خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«فتنه گران دنبال برجامیزه‌ی دوباره»

«رضا سراج» فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی با عنوان «تاملی بر نسخه پیچی فتنه گران» نوشت:

مصطفی تاج‌زاده خواستار بازگذاشتن دست دولت برای بازی «برد-برد» مجدد بر سر مسائل منطقه‌ای شده است. وی دلیل این درخواست را مواجه نشدن کشور و مردم با تنگناهای جدید ذکر کرده است.

فتنه‌گران، به عنوان شبکه‌ی همکار داخلی غرب در ایران، در صدد هستند با ایجاد دوگانه‌ی «معیشت-منطقه» افکار عمومی را مجددا برجامیزه نمایند. در سناریوی غربگران، پس از دوگانه‌ی «معیشت-منطقه» گام‌های بعدی، تاکید بر رفراندوم و در صورت بروز نا‌امنی، اصرار بر گفتگوی ملی پیش بینی شده است. بر این اساس، فتنه‌گران در حال تعریف دو زمین مشترک برای بازی هستند. در زمین اول، بازی رفراندوم را با روحانی ادامه خواهند داد و در زمین دوم، بازی ناامن سازی را با ضدانقلاب انجام می‌دهند تا نظام مجبور به پذیرش گفتگوی ملی گردد.

این مدل از بازی «برد-برد» همچنان‌که حرکت صنعت هسته‌ای را متوقف و اقتصاد ملی را در وضعیت رکود قرار داد؛ ایران، به عنوان امن‌ترین کشور منطقه، را دچار ناامنی نموده و تروریست‌ها را به داخل کشور گسیل می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ظاهرا قبل از برجام اوج شکوفایی اقتصاداین دیار بودوبنابه گفته این نخبه تحلیلگر850000000000دلار تماما صرف اقتصاد پویا ورشدیافته دوران ریاست ان نادره زمان بود چقدر تاسف برانگیزنداین تجلیلگران اصولگرا……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا