خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عبدالله رمضان زاده تکذیب کرد: چیزی در مورد قالیباف نگفته‌ام

عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت اصلاحات، جملات منتسب به خود درباره‌ی محمدباقر قالیباف در کانالی تلگرامی را تکذیب کرد و تاکید کرد که امروز باید در کنار مردم ایستاد.

به گزارش انصاف نیوز، آقای رمضان زاده در صفحه‌ی شخصی خود نوشت: «سلام. تمامی مطالب منقول از من در متن زیر کذب محض است. هیچ مصاحبه‌ای و یا گفته‌ای در مورد قالیباف نداشته‌ام و اساساً در شأن خود نمی‌بینم در مورد اینگونه مسائل اظهارنظر کنم. امروز باید در کنار مردم ایستاد».

کانالی تلگرامی به نام تهران تایمز که به انتشار خبرهای جعلی مشهور است، مدعی شده که روحانی کرونا گرفته و در جمله‌ای جعلی که به آقای رمضان زاده نسبت داده، مدعی شده بود که این حمله بیولوژیک قالیباف به روحانی بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف نیست و منصافانه نیست که در این شرایط مسئولی بخواهد جناحی فکر کند . اکنون بیشتر از هر زمانی نیاز به همدلی و اتحاد بین مسئولین جهت خدمت به مردم است . اکنون باید هر کس که دلسوزتر است وز دیگری سبقت بگیرد در مسیر خدمت و خدمتگزاری به مردم . (دو صد گفته چون نیم کردار نیست ) اکنون فصل عمل است و فصل شعارهای انتخاباتی هم گذشت …. پس وارد میدان خدمت شوید .

  2. هیچ کسی نمی‌تواند منکر ترور بیولوژیک روحانی شود
    ولی
    از ترس همه انکار می‌کنند.

  3. با عرض سلام خدمت احاد ملت از جمله دوستان وفعالان سیاسی و مذهبی،اقای رمضان زاده نقل و قول اظهارات را نفی میکنند و انرا تکذیب کردند، حتما همینطور است که میفرمایند، اما باید عرض کنم که اظهار نظر در مورد اقای قالیبا مورد تازه ای نیست و برای ملت فهیم مان تازگی ندارد، معمولا در مورد هرکسی که به نوعی اسم و نامش بر سر زبانها جاری شود، اظهار نظر مثبت و منفی، خوب و بد، قضاوتهای درست و نادرست در مورد ایندست اشخاص فراوان است، من جمله سردار شهید حاج قاسم تا قبل از شهادتش چه حرفها و نسبت های نادرستی در مورد این شهید بزرگوار میزدند، در صورتی که حاج قاسم شاید تنها رجال و تنها امیر و فرمانده سپاهی بود که به نوعی در مورد مسایل سیاسی داخلی دخالتی نمیکرد، قالیباف هم به ماننده دو هم رزم شهیدش حاج احمد کاظمی و حاج قاسم بزرگوار منتظر شهادت است، ان دو یار و یاور و همرزمانش بدست مزدوران اجانب به فیض شهادت نایل شدند، اما احساس میکنم که اقای قالیباف از دست بعضی از مزدوران داخلی به فیض شهادت نایل شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا