خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علیزاده در برابر ظلم در حق هنر موسیقی ایستاده است

خواننده موسیقی ایران در سالروز تولد استاد حسین علیزاده گفت: حسین علیزاده جز کسانی است که از هنر موسیقی دفاع کرده است و هر جایی که ظلمی به هنر موسیقی وارد شد، مردانه در برابر ظلم و جور در حق موسیقی ایستاده است. مردمی بودن و دانش بالای علیزاده هر دو موجب شده است تا آثار وی ماندگار شود و در عمق جان مردم نفوذ کند. امیدوارم سال‌های سال سایه حسین علیزاده بالای سر اهالی موسیقی باشد.

حسین زمان در گفت و گو با خبرنگار انصاف نیوز درباره تأثیر گذاری «حسین علیزاده» بر موسیقی ایرانی گفت: حسین علیزاده از هنرمندان بزرگ و صاحب نام ایران است که اگر به عرصه هنر نگاه کنیم کمتر کسی مانند او در عرصه موسیقی وجود دارد که توانسته با آثار ماندگار خود نظرها را جلب کند. به نظر بنده علیزاده، چه در عرصه موسیقی فیلم و چه در عرصه‌های دیگر هنر موسیقی آثار بسیار ماندگاری از خود باقی گذاشته است و جزو معدود کسانی است که هنر خودش را با اخلاص تمام در اختیار مردم و جامعه قرار می‌دهد.

این خواننده درباره راز ماندگاری حسین علیزاده افزود: به نظر من دو عامل وجود دارد، عامل اول دانش و آگاهی بالای علیزاده از هنر موسیقی می‌باشد که رمز موفقیت وی است و عامل دوم همراهی و همگامی ایشان با مخاطبان و احترام گذاشتن به مردم است. علیزاده به تمام معنا یکی از هنرمندان مردمی روزگار ما است و همین مردمی بودن، شعور و آگاهی بالا هر دو کمک می‌کند تا آثار حسین علیزاده ماندگار شده و در عمق جان مردم نفوذ کند.

وی ادامه داد: خاطره خاصی از حسین علیزاده ندارم، اما همانطور که گفتم، شاخص‌ترین عنصری که باعث شده است او در ذهن مردم بماند و بعنوان یک هنرمند شاخص همواره در خاطرم باشد، احترام او به موسیقی و دفاع جانانه وی از هنر موسیقی بوده است، خصوصاً در سال‌های اخیر که موسیقی مهجور واقع شده است.

حسین زمان افزود: علیزاده جز کسانی است که از هنر موسیقی دفاع کرده و هر جایی که ظلمی به هنر موسیقی وارد شد، مردانه در برابر ظلم و جور در حق موسیقی ایستاد و همه اینها حسین علیزاده را شاخص می‌کند. امروز کمتر در عرصه موسیقی چنین افرادی را مشاهده می‌کنیم، در کنار علیزاده می‌توان از «استاد شجریان» و «استاد شهرام ناظری» نام برد که از معدود هنرمندانی هستند که از هنر موسیقی دفاع کردند.

زمان درباره آثار حسین علیزاده گفت: من به هیچ عنوان نمی‌توانم بین آثار علیزاده انتخاب کنم، همه آثار ایشان را دوست دارم و بسیار دشوار است برای من که انتخاب کنم کدام اثر او بهتر است. در مجموع همه آثار علیزاده را دوست دارم و احترام بسیاری قائل هستم.

این هنرمند در تبریکی به استاد حسین علیزاده گفت: وجود پر برکت حسین علیزاده را در عرصه موسیقی مغتنم می‌شمارم و برای وی ارزش و احترام خاصی قائلم، در مقابل او با ارادت فراوان و صمیم قلب تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال‌های سال سایه حسین علیزاده بالای سر اهالی موسیقی باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا