خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حصر تصمیم شورایعالی امنیت ملی به ریاست احمدی نژاد بود

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: بابک زنجانی نباید اعدام شود چون اگر اعدام شود پس پول‌ها چه می‌شود؟! حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار نفت را برده و پول‌ها را نمی‌آورد، یعنی معادل ۱۱ هزار میلیارد تومان، در صورتی که کل اموالی که از زنجانی شناسایی شده حدود ۴ الی ۵ هزار میلیارد تومان است.

یه گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان، شامگاه دوشنبه(۲۲ آذر) در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، در ابتدای سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت اظهار کرد: یکی از اهداف همیشگی قدرت‌های بزرگ ایجاد شکاف بین مسلمانان بوده و این یک استراتژی بلندمدت است که با هدف رسیدن به این اهداف، گروه‌های تکفیری نظیر داعش و جبهه النصره و … تشکیل شده‌اند چون مسلمانان اگر با هم متحد شوند، در برابر قدرت‌های جهانی خواهند ایستاد.

وی به اهداف هفته وحدت اشاره و عنوان کرد: در این هفته مسلمانان اختلافات جزئی و فرعی را کنار گذاشته و با هدف دستیابی به آرمان‌های خود، بر مبانی و اهداف و استراتژی مشترک تاکید می‌کنند.

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: هیچکس نباید برای حفظ وحدت از اعتقادات خود دست بکشد و باید بر روی اهداف مشترک متمرکز شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد شائبه حساب‌های بانکی قوه قضاییه و سوال نماینده مجلس در این مورد، گفت: من مسئله حساب‌های شخصی را نمی‌پذیریم و این مسئله در زمان رئیس قوه فعلی نبوده و از قبل بوده است. اما چه اشکالی دارد وقتی یک نماینده مجلس خواستار شفاف سازی است.

کواکبیان ادامه داد: کجای قانون نوشته است که نصف شب مامور بفرستیم دم درب نماینده مجلس، من هم معتقدم باید شفاف سازی شود. نمایندگان باید کاملا آزاد باشند و سوالات خود را در چارچوب قانون بپرسند منتها بدون تهمت و افترا.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد رویکرد اصلاح طلبان و گزینه احتمالی آنها در انتخابات سال ۹۶، گفت: رویکرد همه اصلاح طلبان آقای روحانی است، اما ما چک سفید امضاء نمی‌دهیم شاید از درون خود حزب مردم سالاری هم گزینه‌ای داشتیم اما در حال حاضر رویکرد همه ما آقای روحانی است.

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فراکسیون امید برنامه‌ای برای رفع مسئله ممنوع التصویری خاتمی دارد؟ گفت: مسئله ممنوع التصویری آقای خاتمی غیرقانونی است زیرا در شورای عالی امنیت مصوبه‌ای در این مورد وجود ندارد. رسما هم آقای شمخانی و آقای روحانی دبیر و رئیس شورای عالی امنیت ملی در این مورد گفته‌اند هیچ مصوبه‌ای وجود ندارد، پس غیرقانونی است و معلوم نیست چرا دستگاه قضایی این مسئله را ممنوع اعلام کرده است.

وی ادامه داد: ما در فراکسیون امید این مسئله را دنبال می‌کنیم اما بیش از مجلس، دولت و شخص آقای رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی در این مورد مسئول هستند و باید پیگیری کنند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری در مورد اقدامات کمیسیون امنیت ملی در مورد رفع حصر خانگی دو تن از کاندیداهای معترض انتخابات سال ۸۸، بیان کرد: بعید می‌دانم کمیسیون وارد این بحث‌ها شود و این مسئله هم زیاد ربطی به مجلس ندارد، موضوع مربوط به شورای عالی امنیت ملی است و رئیس شورای عالی امنیت ملی وقت آقای احمدی نژاد این تصمیم را گرفتند؛ این مسئله مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و در نهایت هم باید نظر نهایی را مقام معظم رهبری بدهند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب كواكبيان ! دانش آموختگان جامعه الصادق را با شعبده چه كار ؟! فرمانده سابق ناجا در مورد حصر قبلاً اطلاع رسانى كردند .

  2. مسخره است وقتی همه میدانند از کجا دستور حبس و حصر صادر شده هی بگویید شورای امنیت ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا