خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش کنایه‌آمیز کاوه مدنی به حواشی روزهای اخیر

«کاوه مدنی» معاون سازمان محیط زیست در واکنش به حاشیه‌‌سازی‌های روزهای اخیر، در توئیتر نوشت:

«‏فاجعه بسیار بزرگتر از آن چیزی است که ما می بینیم.

همچنان به ‎#بی_زباله شدن ‎#امید داریم در حالیکه عده ای به ‎#زباله پراکنی اصرار دارند.

‎#بی_زباله بودن را ‎#از_خودمان_شروع_کنیم»

20180331_140007

رقص کاوه مدنی یا کالای ایرانی؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آیا او می داند بر مستندی نشسته که صدها جوان متخصص هزینه داده باید می نشیتند؟ فایده حضور ایشان را خیلی زود خواهیم دید!!!

    3
    8
  2. هر کشوری بر اساس اصول حاکمش یه ارزشهایی و یه قید بندهایی از هر نظر دارد برادر . دلیل نمیشود به بهانه تخصص هر کسی در هر مقامی هر غلطی خواست بکند

    6
    13
    1. شما اگه خدایی نکرده بچه ات احتیاج به یک عمل جراحی سخت داشته باشه، بعد ۲ تا دکتر تو شهر باشه که یکیشون به ارزشها و قید بندهایی که فرمودید معتقد نیست، ولی (بدون سهمیه و …) رتبه یک رقمی کنکور بوده، همه درس‌هاش رو با نمره ۱۸-۱۹ پاس کرده، نرخ موفقیت بالایی در عمل‌های جراحیش داره، و از اون طرف یک دکتر دیگه هم تو شهر باشه که به ارزشها و قید بندهایی که فرمودید معتقد هست، ولی درس‌هاش رو با ۱۱-۱۲ پاس کرده و نرخ موفقیت عمل‌های جراحیش هم یک در هزار هست، اونوقت پیش کدوم می ری؟

      اینجاست که متوجه می‌شی تخصص مهمه برادر من. ارزش و قید و بند فقط یک بهانه هست برای تقسیم افراد به خودی و غیر خودی.

  3. سلام
    آقای مدنی از زباله حرف زدند ، خواستم یادآوری کنم که جناب مدنی بعضی افراد و همچنین حرکات مثل زباله است در دامان طبیعت هرچند این زباله مارک هم باشند ، بالاخره زباله است و تاریخ مصرفش گذشته.

    1
    2
  4. اینکه افراد باید متخصص باشند حرفی نیست ، اینکه مدیران بسیار و نالایق داریم درست ، اینکه باید جاذبه داشته باشیم درست ولی این همه طول و تفصیلی که شما دادید هیچ ربطی به اصول و قواعد بازی در دنیا ندارد ، در همان ینگه دنیایی که شما تعریفش را میکنید ، احترام به قانون هر کشوری جزو اصول و قواعد بازی آنهاست و همه باید رعایت کنند چه مردم عادی چه متخصصین، چه مسئول یا غیر مسئول ، پس لطفا با فرافکنی و فرار به جلو ، اینگونه حریم شکنی ها و خلاف قانون عمل کردن کشوری که ایشان معاون وزیرش است را توجیه نکنید و سر خودتان شیره نمالید

    3
    7
    1. … به شما یاداوری می‌کنم که روزی برده داری هم قانونی بود. ولی مردم به این بلوغ رسیدند که باید این قانون عوض شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا