خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بین الحسنین! | حسن روحانی و حسن عباسی

به گزارش انصاف نیوز، «محمدرضا زائری» در یادداشتی تلگرامی با عنوان «بین الحسنین!» درباره‌ی ادعاهای حسن عباسی نسبت به حسن روحانی و دولتش نوشت:

ماهها قبل چيزی نوشته بودم با عنوان «بين الحسنين»، وقتي كه آقای «حسن عباسی» مطالب خيلي تند و عجيبي در مورد آقای «حسن روحانی» گفته بودند و كار به دادگاه كشيد و نمي دانم بعدش چه شد! و مضمونش اين بود كه تو را به خدا ملت را از اين حيرت و سرگرداني دربياوريد و از بين اين دو حسن نجات بدهيد! يا اين حرف‌ها درست است كه در آن صورت خيلي بايد ترسيد و بايد پرسيد چگونه صلاحيت چنين عنصر خطرناكي براي رياست جمهوري تاييد شده؟ پس بايد او را گرفت و محاكمه كرد! يا اين كه اين حرفها درست نيست، در آن صورت بايد پرسيد چرا و چگونه كسي جرأت مي كند اين گونه به بالاترين مقام اجرايي كشور تهمت بزند؟ بايد او را گرفت و محاكمه و مجازات نمود!

به دلايلي آن مطلب را منتشر نكردم و دور ريختم و از ياد بردم تا امروز كه يك فايل صوتي شنيدم منسوب به يكي از روحانيون فعال در عرصه سياسي كه با قسم خدا و با تأكيد آقاي دكتر ظريف را متهم مي كند به تعهد نسبت به آمريكایی‌ها كه حاج قاسم سليماني را كت بسته تحويل آنها بدهد! فارغ از اين كه چنين تعبير مضحكي چه قدر مي تواند قابل درك باشد و فارغ از اين كه اصلا چنين خبري چه طور به ايشان رسيده است، با شنيدن اين سخنان به ياد آن مطلب «بين الحسنين» افتادم!

حتما اين كشور صاحبي دارد، حتما بزرگتري دارد، حتما مديران و سياست گذاراني دارد كه نسبت به حال و آينده وضعيت اجتماعي و شرايط رواني مردم و افكار عمومي حساس و مراقبند. اين چند خط شكايت و تمناي دردمندانه را كه اصلا سياسي نيست، كاملا از زاويه اجتماعي و فرهنگي خطاب به آنها مي نويسم.

تو را به خدا، به جان هر كس مي پرستيد و دوست داريد فقط قدري به اعتماد عمومي و آرامش رواني مردم رحم كنيد!

تو را به خدا مردم را اين طور در بلاتكليفي و نگراني و سرگرداني «بين الحسنين» قرار ندهيد!

يا به فرض محال وزير اين كشور واقعا چنين تعهد كودكانه‌اي داده كه بايد بدون معطلي او را به دادگاه كشاند و به جرم خيانت امنيتي شديدا مجازات كرد! يا اين كه اين حرف يك تخيل بدبينانه و اتهام سياه است كه بايد بدون معطلي گوينده آن را به جرم اتهامي چنين خطرناك و زشت به دادگاه كشيد و مجازات كرد و از او پرسيد چگونه با لباس روحانيت و كسوت سيادت جرأت كرده ايد چنين اتهامي به يكي از مسؤولين كشور وارد كنيد؟

آيا مي‌دانيد با همين حرفها و نقل قول‌هاي نامربوط داريد به مرور قبح جاسوسي و خيانت را مي ريزيد؟ حتى با تصور چنين خيانتي بايد تن و جان همه بلرزد، اما زماني كه براي دعواهاي سياسي چنين حرفهاي ياوه اي را منتشر مي كنيد اندك اندك اين موضوع حساس به مضحكه تبديل مي شود.

و شگفتا نهادهاي مسؤول مانند وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و … كه در مقابل اين وضعيت ساكت هستند! بالاخره دستگاه‌هاي امنيتي قدرتمند كشور كه از لباس زير شهروندان هم خبر دارند مي توانند ته و توي اين موضوع را در بياورند و روا نيست نسبت به چنين آشفتگي و نابساماني اين طور ساكت بنشينند!

بالاخره يا اين حرف درست است يا نه! تكليف را يكسره كنيد تا بفهميم در چه كشوري داريم زندگي مي كنيم؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وضعیت سیاسی مملکت آنقدر بی سر و سامان است که عامل همه این اوضاع را می توان عدم شفاف سازی به موقع، مصحلت اندیشی بیش از حد، آرمان گرایی … و … دانست. والسلام

    12
  2. مسئله این نیست که یک آدم […] به رئیس جمهور منتخب توهین می کند. اگر نمایش مبارزات پساانتخابی کاندیدای شکست خورده، نوشته های رسانه های زنجیره ایِ دشمنان قدیمی خط امام، تهدید رئیس جمهور منتخب به ترور از جانب کسانی که سوابق مشکوکی دارند … کنار هم بگذارید خواهید دید صهیونیسم و امپریالیسم برای ایران نقشه شومی کشیده اند که بخش مقدماتی آن از طریق قره نوکران استعمار در حال اجراست.

    13
  3. حسن عباسی هر چی میگه با دلیل میگه.روحانی به دلایل متعدد یک خائنه که اگه کسی شک داره توصیه می کنم حتما دلایل حسن عباسی رو گوش کنه و بعدش ببینه که آیا ایشون درست می گن یا نه…حتما حرفای ایشون رو بشنوید

    1. تا اونجایی که من وقتم رو تلف کردم و حرفهای ایشون رو شنیدم بجز ادعاهای بی دلیل و تندروی چیزی نبود

      1. انصاف بسیاری از اظهارنظر کارشناسی رابخاطر مصلحت سنجی های بی مورد در صف تایید مدیر سایت نگه میداری و نهایتا هم منتشر نمیکنی اما اظهار فردی بنام یه نفر را که حاوی توهین به رییس جمهور و انتساب خیانت به ایشان را که در واقع جرم مشهود طبق قوانین موضوعه هست را منتشر میکنی ! جای بسی تعجب و تاسف است .

  4. یک فیلم کمدی در صدا و سیما پخش میشد و آن دلقک هر دفعه میگفت من به بچه های بالا وصل هستم و باورش میکردند و همیشه آزاد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا