خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خاتمی: کسی حق ندارد بگوید رهبری نمی‌خواهد حصر بشکند

 

سیدمحمد خاتمی در جمع اعضای بنیاد باران گفت: وقتی آقای رئیس‌جمهور وعده‌هایی می‌دهد که عملی نمی‌شود و یا خدای نکرده خلافش رخ می‌دهد مشکل ایجاد می‌شود. اگر گفته می‌شود که حصر باید از بین برود، پس باید به این وعده عمل کرد.

به گزارش انصاف نیوز، روزنامه‌ی کیهان به نقل از سیدمحمد خاتمی، لیدر اصلاحات، نوشت: من کاری هم به علت و منشأ مسائلی که پیش آمد ندارم، می‌شود و باید مدت‌ها در این باره حرف زد. اما ریشه‌یابی باید جای دیگری انجام شود و یک طرفه چیزی حل نمی‌شود. وقتی یک طرف ماجرا شکل حق گرفته و یک طرف هم شکل باطل و آن طرف هم نمی‌تواند حرفش را بزند، معلوم است که جز بدبینی و کینه و مشکلات دیگر، چیزی در جامعه ما ایجاد نمی‌کند.

خاتمی تصریح کرد: منشأ هر چه می‌خواهد باشد، اما من معتقدم گذشته از اینکه همین عزیزانی که در حصر هستند خودشان می‌توانند منشأ یک همبستگی ملی و نزدیکی دل‌ها به همدیگر شوند، خود رفع حصر حرکت سمبلیکی است که می‌تواند در جامعه ما که به شدت در آن نیاز به مهربانی و همدلی وجود دارد و به خصوص برای نزدیک کردن حاکمیت به مردم، اثر مثبت داشته باشد.

وی گفت: من معتقدم نظام و رهبری می‌خواهند این مساله حل شود. البته من نظر خودم را می‌گویم. از نظر من نظام قطعاً می‌خواهد این مساله حل شود. یک گشایش‌هایی شده اما کافی نیست. باید حل شود. بروید حل کنید این مساله را. هیچ کس حق ندارد در این زمینه بگوید رهبری یا کس دیگری نمی‌خواهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سيد عزيز، قربون شکل ماهت، چه جوري بايد بگن که شما، سيد دوست داشتني باورت بشه!؟ خود را به کوچه علي چپ زدن که مشکلات رو بيشتر ميکنه.

  2. « … من معتقدم نظام و رهبرى مى خواهند اين مسأله – حصر – حلّ شود ! »
    ………
    كافيست دو كلمه به شوراى عالى امنيت ملى مرقوم فرمايند !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا