خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کرمانشاه میزبان افتتاحیه جشنواره شعر فجر شد

دبیران علمی دوره‌های گذشته جشنواره شعر فجر، دوازدهمین دوره این جشنواره را در کرمانشاه افتتاح می‌کنند.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، چهارشنبه چهارم بهمن با برگزاری محفل افتتاحیه و برنامه‌های شعرخوانی به طور رسمی در جمع مردم زلزله‌زده کرمانشاه آغاز می‌شود. این رویداد ادبی پس از برپایی چند محفل شعر به استقبال مراسم پایانی خود در اسفند امسال خواهد رفت.

بر اساس این گزارش، محفل افتتاحیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر شامگاه چهارشنبه با حضور دبیران علمی دوره‌های گذشته در کرمانشاه برگزار می‌شود. در این محفل علاوه بر جواد محقق دبیر دوره دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، محمدعلی بهمنی، پرویز بیگی حبیب‌آبادی، عبدالجبار کاکایی، اسماعیل امینی، علیرضا قزوه، محمود اکرامی‌فر و محمدکاظم کاظمی، به عنوان دبیران دوره‌های پیشین حضور خواهند داشت. همچنین تعدادی از شاعران شهر میزبان در این محفل شعرخوانی خواهند کرد.

شاعران حاضر در این برنامه علاوه بر شعرخوانی در آیین افتتاحیه، در سفری به سرپل ذهاب و مناطق زلزله‌زده، با مردم آسیب‌دیده این استان دیدار و ابراز همدردی خواهند کرد.

دوازدهمین جشنواره شعر فجر با برگزاری محافل دیگری در تهران و شهرهای کشورمان ادامه خواهد یافت.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، سال گذشته کار خود را از شهر کاشان آغاز کرد و پس از برگزاری محافلی در اقصی نقاط کشور، آیین پایانی خود را با دعوت از شاعران و چهره‌های ادبی داخلی و خارجی و نیز علاقه‌مندان به فرهنگ و ادبیات فارسی در مشهد مقدس(پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷) برگزار کرد.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با معرفی برگزیدگان در سه بخش: شعر بزرگسال، شعر کودک و نوجوان و درباره شعر، اسفند امسال به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا