خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند پرسش خبرنگار ایرنا از مدیرعامل جدید

پرسش‌های «ناصر غضنفری»، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران از مدیر عامل جدید ایرنا، سید «ضیا هاشمی»:

به‌منظور اجابت درخواست رییس جمهور روحانی (حفظ الله) و در جهت تحقق حقوق شهروندی در ادارات دولتی، چند پرسش صریح از آقای دکتر «ضیا هاشمی» مدیر عامل جدید ایرنا دارم:

1. ملاک عزل و نصب‌های داخل سازمان (چه در بخش خبر و چه اداری) در دوره‌ی مدیریت جنابعالی چگونه خواهد بود؟ (با توجه به نارضایتی گسترده و قابل سنجش کارکنان خبری و اداری ایرنا از انتصابات مدیران عامل سابق و اسبق)

2. ملاک انتصاب و عزل افراد در مدیریت دفاتر استانی و به‌ویژه خارجی ایرنا چیست؟ (با توجه به نارضایتی‌های گسترده از این انتصابات در مدیریت‌های قبلی و قبل‌تر)

3. با توجه به فرسودگی ساختمان ایرنا و خطر زلزله‌ی ویران کننده در تهران، چه اقدامی را برای نوسازی یا تغییر مکان این خبرگزاری در دست دارید؟

توضیح: اقدام فوق، افشای اسرار سازمانی نیست بلکه اجابت دعوت جناب رییس جمهور مبنی بر مطالبه‌ی حق شهروندی توسط شهروندان است.

رونوشت به: افکار عمومی؛ رییس جمهور

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. هاشمی طی این دو سال نشان داد یک باندباز به معنای واقعی کلمه است. به اسم نخبه گرایی، یک سری روزنامه نگار که فقط تحصیلات آکادمیک ارتباطات( آن هم نه روزنامه نگاری) دارند را در پست های کلیدی ایرنا قرار داد و این رسانه را مضحکه دیگران ساخت. ایرنا کاملا شده آگهی و رپرتاژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا