خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سلبریتی‌هایی که در خارج می‌زایند ممنوع الکار شوند

«احسان گل‌محمّدی» فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی «سلبریتی‌هایی که در خارج می‌زایند»، نوشت:

جدیداً مد شده تا سلبریتی‌ها بچه‌ی خود را در خارج از کشور به دنیا می‌آورند؛ هرچند بعید است باتوجه «به هزار و یک دلیل» فرزند متولد شده‌ی آنها اتفاق خاص و افتخار آفرینی را برای کشور در آینده رقم بزند اما این کار توهین است به نام ایران!

مگر نام ایران چه از کشورهای دیگر کم دارد که نشود حتی در آن زائید؛ روزی این همه آدم در این کشور می‌زایند چهارتا «بچه سلبریتی» هم روش!

انتقاد به مردم و مسوولان ایران زیاد است اما دلیل نمی‌شود یک عده هر کاری دوست دارند به بهانه‌ی این کمبودها و بی کفایتی‌ها انجام دهند؛ الحمدلله وضع مالی حضرات که خوب است حداقل بگذارید فرزندتان در ایران متولد شود و اگر خودش خواست که به خارج برود با امکانات مالی فراوانی که دارید هرکجا که خواستید برای او اجازه‌ی اقامت بگیرید؛ البته اگر آنقدر به کشور ناامید هستید که از همین الان {قبل از تولد} مقدمات خارجی شدنش را فراهم می‌کنید چه کاری است در این کشور اصلاً بمانید.

عاجزانه استدعا دارم اگر کشور «فلان» برای به دنیا آمدن فرزندان شما شایسته‌تر از ایران است همانجا بمانید؛ همانجا و در سینماها و تلویزیون‌های همانجا هم جلف بازی دربیاورید که بعدها جلوی بچه‌تان سرافکنده نباشید که در ایران فعالیت می‌کردید!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دقیقاً به دلیل افرادی مانند این نویسنده امیدی به ایران ندارند. همین چند روزی رییس مجمع هم مصلحت را در آنطرف دریا دید؟ قصه پر غصه روزگارمان، فرزندان چند نفر از وزرا و نمایندگان و مقربان در آن طرفند؟ بعد عده ای نادان نسخه برای جامعه می پیچند و گویا نمی دانند که شعور جامعه را نمی توان نادیده گرفت

    1
    6
  2. سلام
    اول از این که اگر کسی ادب را در گفتار رعایت نکرد شما دنبالش نکنید(به دنیا اوردن نه …)!
    دوم از این، همه ی ما باید تفاخر را هو کنیم و با ان مبارزه کنیم وگرنه همه در زیر آن خفه خواهیم شد!
    سوم از این هم این که رئیس مجمع تشخیص به ناچار و تنها برای تشخیص درمان به خارج عزیمت نموده و برگشتند که ای کاش همین هم نمی بود!
    یا حق

  3. چهارم از این، ایشان کجا در متن کانالشان از ممنوع الکاری سخن به میان آورده اند؟!

  4. نیز مسئولینی که در خارج از کشور می شفایند!! بهتر است در همان جا مسئول بازی درآورده و در مسئول خانه همان کشور به ممارست و تهذیب نفس بپردازند

    2
    3
  5. مهناز افشار حیفه بره خارج بمانه:)

    انصاف انصاف داشته باش کامنتمو منتشر کن

    1
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا