خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ناگفته‌های تصادف مرگبار مهدی قائدی و همراهانش

دایی احمدرضا شاکر با گلایه از عملکرد بیمارستان شهدای خلیج فارس در رسیدگی به خواهرزاده‌ مرحومش، درباره اتفاقاتی که قبل و بعد از حادثه رانندگی رخ داده‌ توضیح داد.

به گزارش ایسنا، در هفته‌ای که گذشت، اخبار و شایعات زیادی در رابطه با علل تصادف بامداد دوشنبه گذشته مهدی قائدی که منجر به درگذشت احمدرضا شاکر شد، در شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌های رسمی منتشر شد. حسن باقری، دایی احمدرضا شاکر در گفت‌وگو با ایسنا درباره ماجرای این تصادف و سهل‌انگاری‌ها و کوتاهی‌هایی که در مورد احمدرضا شاکر اتفاق افتاده است، سخن گفت.

او در ابتدا گفت: احمدرضا شاکر دوست و همسایه مهدی قائدی بود. احمدرضا قصد گرفتن گواهی‌نامه داشت و گفت که چون در تهران سخت‌گیری می‌شود، در بوشهر برای گرفتن گواهینامه اقدام کند. در چند وقتی که بوشهر بود، مهدی قائدی برای پیگیری کارهای دانشگاهش به بوشهر می‌آید.در دو روزی که با هم بودند، شب با هم به مهمانی دوست مهدی قائدی، امین حسن‌پور می‌روند. زمان برگشتن با اتومبیل MVM که برای دوست مهدی قائدی بوده بازمی‌گشتند. مهدی به عنوان راننده در ماشین حضور داشت و احمدرضا هم صندلی عقب نشسته بود. قائدی زمانی که در بلوار امام علی بودند بر اثر بی‌احتیاطی و عدم توانایی در کنترل اتومبیل دچار سانحه شدند که همه سرنشینان به بیرون پرتاب شدند. در صورت جلسه و کروکی که از راهنمایی و رانندگی گرفته شده و بازجویی‌هایی که صورت گرفته این اتفاقات ثبت شده است.

باقری درباره شایعاتی مبنی شرایط مهدی قائدی در هنگام رانندگی، اظهار کرد: به من هم این مساله را گفتند اما من سندیتی مبنی بر تایید آن ندیدم. شاید از جنبه‌های مختلف صلاح دیدند این موضوع را اعلام نکنند ولی یک چنین چیزهایی بوده است. البته من شاکی بودم که چرا وقتی ساعت 1:45 احمدرضا در بیمارستان بستری شده، ساعت 6:06 این تصادف را به راهنمایی و رانندگی اطلاع داده‌اند. ابتدا او را به اورژانس بیمارستان بردند و سپس ساعت 6:06 به پلیس اطلاع دادند که تصادف رخ داده است.

او افزود: ابتدا فکر می‌کردند که یک تصادف معمولی است اما آن‌ها زمانی که فهمیدند احمدرضا شاکر خونریزی مغزی کرده و مهدی قائدی به اتاق عمل رفته، مجبور شدند به نیروی انتظامی خبر بدهند. خدا می‌داند این وسط چه اتفاقاتی افتاده و پس از پنج ساعت به راهنمایی و رانندگی خبر دادند. شاید به خاطر مسائل ورزشی کشور این کار را کرده باشند.

باقری در ادامه با گلایه از عملکرد بیمارستان شهدای خلیج فارس، عنوان کرد: من با دکتر مقدم که دکتر احمدرضا بود صحبت کردم و او گفت زمانی که احمدرضا به بیمارستان آورده شده، GCS (درجه هوشیاری) او 8 بوده است و می‌توانستند او را عمل کنند. مسئله دیگر اینکه احمدرضا را تا ساعت 9 صبح در اورژانس بیمارستان نگه داشته بودند و بهCCU یا ICU نبرده بودند.

دایی شاکر در پاسخ به این سوال که به نظرش به چه دلیل بیمارستان در رسیدگی به خواهرزاده‌اش کوتاهی کرده است، تصریح کرد: به نظرتان وقتی شما به همراه یک آقازاده تصادف کنید، در بیمارستان ابتدا به آقازاده رسیدگی می‌شود یا شما؟ چون قائدی اسم و رسم دار بوده به او رسیدگی کرده‌اند. متاسفانه امکانات بیمارستان هم بسیار کم بوده است. دکتر بیمارستان جلوی دوربین اعلام می‌کند که اصلا مشکلی نیست و همه امکانات وجود دارد ولی بدانید که به هیچ وجه اینطور نبود. بیمارستان هیچگونه تجهیزاتی نداشت که اگر داشت احمدرضا تا ساعت 9 صبح در اورژانس نمی‌ماند. GCS احمدرضا 8 بود و می‌توانستند او را عمل کنند ولی چرا نکردند؟ بعد منِ دایی را برده‌اند و می‌گویندGCS احمدرضا 3 است و نمی‌توانیم او را عمل کنیم. چرا زمانی که GCS او بالا بود عمل نکردید؟

او در پایان گفت: اینکه مهدی قائدی یا فرد ایکس و ایگرگ آنجا بوده و به احمدرضا رسیدگی نکردند، درست نیست. خدا و وجدانی وجود دارد. اگر آن‌ها عذاب وجدان نگرفتند، من دیگر به وجود خدا اعتقاد ندارم. اولش گفتند که قائدی راننده نبوده اما خدا پدر آن سرهنگ راهنمایی و رانندگی  را بیامرزد که در گزارش نوشت مهدی قائدی راننده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا