خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رقص کاوه مدنی یا کالای ایرانی؟

انصاف نیوز، علی اصغر شفیعیان: شعار سالمان حمایت از کالای ایرانی است و اولین گیرمان به عکس رقصیدن «کاوه مدنی» معاون متخصص سازمان محیط زیست. خب این چکیده‌ی وضعیت ماست از شعار تا عمل.

هنوز که هنوز است تکلیفمان مشخص نیست نسبت به تخصص آدم‌ها. خب این بابا متخصص محیط زیست است، آن طور که شنیده‌ام کار خود را خوب بلد است. حالا چون عکسی از رقصیدن او منتشر شده چه باید کرد؟

بگذارید اینطور بپرسم: مگر کیروش، مربی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران عرق نمی‌خورد؟ نمی‌رقصد؟ مگر برانکو و شفر نمازشب می‌خوانند و روزه می‌گیرند و اصولگرا و ارزشی و انقلابی هستند؟!

مرحوم آیت الله خزعلی، پدر مهدی خزعلی، در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 98 در حمایت از مایلی کهن او را یک زیارت عاشورا و دعای کمیل خوان توصیف کرده بود که در آن مقطع به جای او، تومیسلاو ایویچ، یک عرق خور کروات را آوردند! تیم ایویچ در یک بازی دوستانه 7 گل خورد، جلال طالبی را آوردند که بازی دیگری را برد. به همین راحتی فرمول پیروزی را مسلمان بودن می‌دانست.

اگر این منطق و دست فرمان صحیح بود، امروز نباید به کیروش و شفر و برانکو می‌رسیدیم. حالا که به درستی رسیدیم پس گیردادن‌های بی مورد و بی ربط چرا؟ خب برقصد، بخورد، نماز نخواند، اما خوب بازی کند، بتواند تیم ملی را در جام جهانی سرافراز کند؛ دیگر چه می‌خواهیم؟

ای کاش بسیاری از مدیران مملکت در کار خود تخصص و تجربه داشتند، حتی اگر هر کاره‌ی دیگری بودند که نه به ما مربوط است و نه به کارشان لطمه می‌زد. مثلا می‌گویند فلانی تریاکی است، این به کار او صدمه می‌زند یا نه؟ اگر ربطی به کار او ندارد، پس به خودش مربوط است. وضعیت کاوه مدنی هم همین است.

تا کی می‌خواهیم در مسایل خصوصی آدم‌ها دخالت کنیم اما کار و تخصص او مهم نباشد و یا در اولویت چندم باشد؟

مملکت در شرایطی نیست که هی آدم‌های متخصص را به بهانه‌های بی ربط کنار بزنید. لااقل بگذارید کمی در اقتصاد و محیط زیست و مسایلی که با بحران مواجهیم به وضعیت بهتری برسیم و بعد قلع و قمع بفرمایید. اگر شعار حمایت از کالای ایرانی سر داده شده، برای عملی کردن آن تخصص را بالای سر بگذاریم.

اگر من مسوول بودم، مدیر متخصص از خارج وارد می‌کردم و جایگزین مدیران بی تخصصی می‌کردم که با روابط فامیلی و باندی و سیاسی روی کار آمده‌اند.

درد ما این است که مشتی غیرمتخصص بر بسیاری از صندلی‌های مدیریت کشور نشسته‌اند، وگرنه شما وقتی موبایل خارجی دست گرفته‌ای، وقتی از این همه تکنولوژی خارجی استفاده می‌کنی، مگر می‌پرسی که تولیدکننده‌ی اینها می‌رقصند و عرق می‌خورند یا نه؟ مگر وضعیت محیط زیست در کشورهایی که مسوولان محیط زیستشان پیراهن یقه آخوندی ندارند و عرق می‌خورند و می‌رقصند و نماز نمی‌خوانند و مسلمان نیستند و اصولگرا نیستند و ارزشی و انقلابی نیستند، بدتر از ماست؟

الهی! حول حالنا الی احسن الحال

کاوه مدنی به ایران برنگشت، استعفا داد!

واکنش کنایه‌آمیز کاوه مدنی به حواشی روزهای اخیر

یک فعال محیط زیست: تصور خدمتگزاری ما به جاسوسی تبدیل شده

پیام استعفای کاوه مدنی چیست؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. نمی دونم چرا بعضی ها دوست دارن آدرس غلط به مردم بدن. طرف به جرم جاسوسی دستگیر شده
      حالا می خوان با عکس های رقص و عرق خوری اصل قضیه رو ماله بکشن

      33
      44
      1. رسول جان طرف اصلا دستگیر نشده. اون مال سال پیش بود. تبرئه شد. یه عده سوختن. گفتن چیکار کنیم. بریم عکسهای 6 سال پیش رو که طرف اصلا ربطی به جمهوری اسلامی نداشته منتشر کنیم. به همین سادگی. ولی شما راحت باش در کل.

        40
        6
      2. طرف اصلا دستگير نشده براي صرفه حويي در وقت قبل از بازگشت به ايران عكساش منتشر شده!؟!؟!؟! چه شانسي!؟!؟!! هم مظلوم شد و هم گير نيفتاد كرينه ي خوبي ميتونه براي رياست جمهوري بعد باشه مظلوم نيست كه هست دانشمند و حايزه دار نيست كه هست جوان و شاد نيست كه هست ديگه چي ميخوايين خلاصه برودي خيارشور جامعه مدني قلابي آماده استفاده ميشه

        1
        5
    2. احسنت درست میگه خانم نرگس این اقا نماینده یک کشور مسلمان هست این غلطا رو نباید بکنه اونم تو لباس نماینده و الگو این احمق رو باید از پست و مقام اخراج کنن تا کسی به ریش ملت ایران ک منتظران مهدی عج هستند نخنده اینکه شما میفرمایید ورود خصوصی نشه مال موقعیه ک یه ادم عادی باشه ن نماینده واقعا ک شرم اوره اخراجش نکنن به ما مردم و اسلام مدیونن وسلام.

      23
      70
      1. همه اش شعار و تظاهر و ریا!!
        فاتحه مملکت امام زمان رو وقتی کاملا با قحطی و خشکسالی و نابودی منابعش خوندبن و ایران مثلا شیعه رو مضحکه و مسخره تاریخ و آیندگان کردین میفهمین که کی واقعا قصد خدمت داشته و کی با نفهمی یا منفعت طلبی، خیانتکار به ملت و مملکت و مذهب و امام زمان بوده
        حیف که اونوقت دیره

        15
    3. دکترای محیط زیست؟! کسی که نان خور نظام است باید مواظب اطرافش باشد آنهم وقتی در مقام برجسته ای باشی که زیرذره بین هستی و رفصیدن و شادی در محیط امن هم شدنیه اما بدبینانه نگاه کنیم : طرف این برنامه را سرهم کرده که به اسم مخالفت بانظام امتیازبگیره .

      10
      6
    4. کدوم مسلمان ؟چه دل خوشی خسته نشدی از یدک کشدن یک اسم .مسلمانی و زمانی اسم ببر که در همه چی سرآمد باشی

      8
      1
  1. درد این است الان بسیاری از جوانان متخصص هزینه داده که در دلیوزیشان و در فهم‌شان از مسایل کشور مخصوصا برای دولت روحانی شام شب را هم ندارند بخورند بعد یک مشت رقاص باصطلاح متخصص را از بوق دنیا می آورند می خواهید مملکت درست شود. امروز جوانان هزینه داده اصلاحات که در دلسوزیشان برای دولت و فهم‌شان از مسایل کشور تردیدی نیست به بهانه های واهی کنار گذاشته می شوند با نادیده گرفته می شوند و یک مشت معامله گر اعتدال گرا اینچنین ناامیدی به بدنه عمومی جامعه تزریق می کنند شما فکر می کنید دنبال مملکت درست کردن اند. جناب خاتمی جوانان توانمند اصلاح طلب را دریاب و خط فاصله بین یک مشت معامله گر فاسد با جریان اصل را ترسیم کن.

    24
    29
  2. سال 62 استاندار یکی از استانها میگفت که ، یکی از مدیران کل استان در سفرهایی که همراه ما بود موقع نماز سریعتر از همه نمازش را میخواند ، متوجه شدم که این مومن حمد را میخواند و سوره را فاکتور میگیرد . وقتی معیار استخدام تظاهر به دیانت باشد همین میشود که شده است ، تائید شدگان از هسته گزینش ها فساد سیستماتیک را بر کشور حاکم کردند !

    41
    10
  3. سرکار خانم نرگس عاقل ، برای همه ما پیش میآید ، که زمانی احتیاج به پزشک متخصص یا مکانیک و صافکار کار بلد و یا دها مورد دیگر داشته باشیم ، مطمعنا شما هم تنها کنکاشی که هنگام جستجو در مورد این متخصصان نمیکنید مسلمان بودن و نماز شب خوندن و اهل ….. بودن است . فقط وفقط تواناییهای این افراد است که ملاک انتخاب من و شما قرار میگیرد .

    44
    13
    1. بوهای بدی از بساط وزارت نیرو و محیط زیست شنیده میشه!! اگر اینها توصیه های خاتمی هستند پس وای به روزی که بگندد نمک

      14
      35
    2. دوست عزیز. شما مطلب رو نگرفتی . اسلام به عمل در خلوت شما و متخصصین کاری نداره.مشکل در تظاهره. مدیر جمهوری اسلامی با توجه قوانین و قواعد کشور نباید تظاهر به عملی کنه که در کشورش ممنوعه.حالا رقصیدن باشه یا مشروب خوردن یا هرچی. این در مورد شفر و برانکو و … هم که دوستان اشاره کردن صادقه اونها هم حق نداره در ایران تظاهر به فعل حرامی بکنند این در تمام دنیا رسمه. همون طور که اگه یه ایرانی الاصل وقتی تابعیت کشور دیگری رو داره و مدیر اونها میشه باید مثل اونها عمل کنه.مطلب بیشتر حقوقیه تا شرعی.

      5
      14
      1. عمو امثال شما با این طرز تفکرا چهل ساله تو این مملکت هستین نتیجش چی شده بی ابی بد بختی بسته شدن کارخونه ها فلج شدن اقتصاد نمیخواین این طرز تفکراتونو دور بریزین بس نیست نماز خونه روبه قبله هاتونم دیدیم دزد دراومدن چهل سال ادمای مذهبی بودن نتیجشو دیدیم فقط شعار بزارین یه مدت ادمای متخصص بیان امثال اقای مدنی سه نسل بعد بچه هات نمیگن چرا اون نماز خون و نذاشتی اون رقاص وگذاشتی میگن چرا دوتا متخصصو کار بلدو نذاشتین که الان واسه اب همو میکشیم

        7
        4
  4. این رطل و یابس چیست میبافید؟ مسئول دولت جمهوری اسلامی ایران را چه رابطه ای با این اعمال شنیع است

    14
    24
  5. اینکه تصور میشود تخصص و تعهد ، دو مقوله جدا از هم هستند زائیده تفکر سکولار است . در حالیکه این هردو باهمه که باعث شکوفایی کشور میشه ! اما متاسفانه کمتر مسئولی را داریم که به هردو مقوله تخصص و تعهد ملتزم باشد . و اینطور است که اوضاعمون چنینه !

    13
    32
    1. من نمیدونم تو مخ پوک این آدمها چی میگذره که کسی که میرقصه ولی مملکتشو آباد میکنه غیر متعهده ولی خاوری و … که جای مهر رو پیشونیشون بود متعهدن
      همینه که ۹۷ درصد نخبگان از ایران میرن
      چوب لای چرخ مدنی هم بکنید تا بره آب و محیط زیست امریکا رو آباد کنه ما که آباده مملکتمون
      بعضیا بد رد دادن

      33
      2
      1. این درصد دقیق رو از کجا درآوردی؟ میشه لینکش رو بگذاری ما هم روشن بشیم. من شنیده ب.دم که 92.3 درصده

        2
        9
        1. حالا چه فرقی میکنه سید عزیز ؟؟؟ اصل مطلب این است که نخبگان دارند از ایران فرار میکنند حالا چه 97 درصد چه 92،3 درصد . شما تصور کن 5 تا بچه داری حالا اگر یکیش از خونه فرار کنه همون درد رو میکشی که هر 5 تاشون . غیر از اینه دوست عزیز؟؟

      2. ما چندسال از انقلابمون میگذره؟
        چقدر ادعا داشتیم؟
        الان توی تمام زمینه ها بحران داریم.
        خب اگه کار با متعهدِ متخصص حل میشد که توی این ۴۰ سال که از انقلاب میگذره جواب داده بود.
        چند ساله دیگه باید بگذره تا مطمئن بشیم این دیدگاه جواب نمیده؟
        وقتی که نماز اول وقت توی ادارات برگزار میشه اما همون اداره هنوز از دانش ۲۰ سال پیش داره استفاده میکنه. برنامه بلند مدت پایدار نداره‌. توان جنگیدن برای یرای تحقق ایده هاش رو نداره.

  6. یکی از کمرشکن ترین اشتباهات بعد از انقلاب اولویت دادن تعهد بر تخصص بود. با همین حربه، خیلی از نیروهای کارآمد اما به زعم انقلابیون تندرو، بی تعهد از چرخه مدیریت انقلاب و کشور کنار گذاشته شدند و این چرخه افتاد دست آدم هایی ناکارآمدی که با گذشت ده ها سال پیر و ضعیف تر شدند ولی از این چرخه خارج نشدند. تعهد رو نمیشه با هیچ ظرفی اندازه گرفت. به همین دلیل هم ملاک و معیار تعهد، به اشتباه ظواهر و شکل و شمایل افراد و نتیجه دردناک اون هم امثال خاوری ها و خیل کسانی شدند که هنوز هم مشغول چپاول ثروت های این سرزمین هستند. در حالی که ما غافل از این مسئله بودیم که خداوند متعال اگر چه همه رو “مسلمان” نکرده، در عوض در همه انسان ها وجدان و فطرت بیدار رو گذاشته و به همین دلیل هم در بسیاری از کشورها، با وجود نبودن اعتقادات به سبک ما، اکثریت مردم رو آدم های بزعم ما بی تعهدی تشکیل می دن که به مراتب از ما مسلمان ترند …

    40
    6
    1. متاسفانه شماهم درمورد مفهوم واقعی تعهد دچار سوء برداشت شدین ! تعهد ، فقط نماز و روزه و ظواهر دینی نیست . پایبندی به اصول و چارچوبها و حفظ اصالت ملی و ایرانی و فرهنگ خودی و… هم از اهمیت ویژه برخوردار است ! تخصص به تنهایی راه به جایی نمیبرد . البته زندگی خصوصی و دور از دید عامه و جامعه به خود ایشان مربوط است ، اما آن بخش که در انظار میباشد باید در چارچوب باشد . مطمئن باشید در کشورهای خارجی هم کسانی موفق و پویاترند که به چهاچوبها و خط قرمزهایی پایبند هستند ، حالا شما بگو فرهنگ یا هرچیز دیگر ….

      12
      18
      1. شما اگه خدایی نکرده بچه ات احتیاج به یک عمل جراحی سخت داشته باشه، بعد ۲ تا دکتر تو شهر باشه که یکیشون کافر و دشمن دین هست و شب ها پارتی می‌ره و می‌رقصه، حفظ اصالت ملی و ایرانی و فرهنگ خودی براش محلی اعراب نداره، ولی (بدون سهمیه و …) رتبه یک رقمی کنکور بوده، همه درس‌هاش رو با نمره ۱۸-۱۹ پاس کرده، نرخ موفقیت بالایی در عمل‌های جراحیش داره، و از اون طرف یک دکتر دیگه هم تو شهر باشه که بسیجی هست و به ضرب سهمیه وارد دانشگاه شده، درس‌هاش رو به ضرب تقلب و آشنا و پارتی داشتن با ۱۱-۱۲ پاس کرده و نرخ موفقیت عمل‌های جراحیش هم یک در هزار هست، اونوقت پیش کدوم می ری؟

        مشکل اینجاست که در کشور ما مسئولین وقتی می‌خوان به یک نفر پست و منصبی بدن، به این فکر نمی کنن که چه فردی به بهترین نحو می‌تونه از عهده اون وظیفه بر بیاد. بلکه طرز فکر این هست که یه نفری قراره بیاد و یک پستی رو به دست بیاره و پولدار بشه.

        عزیز من، وقتی شما کسی که شایستگی علمی داره رو به بهانه‌های واهی ستاره دار می‌کنی، داری مملکت رو از داشتن یک پزشک خوب، یک وکیل خوب، یک مهندس خوب محروم می‌کنی! داری مملکت رو محدود می‌کنی به متخصصان بی سواد.
        متاسفان ذهن بیمار مسئولین اینطوری به مسئله نگاه نمی‌کنه. بلکه اینطور نگاه می‌کنه که قراره یک نفر بره دانشگاه و دکتر بشه و پولدار بشه. کی بهتر از همین حسنعلی خودمون؟
        ولی وقتی حضرات پاشون به دوا و دکتر باز می‌شه، خودشون می‌دونن که ممکلکت از حسنعلی‌ها پر شده. برای همین می‌رن خارج!
        چارچوب و خط قرمزی که به طور مستقیم به کار طرف مربوط نباشه، در هیچ کشور پیشرفته ای وجود نداره. به شما پیشنهاد می‌کنم هیچوقت پاتون رو از خاور میانه بیرون نذارید چون تحمل هضم اینکه چرا ما بدبخت هستیم رو نخواهید داشت. تو همون غار خودتون بمونید و فکر کنید کل دنیا شبیه همین غار شما هست، زندگیتون آرامش بیشتری خواهد داشت.

        9
        1
    2. ایشون یعنی معاون فوق الذکر اینکاره نیستند زد بندهای آقایان اردکانی یک مشت معطل مانده خارج مملکت را به عنوان نجات بخش معرفی می کنند. حالا هم تقشان در آمده دارند یه جوری زیر بار تعهدی که به عهده گرفتند قرار می کنند. این داروهای شفا بخشی که خارج از مملکت می آورند بازماندگان قدرت و تامین کنندگان منافع افراد است

      9
      5
  7. ایشون آزادند که اهل رقص و پایکوبی باشن یا نباشن
    انتظار من ایرانی اینه که کارشو درست انجام بده نه اینکه نرقصه، مشروب نخوره، ریششو نزنه، روزه خوری نکنه و…

    37
    7
  8. در اجلاس زیست محیطی مالزی در ساختمان متعلق به سفارت ایران در مقام معاونت محیط زیست به عیاشی و حیف و میل بیت المال پرداختن روا نیست

    10
    18
    1. این که عکس متعلق به چه زمان و مکانی است، تا حالا مشخص نیست ولی گویا اصلا در سفارت ایران نبوده و مربوط به قبل از مسوولیت اوست

      22
      1
  9. محصول تخصصی که گفته می شود این آقا دارد کجاست؟
    نشان بدهید، مصداق بگویید.با مسؤولیت گرفتن ایشان مشکلات محیط زیستی و کمبود آب دیگر حل شد؟ چندین سال است صرفه جویی درست مصرف کردن است یا بابا برقی و …تبلیغ میشود پس نگویید کشف کمبود و بحران آب ابتکار این آقا بوده است. اگه تخصص صرفا مدرک دانشگاهی معتبر است که انرا بسیاری از مدیران فعلی و قبلی دارا بودند.
    نخیر اجرا، چیزی فراتر از داشتن فن و تخصص است.
    لطفا مغلطه هم نشود. حمایت از کالای داخلی متولیان دارد از مردم تا مسؤولین لیکن شناسایی و برخورد با مجرمین هم هکذا. آخه این چه استدلال باطلی است که چون شعار سال فلان است لذا دیگر تخلفات نادیده انگاشته شود…

    6
    12
  10. با سلام به نویسنده روشنفکر این مطلب
    خداییش یه لحظه فکر نکردی که این اقا با پول بیت المال جمهوری اسلامی رفته سفر در محلی که توسط جمهوری اسلامی خریده شده این کار رو کرده کسی نرفته خونه شخصی این فرد ببینه شراب می خوره یا نه
    یکم سعی کن مردم رو احمق فرض نکنی

    5
    15
    1. این که عکس متعلق به چه زمان و مکانی است، تا حالا مشخص نیست ولی گویا اصلا در سفارت ایران نبوده و مربوط به قبل از مسوولیت اوست

      9
      3
    2. سال 2013 اعطای مدال علمی به دکتر کاوه مدنی کالیفرنیا – نام مراسم در تصاویر مشخص است. محل مراسم ربطی به ایران ندارد. هزینه ی مراسم ربطی به ایران ندارد. کاوه مدنی هیچ مسئولیتی در این زمان ندارد.

      12
  11. از اشتباهات بزرگ در اوایل انقلاب این بود که مهندس بازرگان و یاران ایشان که هم با فرهنک غرب اشنایی داشتند و جامعه امروز را می شناختند و هم با علمایی مانند شهید مطهری و ایت الله طالقانی محشور بودند را با بهانه های واهی از گردونه انقلاب پیاده کردند غافل از اینکه خود به تنهایی نتوانستند کشور را به سرانجام رستگاری برسانند

    21
    4
    1. چرا وقتی از تاریخ اطلاع درستی نداری، اباطیل می بافی؟
      عباس امیرانتظام ، جاسوس کددار دولت بازرگان بود‌
      امثال بازرگان قبل از انقلاب تمام تلاششون این بود که از دین، تفسیر پوزتیویستی ارائه بدن.

      3
      18
      1. دوست گرامی شما هم آنچه را که در کتب و رسانه های فعلی میخوانی و میشنوی و میبینی کاملا صحیح و مبرا از دروغ و کاستی ندان . در هر انقلابی تمام افراد حکومت قبلی جاسوس و ملهد و فاسد و … بوده اند . این فقط مربوط به کشور ما نیست در هر انقلابی اینگونه است .

        2
        1
  12. سلام مشکل اینجاست که ۱- فقط شنیده اید در کارش متخصص است. ۲- فکر میکنید تنها متخصص در این کشور ایشان هستند. ۳- تصور می کنید ایشان در مصدر امور نبوده اند و می خواهید ایشان را به کاری تخصصی استخدام کنید.
    فرض های شما همه مشکل دارند. پس نتیجه هم بدون شک درست نیست.

    7
    6
  13. الان باید از تخصصشون استفاده کنیم یا تدینشون؟
    لطفا یه کم رزومه علمی ایشون رو سرچ کنید، ایشون استاد امپریال کالج انگلستان هستن، با ناسا همکاری های علمی دارن.
    نیازی به پول بیت المال ندارن، کرسی استادی دانشگاههای معروف دنیا برای ایشون از نظر علمی خیلی بالاتر از معاونت یه سازمان در ایران هست. یکی از دوستان گفتن رقاص بااصطلاح متخصص از بوق دنیا …..خودتون اسم ایشون رو به انگلیسی سرچ کنین…رزومه علمی و تحصیلی ایشون کاملا مشخص میشه……یکی گفتن آقای اردکانیان یه سری معطل مانده خارج از کشور رو آوردن…..اقای مدنی سنی ندارن که معطل مانده باشن فک نمیکنم هنوز به 40 سال رسیده باشن….ایشون دو بار در سالهای 2012 و 2016 به عنوان ده نفر دانشمند برتر دنیا از سوی کشور امریکا در رشته های مهندسی عمران و زمین شناسی معرفی شدند….من چندین بار در سخنرانی های علمیشون شرکت کردم….بی بی سی و سایر کانالهای تلویزیونی باهاشون گفتگوهای علمی در مورد تغییر اقلیم و بحران آب داشتند…
    قرار نیس که ایشون بتونن کل مشکلات محیط زیستی ایران رو ظرف چند سال حل کنن….یک دست کاملا بی صدا هست…دارن قدمهای خوبی برمیدارن که بلکه شرایط یه کم بهتر بشه….

    این عکس معلوم نیس برای کدوم زمان و مکان هست….دوران دانشجویی شون….دوران استادیشون….دوران قبل سمت در ایران….کی و کجا….

    اگه شما خدای ناکرده بیماری ناعلاج بگیرین….برای درمانش یا بهبود نسبی اش….نه به قیمت ویزیت نگاه میکنین نه به رقص و آواز پزشک….فقط و فقط تخصصش مهم میشه براتون.

    ما ایرانی ها همیشه جایگاهها رو اشتباه میگیریم….درصورتی که خارج از ایران تنها چیزی که در موردش از آدم سوال نمیشه مذهب هست.

    27
    5
    1. اما اینطور که پیداست قضیه اصلا عکس و رقص و …. اینها نیست ! ایشون در رابطه با پرونده اخیر چند نخبه محیط زیستی که در زمینه یوز ایرانی فعالیت داشتند دستگیر شده اند یعنی جاسوس بوده اند . پس این بحث تعهد و تخصص و مقاله علمی و جایگاه خاص جهانی و… ظاهرا برای پرت کردن حواس مردم و فرافکنی در میان مردم عنوان میشود .

      2
      9
      1. اگر […] بگه ماست سفیده من مطمئن می‌شم که سیاهه.
        یه سری متخصص رو دستگیر کردن و انگ جاسوسی زدن بهشون اونوقت شما می گی اینا جاسوس بودن؟
        می تونم ازتون خواهش کنم بیدار شید؟ البته اگه خودتون رو به خواب نزده باشید!

    2. داستان کشور ما دقیقا شبیه یک کاریکاتور است. شواهد نشانگر آن نیست که ایشون بر اساس شایستگی هایش انتخاب شده باشد. ایشان دقیقا یا خودش یا همسرش از سری ژن های خوب تلقی می‌شوند بنابراین اینهمه شعار رزومه زرومه های ساخته شده برای جوانان متخصص و دلسوز این مملکت ندهید. ایشون اگر توانمند بودند و دلسوز همانجا می ماندند و کمی به مسایل محیط زیستی بنیادین نگاه می کردند.

      4
      12
  14. پناه بر خدا از تندروی برخی اندیشمندان رسانه‌ای (!!!) ما
    رقص و دست افشانی به این گونه اگر در جای عمومی صورت گرفته باشد که بی‌گمان پخش تصاویر آن زیرپا نهادن حریم خصوصی این برادر ارجمند نیست. آقای معاون هم شاید بدانند این گونه دست افشانی و … در چارچوب هنجارهای اداری یک کارمند کمابیش رده بالا نمی‌گنجد.

    3
    4
    1. تصویر متعلق به سالها پیش است. زمانی که دکتر مدنی هیچ مسئولیتی در ایران نداشتند و بعدها به اصرار مسئولین ایرانی به کشور بازگشتند.

  15. حالا من بخوام جایی استخدام شم باید کل رساله رو حفظ باشم و تمام اعمال و عقایدم روشن باشه .پیروی انقلاب و ولایت فقیه باشم و …. تازه نهایتا کارشناس اداره میشم .
    کسی که حتی به قوانین ساده ی کشورش در یک مجمع بین المللی بی اعنایی میکنه نمیتونه گزینه ی مناسبی برایمعاونت یک سازمان باشه. من سخنرانی هاش رو دیدم کارای علمیش رو هم میدونم واقعا نخبه است ولی نخبه ای که مثل یزید آشکارا شراب میخوره زیبنده ی یک کشور اسلامی نیست. حالا فکر کنیم حکومت امام علی هست ویکی از والی هاش مشروب خورده و رقصیده چه برخوردی میکنه ؟

    2
    11
    1. چرا فکر میکنید اونور دنیا هم مثل اینور ایشون بی احر و قرب هست و واقعا محتاج این پست دولتیه؟ برید سوابقشونو بخونید
      فرصت مغتنمی هست که این نخبه ها بتونن خدمت کنن
      فکر میکتی چند درصد مسئولین ما مشروب میخورن صیغه ای دارن دزدی میکنن
      تخصص و کیفیت حلقه گم شده مملکت ماست
      چند درصد رتبه اولیای کنکورا کار دولتی دارن؟

  16. با این نوشته صد درصد موافقم ، کشور ما به متخصص نیاز داره ، مسلمون به اندازه کافی داریم!!! والا این دزدیها و اختلاسها بیشتر از رقصیدن آبروی کشورمون رو می بره!

    13
  17. شهید چمران جمله ای زیبا دارند که میگویند تعهد از تخصص بالاترست ولی من میگویم کسی که تخصص ندارد ومسولیتی رامیپذیرد تعهد هم ندارد. حالابحث تخصص جای خود برای بک مسوول در ابن نظام که به اسم جههوری و پسوند اسلامی توجیه نیست .جمهوری اسلامی آمده که انسانها رو به کمال برسونه.واقعا اینه کمال انسانی . ابن مسخره بازیها رو که بوشوترامپ وآدمکشهای سعودی ووهابی هم انجام میدهند.واقعا به قیافه این متخصص جلوی اون خانم در حال رقص نگاه کنید ……… تاسف.

    3
    2
  18. اشتباه کرده بنده خدا، جوونی کرده، اما خدا توبه پذیره. فراموش نکنیم که “ان الله یغفر الذنوب ” و ” ان الله تواب رحیم”. قضاوت را بسپاریم به داور واقعی.

  19. من فقط به این بخش از نوشته نویسنده مقاله کار دارم .. اونجایی که می گه آقای کاوه مدنی کارش رو خوب بلده . والا تا اونجایی که من میدونم تو تاریخ ایران هیچ وقت وضعیت محیط زیست به افتضاحی الان نبوده . خشک شدن دریای ارومیه .. خشک شدن زاینده رود .. آلودگی هر روزه هوای تهران .. گرد و غبار اهواز .. دیگه از کجاش بگم ؟ آقای کاوه مدنی هم یکی از مسعولین محیط زیست هستن که تو به وجود اومدن این وضعیت شریک هستند . آقای نویسنده عزیز لطفا جو گیر نشو

    1. مگه محیط زیست مشکل پیدا کنه …مشکلش یه روزه بوجود میاد؟….نمیدونم رشته تحصیلیتون چه هست…..اون موقع که استارت این مشکلات میخورد…..دکتر مدنی توی کالسکه بودن….بعد لیسانس هم اصلا نه سمتی داشتن و نه مسئولی بودن ….رفتن خارج از کشور برای تحصیلات و استادی دانشگاه امپریال کالج لندن…..

      الان که برگشت نخبگان سر لوحه کار دولت قرار گرفته ایشون رو مسئولین خواستن برگردن….شما اول یه کم دو دوتا چارتا کن بعد ببین جوگیر کی میشه…..

  20. فضای مجازی کاری کرده که مسئولین در خانه شیشه ای به سر برند. چند روز پیش تصاویری دیدم از همسران و دختران بسیاری از مسئولین و همه هم بی حجاب که به صحت عکس اطمینان ندارم. در فضای مجازی عکسی هست از یک نماینده اصولگرا (که شورای نگهبان با آن نظارت استصوابی اش التزام قلبی و عملی او را به اسلام احراز (!!!) کرده است). این عکس در فرودگاهی در مالزی برداشته شده و همسر ایشان بی حجاب است. این آقای کاوه مدنی کِی ادعایی داشته که این عکس را در بوق کرده اند تا او را بزنند؟

  21. در همه ادوار تاریخ و همه سیستم های حکومتی جهان برای انتصاب مسئولان به سه عنصر اصلی: تعهد، تخصص و تجربه تاکید شده است.شاخصه تخصص و تجربه که کاملا واضح است می ماند مسئله تعهد که در تمام نظام های حاکم بر جهان اعتقاد و پایبندی به اصول و ارزشهای مورد قبول مردم آن کشور امری بدیهی است… بنا بر این کسی که مسئولیتی را در نظام اسلامی پذیرفته بدیهی است که نباید از ارزشهای آن عدول کند….

  22. مداح جاسوس نبوده که عرق بخوره با زن فرانسوی رابطه داشته باشه جای سران مملکت در مجالس خصوصی را هم به فرانسوی ها گزارش کنه! یک احمقی بوده گول حرف های روحانی رو خورده!!!

  23. در این همین رسانه ی میلی …، کودکان خردسالی را می بینی که یک [حجاب] بر سرشان کرده اند و تأکید دارد تا رعایت کنند!! بعد در بخش خبر و سیاست آن به فعالین سیاسی شناخته شده به جرم اندیشه ی متفاوت و سلیقه یی دیگر، اتهام جاسوسی می زنند!!؟ به برخی چهره های شناخته شده ی سیاسی و مذهبی و فرهنگی تهمت بی دینی و ولنگاری و انواع اتهام ها می زنند! به راستی کدامین گناه در زمره ی کبیره می باشد! در مجلسی مذهبی اگر دختربچه ی نابالغت همراه همسرت باشد و حجابی از سر غفلت، چند زن که غیبت جزیی از زندگیشان می باشد، فوری دلواپس نژاد می شوند و فریاد وااسلاما می زنند!! همین عربستانی که ما مسخره اش می کنیم افق 2030 را برای خود تدارک دیده و 500میلیارد دلار فقط در زمینه ی انرزی های پاک و سبز چون خورشید، تدارک سرمایه دیده است. در حالی که زندگی خصوصی افراد به حراج گذارده می شود و مرتکب گناهان بزرگی می شویم. جایگاه های سخنرانی به اسم تذکر اخلاق و تقوا بدترین نوع ترور شخصیت را رقم می زنند و در مشهد و اصفهان و شیراز و… چه به خورد مستمعینشان می دهند. دریغا! من دریغاگو شدم…

  24. خاک بر سرتون که نهایت خوشحالیتون فقط رقصیدنه وقتی بلد نیستی دو تا مطلب رو بهم ربط بدی چهار تا گوسفند بگیر برو چوپونی کن

    1. اونوقت که چندتا از دانشمندای هسته ای مملکت، ترور شدن… کسی از این لیبرال های نون به نرخ روز خور، ابا میکرد بگه دانشمندان هسته ای نخبه بودن و حتی محکوم هم نکردن! الان که یه آدم لاابالی که چند سال در بالاترین سطح سازمان محیط زیست فعالیت داشته، و وضع دریاچه ها و ریزگردها و آلودگی شهرهای کشور رو به بحران تبدیل کرده، به نخبه ” تعبیر میکنن “! جالبه… پس منو بفرستید بجای ایشون. قول میدم مثل ایشون، هم وضع آب و دریاچه ها و ریزگردها و جنگل ها و جانوران و…. بحرانی تر کنم،
      که اسم منم بذارن نخبه ” قول میدم ازینم بهتر برقصم..

      1
      1
  25. سال 58 مناظره ای داغ بین مرحوم مهندس بازرگان و شهید بهشتی تحت عنوان : تخصص بالاتر است یا تعهد و تقوا؟درصداوسیما برگزار شد شهید بهشتی معتقد بودمسئولین باید متعهد باشندو بازرگان اعتقاد داشت تخصص مهمتر است.
    درلابلاى بحث مرحوم بازرگان سوالى از شهید بهشتی پرسید: آقای دکتر فرض کنیم که قصد دارید با اتوبوس ازشهرى به تهران بیایید. راننده ای داریم که جاده را مثل کف دست می شناسه ولی اهل همه جور معصیتی است و راننده دیگری که تازه کار است ولی بسیار متقی و اهل تدین.
    شما خانواده تون رو با کدام راننده راهی می کنید؟!
    در این هنگام شهید بهشتی مکثی طولانی کرده سپس به علامت تایید نظر مرحوم بازرگان، بزرگوارانه فرمودند آقا من دیگه صحبتی ندارم!
    هر چند مرحوم بازرگان برنده این مناظره بود ولی این پارادوکس هیچ گاه حل نمی شد و همواره احساس دینی می گفت که قطعاً تقوا و تعهد بالاتر است!!!
    تا اینکه از شهید چمران سئوال کردند آقای دکتر تقوا بالاتر است یا تخصص؟ شهید چمران فرمودند تقوا بالاتر است! ولی اگر کسی تخصص کاری را نداشته باشد و منصبی را قبول کند قطعاً انسان “بی تقوایی” است!

  26. یعنی کلا اینجور ادبیات رو میشناسم ربط دادن کلی چیزهای بی ربط به همدیگه و یه نتیجه گیری مسخره کردن. مخصوصا اون موبایل واقعا خنده دار بود ما رو چی فرض کردین نویسنده محترم. ما این همه تحصیل کرده تو کشورمون داریم چرا فقط اینایی رو که رفتن خارج میارن سر پستهای مهم. اتفاقا بنده معتقدم اگر کسی میخواد بره دانشگاه و نشون بده باهوشه باید بره همین دانشگاه های ایران درس بخونه. اینجا پوست می کنن و رفتن به دانشگاه کار هر کسی نیست البته منظورم رشته های تاپ هست. من نمی دونم چرا اغلب مسئولان ما بچه هاشون تو خارج درس میخونن خب معلومه چون حاضر نیستن به خودشون سختی بدن و امتحان کنکور بدن با مقداری خرج کردن در ارز مملکت میرن اون ور بدون کنکور و راحت میرن دانشگاه تازه اونجا هم راحت بقیه ش رو رد میکنن. برگشتیم به زمان قاجار که فرنگ رفتن کلاس داشت.

  27. با سلام خدمت دوستان عزیز
    لطفا اینقدر بحث رو به مسائل حاشیه ای( رقص و خوردن مشروب نبردید). موضوع اصلا این نیست. موضوع چیز دیگه ای بوده . عکسها هم توسط دوستان ایشون تو فضای مجازی پخش شده که اولا اصل موضوع جاسوسی رو خوب پنهان کنند. دوما مثل همیشه نظام جمهوری اسلامی و جریان اصولگرا رو مسئول فرار این جاسوس به اصطلاح نخبه رو نشون بدن. اینقدر ساده لوح نباشید .کمی درایت و کمی عقل لطفا.

  28. این عکسها مال قبل ازمسئولیت ایشونه مربوط به تایلند زمانی که ایشون جایزه جهانی درمورد آب.. گرفته بود ایشون مقام علمی والایی داره ولی یه کم نازپرورده هست کارکردن درایران مخصوصن برای ایشون معلومه خیلی سخته هنراینه که کسی بیاد واردگود بشه وباهمه ی سختیها وکارشکنیهایی که ازسوی دلواپسان وتندروها میشه کارکنه وپاپس نکشه ایشون خودشون استعفا داده میتونس درمقابل تندروها بمونه وازخودش دفاع کنه ایشون تومحیط امن دانشگاههای آمریکا وانگلیس بوده معلومه نمیتونه باشرایط سخت داخل کشور کارکنه حیف که نازک نارنجی بود زود میدان راترک کرد باید پوست کلفت باشی تابتونی درمقابل تندروهای بی منطق ایستادگی کنی به هرحال ایشون افتخاری برای ایرانه خداحفظش کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا