خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت فارس از برخورد گشت ارشاد با یک دختر: «با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده بود»

خبرگزاری اصولگرای فارس در مطلبی با عنوان «وقتی سیاسیون و روشنفکران با هیاهو جای متهم و شاکی را عوض کردند»  نوشت:

شامگاه روز چهارشنبه بود که یک ویدئو حاوی تصاویر مربوط به برخورد تند و زد خورد یک مأمور ناجا با چند دختر هنجار شکن در فضای مجازی پخش شد و دست به دست چرخید.

این ویدئو حکایت از آن داشت که یک مأمور زن ناجا در واکنش به فحاشی چند دختر، در حال برخورد و مقابله به مثل با آنهاست.

به محض انتشار فراگیر این تصاویر برخی سیاسیون که فضا را برای اظهارنظر مناسب دیدند، به صحنه آمدند و بدون آنکه از جزئیات این ماجرا با خبر باشند نسبت به نیروی انتظامی و مأموران گشت ارشاد واکنش نشان دادند.

ساعتی پس از انتشار این ویدئو دفتر سخنگوی نیروی انتظامی ضمن محکوم کردن پلیس زن اعلام کرد، این موضوع از سوی بازرسی ناجا در حال بررسی است.

در اطلاعیه دفتر سخنگوی ناجا قید شده بود که بررسی‌های اولیه حکایت از وقوع این اتفاق در یکی از پارک‌های شهر تهران دارد و به همین دلیل بازرسی پلیس تهران در حال بررسی ابعاد این حادثه است.

وزیر کشور نیز در واکنشی از نیروی انتظامی خواست تا این موضوع را به صورت جامع بررسی کرده و گزارش آن را تا روز شنبه به وزارت کشور اعلام کند.

اما حالا پس از کمتر از 48 ساعت از پخش این ویدئو جزئیات جدیدی از این حادثه به دست آمده است که حکایت از آن دارد که دختران جوان 4 نفر بوده‌اند که یکی از آنها که لباس سفید به تن داشته و در فیلم مشخص شده است، اقدام به کشف حجاب کرده و با یک نفر دیگر از دوستان خود پس از کشمکش کوتاه از صحنه خارج می شوند.

بر اساس اطلاعات موجود دختر جوان سومی که اقدام به فحاشی می‌کند با چنگ زدن به صورت مأمور زن گشت ارشاد صورت وی را زخمی کرده و حتی در این برخورد انگشت دست مأمور زن شکسته می‌شود.

پیگیری‌های خبرنگار فارس مشخص کرد که این اتفاق در تاریخ 20 فروردین ماه یعنی 9 روز قبل از پخش ویدئوی مورد نظر در پارک طالقانی تهران رخ داده و همین امر یعنی پخش تصاویر آن 10 روز پس از وقوع حادثه حکایت از آن دارد که اقدام این دختران جوان با یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده رخ داده است.

نصب دوربین مخفی بر روی لباس یکی از دختران حاضر در صحنه و جیغ و دادهای تصنعی نشان می دهد که این حادثه با آمادگی قبلی صورت گرفته بود که این موضوع هم در بررسی‌های بعدی مشخص و به تأیید رسیده است.

هر چند که مأمورین ناجا در این حادثه کنترل خودشان را از دست داده‌اند اما بیش از هر چیز هماهنگی این حادثه و بهره‌برداری سیاسی آن به چشم می خورد.

باید منتظر باشیم تا ببینیم برخورد مسئولین با طرفین این ماجرا یعنی هنجار شکنان قانون شکن و مامور قانون عصبانی! چگونه خواهد بود؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این فارس خیلی قابل استناد و مرجعی مطمئن و محکم است لذا هم من و هم خیلی های دیگه باور کردیم سناریوی فارس رو و اشد مجازات یعنی اعدام رو برای اون گیس بریده ها خواستاریم.

    4
    6
  2. من هم در ایران زندگی می کنم و دوست ندارم الان خانمها با این ظاهر زننده راه میرن واقعا از این طرز لباس پوشیدن اومد جدید متنفرم واقعا خسته شدیم هرجا میریم زنا انگار تو خودشونو اومدن بیرون منم مانتوایی هستم و راحت راه میرم دلیلی داره حتما خودتو به نمایش بزاری من نمی گم رفتار اون خانم درسته اما چرا اون دختر اینقدر وحشیانه وقبیح رفتار می کنه هردو باید با هاشون برخورد بشه کاش همین طور که این قدر دادمیزتت زنان حق دارن بدون حجاب باشن بگن منم دوست دارم وجزجامعه هستم زنان باید مرتب راه برن این عرف جامعه هست

    6
    4
    1. شما دوست نداری کسی این طور بگرده؛ چون می ترسی شوهرت رو از دست، بدی. یک چیزی خدمت خانمهای محجبه ای همچون تو، عرض کنم:
      شما که این قدر پاک تشریف دارید، چرا با همچین شوهرهای کثیفی، ازدواج کرده اید که حالا، چوبش رو ما باید بخوریم؟ جلوی خودت رو می گرفتی، بهتر نبود تا اینکه به خودتون، گند بزنید و مدام، فلک رو بردارید و بیفتید جون دخترهای بیچاره؟

      5
      2
  3. این یکی فیلمش پخش شدن . فارس عزیز صدها مورد دیگشو به چشم دیدم . ببینیم این دفاع کردن مزخرفتون مملکتو به کجا میکشونه

    7
    1
  4. دست خدا بالای سر ما دختران و زنان ایران، است. خداوند اجازه نخواهد داد عده ای بی دلیل، به پوششی متناسب، نسبت نامتناسب بدهد و بعد، به افراد دارای آن پوشش، تهمتهای زننده‌ بزند.
    این کتکها را باید نثار زنانی کرد که با مردان کثیف و گناهکار ازدواج می کنند و پسران گناهکار دنیا می آورند که در دنیا، زناکاری می کنند‌.
    آن مدل پوشش فاحشه گری نیست؛ اما آن [دختر] به دلیل آن، این چنین کتک خورده و مورد توهین، واقع می شود؛ حال در سوئی دیگر، زنی با مردی چشم چران، گناهکار و زناکار، ازدواج و زندگی می کند و در نتیجه ازدواج با زناکار، حود نیز، زناکار می شود و علاوه بر آن، پسرانی آلوده هم، وارد جامعه می کند که این کار یک فحشای بارز است؛ ولی کسی با این جرم مشهود، نه برخورد می کند و نه کتک و اهانت، در حقش، روا می دارد.

    2
    1
    1. حرف زدی یا …. خودت هم می فهمی چی گفتی کی از ازدواج با مرد فاسق زنا کار میشه ازدواج کرده نه زنا
      برو فقط خواستی یه چیزی بگی به جاش …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا