خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییسی، «رییسی جمهور» شد!

چند ماه پس از شکست ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری، حالا «کانال ستاد حجت‌الاسلام رییسی» اعلام کرده که از چند روز آینده «با سازوکار جدید و پیگیری مطالبات به حق مردم ایران با نام جدید «رییسی- جمهور» از عید بزرگ ولایت، غدیرخم فعالیت خود را آغاز می‌کند».

به گزارش انصاف نیوز، متن اطلاعیه‌ی این کانال انتخاباتی که احتمال فعالیت او برای انتخابات سال 1400 را افزایش می‌دهد در پی می‌آید:

«توجه، همراهان عزیز و مخاطبان گرامی، حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات دوزادهمین دوره ریاست جمهوری، فصل تازه‌ای از اقتدار و عزت ملی است که بابت این موفقیت دشمن‌شکن شکرگزاریم.

پیروز انتخابات اخیر، مردم ایران اسلامی هستند که به رغم توطئه و تلاش دشمنان، همچنان با صلابت پای آرمان های خمینی کبیر(ره) و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و با اعتماد و اطمینان خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی بدخواهان این کشور را ناامید و مایوس می کنند.

انتخابات تمام شده و فصل جدیدی از کار و خدمت آغاز شده که همت جهادی می‌طلبد.

با اتمام انتخابات این وظیفه و تکلیف الهی- اجتماعی که شامل آگاهی بخشی و روشنگری و تلاش برای رسیدن به اهداف بزرگ ملی برآمده از آرزوهای حق طلبانه ملت ایران است، از کسی ساقط نمی‌شود.

بنابرهمین وظیفه شرعی و ملی، پل ارتباطی «کانال ستاد حجت‌الاسلام رییسی» با سازوکار جدید و پیگیری مطالبات به حق مردم ایران با نام جدید «رییسی- جمهور» از عید بزرگ ولایت، غدیرخم فعالیت خود را آغاز می‌کند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام ،
    حُبّ ریاست و عشقِ رئیس بودن- چه میکند ! گویا مشاغل و سِمتها، باید بر اساس نام باشد ! مثلآ اگر کسی نامش ( پزشکپور ) باشد، باید بشود رئیس انجمن پزشکان مملکت ! یا اگر کسی نامش ( بازرگان ) بود، باید بشود رئیس اتاق بازرگانی ! یا اگر نام کسی ( خاموشی ) بود، باید بشود وزیر برق و مرتب چراغها را خاموش کند !! حالا معلوم نیست که اگر کسی نامش، مثلآ دباغ باشد، تکلیف او و مقامش با پوستِ مردم چه میشود !؟ البته اینهم برای خودش ، یک سیستمی است ! و همینطور- الی ماشاالله میتوان پُست و مقامها را مشخص کرد !

    6
    1
  2. ریاست جهموری جناب رئیسی دولت مستقری بوده تحت عنوان دولت سایه که آقای جلیلی سخت به دنبال آن است کافی است درسایت رجانیوز بازید نمایید کتاب این در مورد آتش به اختیار چاپ شده یاد بخیر علامه بزرگ طباطبایی را فرمودند که برای تفسیر المیزان بیست سال طول کشیده تا آنرا تمام کردم اما کتاب جلیلی صبح سخنان مقام رهبری پخش شد ظهر کتاب جلیلی در مورد آتش به اختیار به چاپ دوم رسید به این میگوند دولت رئیسی وجلیلی دولت پای کار دولت جهادی بانک بدون ربا تازه گفتانی شبیه هم مثلا در بعد دیپلماسی جناب دکتر واژه های منسوب به خود دارند مثل ما گفتیم وآنها گفتند اقای رئیسی می فرمایند آن زمان ما گفتیم بی کاری ر ریشه کن می کنیم آنها گفتند جناب دکتر میفرمایند ظرفیت وآقای رییسی می فرمایند ظرفیت یارانه ها گفتیم واژه های گفتاری شبیه دکتر و جناب رییسی بی نظیر هستند البته اگر دولت سایه بتواند دل ما را روشن کند خوب وترسم که دودمان به باد دهد چون هردو هنرمند شناس و هنرمند پرور هستند تتلو را که یادتان هست چه میکند تا هزار چهار صد

  3. بنظر سوای نادره ای چون معجزه هزاره سوم ،با این ساختار رییس جمهور شدن حیدری یا نعمتی ها فقط به حال اصحاب ریز و درشت قدرت تفاوت میكنه و مردم فقط كلوخن در این برف و باران راست و چپ

  4. نخير ، اينها دست بردار نيستند! اي کاش اين اراده و همت را براي حل مشکلات مردم و مملکت (که در حال بردن و در واقع رساندن به مقصد ناکجا آباد است) داشتند! افسوس!!

  5. چند چیز که این روزها عوض نمی شود پشتکار رییسی درریاست جمهوری وپیگیری اینکه چرا او گفته بیکاری ریشه کن میکنم جهانگیری راه کار خواسته دوم گفتمان دولت درسایه سوم تیتر بی سوادی ظریف در رجانیوز سوم ارزوی سایت وشبکه های ماهواره ای دربخش مجدد ثریا چون تنها برنامه مورد علاقه ماهوارهاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا