خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دانشگاه آزاد شب عیدی ما را بیکار کرد

«مانی» یکی از مخاطبان انصاف نیوز در کامنتی درباره اخراج زیباکلام از دانشگاه آزاد برای انصاف نیوز نوشت: هر چند بنده و امثال من هم ردیف اساتید برجسته و بزرگی چون آقای زیبا کلام نیستیم ولی ضربه وارد شده به زندگی بنده و امثال من بسیار سهمگین تر از آن چیزی است که به اساتید نیمه وقت گذشته است.

به استحضار می‌رسانم حکم و قرارداد هیات علمی بیش از ۱۷۰ نفر از اعضای هیات علمی قراردادی و تمام وقت دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران (که همگی نیروهای جوان و عموماً تحصیلکرده در دانشگاههای برتر ایران هستند) به بهانه بررسی وضعیت استخدامی توسط هیات جذب، به حالت تعلیق درآمده و حقوق همه این افراد در آستانه سال نو قطع شده است. جالبتر آنکه بعد از حکم «تعلیق» و «خروج از خدمت» در هفته اول بهمن ۹۶ ، برای بسیاری از اساتید (که حکم هیات علمی آنها به حالت تعلیق در آمده) ابلاغ تدریس در ترم جدید (که از ۱۴/۱۱/۹۶ آغاز گردیده) صادر شده است. متاسفانه مدیران ارشد و کارگزینی هیات علمی دانشگاه آزاد از دادن پاسخ روشن و صریح طفره می‌روند و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز راه سکوت را در پیش گرفته است.
در حقیقت اساتید تمام وقت و تازه کار تنها منبع درآمدی خود را در آستانه سال نو از دست داده اند و عملاً به برده‌گی گرفته شده اند. نه اخراج شده اند، نه حکم تعلیق به ایشان داده می شود و نه حقوق میگیرند و باید با تمام توان هم کار کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اقای رهبر در زمان ریاست دانشگاه تهران در حدود 5 سال خود را از مقام استادیاری به مقام استادی زساند.
    چگونه میشه هم کار مدیزیتی کرد و هم از نظر علمی چنین جهشی نمود. ایشان در 15 سال قبلش
    همان استادیار مانده بود؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا