنین داورزنی در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی درخصوص وضعیت والیبال ایران گفت:« والیبال سبب شده تا ایرانی‌های تمام دنیا به ایرانی بودن خود افتخار کنند. من از همه بازیکنان ملی به ویژه بازیکنان تیم بزرگسالان به خاطر تحقق رویای 52 ساله والیبال ایران تقدیر و تشکر می‌کنم. مردم از والیبال ایران انتظار افتخارآفرینی دارند و منتظر دیدن پیروزی‌های آنها در میادین مختلف آسیایی و جهانی هستند. تلاش ما نیز ماندگار کردن این افتخارات و ارتقای آنهاست. برنامه‌ریزی مفصلی برای قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر المپیک 2020 صورت گرفته است. همه می‌دانند که قرار گرفتن در بین تیم‌های برتر المپیک کار بسیار سختی است و همت بلندی می‌خواهد. تلاش دیگر ما پشتوانه‌سازی و استمرار آن خواهد بود. رسیدن به المپیک آغاز یک راه است تا موفقیت‌های ما تداوم پیدا کند.بعضی از دوستان نگران به پایان رسیدن نسل المپیکی والیبال ایران هستند و معقتد هستند که این نسل و نتایج آنها تکرار نخواهد شد، ما باید تلاش کنیم تا همواره خون جدیدی را به پیکره والیبال ایران تزریق کنیم. والیبال می‌تواند الگویی برای رشته‌هایی باشد که آرزوی رفتن به المپیک را دارند. »
رییس فدراسیون والیبال در پایان درباره لیگ سال 95 گفت:«لیگ خوبی برگزار شد که البته دارای نقایصی هم بود. امیدوارم شرایط اقتصادی کشور طوری باشد که باشگاه‌ها بتوانند به تعهدات خود عمل کنند و نوسانات لیگ 95 و رفت و آمد تیم‌ها دیگر تکرار نشود.»

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا