خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر اطلاعات: حق نداریم در زندگی خصوصی مردم سرک بکشیم

وزیر اطلاعات گفت: زیربنای رشد اقتصادی در کشور، تولید امنیت است که امیداوریم امسال شاهد تحقق شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» که رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال اعلام فرمودند، باشیم.
به گزارش دریافتی ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در آیین معارفه مدیر کل اطلاعات هرمزگان در بندرعباس با اشاره به اهمیت مقوله امنیت در جامعه افزود: کار وزارت اطلاعات ذاتا تولید امنیت است زیرا امنیت از ارزشمند ترین نعمت هایی بوده که خداوند به انسان عطا کرده است.
وی ادامه داد: با اشاره به حدیث ˈنعمتان مجهولتان ، الصحة و الامانˈ افزود: انسان اگر دو نعمت تندرستی و امنیت را از دست بدهد و ارزش آن را درک نکند راه به جایی نخواهد برد.
وزیر اطلاعات تاکید کرد: تولید امنیت حق مردم است و باید مردم در سایه حکومت اسلامی در آرامش زندگی کنند که این نتیجه ایمان وعمل صالح و باور مردم است.
وی خاطرنشان کرد: اسلام بر فضای امن توام با سرور و احساس امنیت تاکید کرده وپای فضای خفقان را امضاء نمی کند زیرا معتقد است امنیت برای مردم باید همراه با آرامش باشد.
وزیر اطلاعات اظهارداشت: مردم باید احساس کنند کسی به آنها تعرض نمی کند و جان و مالشان در امینت است وماهم حق نداریم در زندگی خصوصی مردم سرک بکشیم.
علوی تصریح کرد: از مجموعه وزارت خواسته ام که با روش صحیح و با اخلاق، رفتار کنند و بدنه این وزارتخانه نه تنها دراین چارچوب بلکه از کارکردن براساس شرع اسلام لذت می برند.
وزیر اطلاعات دراین نشست با قدردانی از همراهی همدلی مسوولان استان هرمزگان بویژه استاندار و نماینده ولی فقیه در استان با دستگاه امنیتی، ازخدمات آقای خراسانی مدیرکل سابق اطلاعات هرمزگان قدردانی وآقای سلیمی را به عنوان مدیرکل جدید استان معرفی کرد.
وزیر اطلاعات شب گذشته وارد هرمزگان شد و با آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس دیدار داشت، امروز نیز با حضور در گلزار شهدای بندرعباس به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا