خرید تور تابستان ایران بوم گردی

+ انتقادی دیگر به ادعاهای بنیاد شهید

یک جانباز شیمیایی در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز نوشت:

آقای شهیدی، ریاست محترم بنیاد شهید! در مصاحبه ی خود گفته اید که حدود 50 درصد قانون جامع ایثارگران اجرایی شده است.

آیا منظورتان:

همین اجرایی شدن بلاتکلیفی درمان جانبازان است که اصلی ترین دغدغه ی ایثارگران است که باید از جیب شان و از هزینه ی خوراک همسر و فرزندانشان بزنند تا خرج درمانشان کنند؟
و یا بی حرمتی در ادارات تحت نظر تان از طرف مدیران تازه منصوب شده که حتی جواب سلام جانبازی را که بعد از بیست و پنج سال با هیچ مدیرکلی  دیدار نداشته نمی دهند و انگار با چسب آنها را به صندلی چسبانده اند و با ترشرویی و طلبکارانه با جانبازان برخورد می کنند؟

و یا عدم امنیت شغلی جانبازان با تصویب ماده 13 که به راحتی اجازه داده هر نوع اهانت و انگی را حتی در صورت اعتراض قانونی ایثارگران به عدم اجرای قانون به آنها زده و تمام حقوق قانونیشان را قطع می کند؟
آیا اجرایی شدن قانون جامع این است که آخر عمری ما را راهی موسسات خیره کنید تا همین یک ذره اعتباری هم که نزد خانواده داشتیم از بین برود و آبرویمان را حراج کنید!؟
آیا اجرایی شدن قانون این است که روز و شب در صدا وسیما به دروغ از امتیازات کذایی ایثارگران و خانواده شان بگویید تا از چشم مردم عزیز بیفتیم، به طوری که در جایی آقایی تا فهمید جانبازم (البته دوست بنده به ایشان گفت که جانبازم) گفت شما ماهی 10 میلیون حقوق می گیرید، تازه اگر شاغل باشید دو حقوق یعنی 20 میلیون!! خانه و ماشین خارجی جانبازان مجانی است، فرزندان جانبازان بدون کنکور وارد دانشگاه می شوند، مسافرت به خارج تان مجانی است، همه ی استخرها برای جانبازان رایگان است و مکان های  تفریحی برای شما رایگان است؟!
در جواب گفتم: آقا اینها کذب است. گفت: پس شما بی عرضه هستی؟!
ببینید آقای شهیدی! اسلاف شما با ما چه کرده است و بنیاد چگونه فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کرده اید! منظورتان از اجرایی شدن قانون جامع همین بوده؟!
ما نی دانیم این دردها را به که گوییم، فقط به کسانی که به دروغ از تریبون های رسمی (با دروغ های شان) اینگونه به جانبازان می تازند، می گویم: شرمتان باد!
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا