خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای مبارزه با اختلاس به خودت بیا!

روزنامه ایران در یادداشت طنزی نوشت: «یکی از‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تخلفات حمید ب. از اعضای سابق دولت سابق (خوشبختانه منفی در منفی می‌شود مثبت اما سابق در سابق نمی‌شود حاضر!) صحبت‌هایی کرده که جای آنها در همین ستون طنز است و ما به برخی از آنها اشاره می‌کنیم که اگر ادامه پیدا می‌کرد (آن دولت و آن‌ شرایط) به چه درد ما می‌خورد.

بند فسخ قرارداد نیمار: طبق گفته این عضو مجلس، مبلغ چهار میلیون یورو در پرونده ایشان دیده می‌شود که مبهم است. اگر شرایط کمی بیشتر ادامه پیدا می‌کرد، یحتمل تا الان مبلغ فسخ قرارداد نیمار جور شده بود و ما می‌توانستیم به جای باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، مبلغ فسخ قرارداد را به باشگاه بارسلونا داده و نیمار را یکراست می‌آوردیم تا در تیم خونه به خونه بازی کند.

مهریه‌هایی که گرفته شده: ما اصرار داریم زمان عقد بگوییم: «مهریه رو کی داده و کی گرفته؟» این جماعتی هم که الان در‌ زندان هستند به خاطر عدم پرداخت مهریه نیست، اینها گیلاس هستند. به هر حال با کشف حدود هفتصد سکه بهار آزادی (که امیدواریم طرح قدیم باشند که گران‌ترند) در منزل ایشان ما می‌توانستیم سکه‌های بیشتری جمع کرده و زندانیان مهریه را آزاد کنیم.

خانه ایرانیان را آباد کنیم: نماینده عزیز مجلس اعلام کرده که حدود سیصد میلیارد تومان از حساب «خانه ایرانیان» برداشت شده است که واقعاً این از شاهکارهای بزرگ اقتصادی و وطن‌دوستی است. خانه ایرانیان اول با ماهی ۴۵ هزار تومان یارانه آباد شد و کار به سیصد میلیارد و رقم‌های کلان رسیده بود که آبادتر‌ شود اما متأسفانه دولت یازدهم و دوازدهم روی کار آمد تا خانه ایرانیان آباد نشود.

قدرناشناسی: متأسفانه ما اصولاً آدم‌های قدرناشناسی هستیم، زمان کوروش هم همین‌طور بوده. آقای شریعتمداری هم گفته که اگر ما در آن دوران‌ بودیم طرفدار «روم» می‌شدیم. حالا اهمیتی هم ندارد که «روم» آن زمان نبوده، بالاخره فرانچسکو توتی و حمید معصومی‌نژاد که بوده‌اند. شاید ما ندانیم که اول مرغ بوده یا تخم مرغ؟ اما می‌دانیم که اول حمید معصومی‌نژاد بوده و بعد‌ روم آمده. در نتیجه اول اختلاس و رانت بوده و بعد برخی از سیاستمداران سابق!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا