خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهدی خزعلی، قاضی مرتضوی و انتشارات تیمورزاده

فرهاد تیمورزاده، مدیرمسوول انتشارات تیمورزاده، در یادداشتی تلگرامی در کانال این انتشارات، با عنوان «قاضی مرتضوی و تیمورزاده» نوشت:

◀️ مهرماه ۱۳۷۴ بود که با خوش باوری یا بهتر بگویم حماقت پینوکیویی پای برگه‌ای را امضا کردم که: در پناه حضرت ولی عصر(عج) انتشارات حیان را به آقای مهدی خزعلی واگذار کردم و تمامی حق و حقوق خود را نیز دریافت کردم و تصفیه حساب کامل انجام شد!

◀️ چند ماهی بود که درگیر پرونده حیان بودیم و آقازاده که بدون پرداخت اولیه با دستنوشته ای صاحب حدود ۴۶% حیان شده بود، ۵۴% دیگر را نیز به ضرب و زور دادستانی و آگاهی و بازداشت و وثیقه و خرید کارشناس و تهدید و ارعاب همه و پرونده سازی، بدون پرداخت حتی یک ریال غصب کرد و پروانه حیان با همان شماره قبلی (۱۱۶۴) به او واگذار شد.

تا آغاز دعوا و درگیری از آن ۴۶% اولیه (که موجب ایجاد حق برای وی شده بود) به تدریج ۳۰% را پرداخت کرده بود. احتمالا می دانست که تمامی آش را با جایش یکباره بالا خواهد کشید که کشید.

◀️ بلی! دارم در مورد همین روباه مکاری صحبت می‌کنم که بسیاری از مردم فریب نمایش‌های آزادیخواهانه‌ی وی را خورده و تصور می‌کنند زاپاتای ایران ظهور کرده است. هم او که در تعطیلات نوروزی از هتل اوین استوری می‌فرستد و در سیزده بدر از جزیره مینو!

مای لگاح می‌نوشد و به ریش مردم خوش خیال ما می‌خندد!

◀️ القصه سال ۷۵ شکایتنامه‌ای تنظیم و با مستندات موجود به دادسرای میدان ارگ به خیال خوش دادخواهی تحویل دادم. به شعبه ۳۱ سپرده شد. خبری از رسیدگی نبود. قاضی محترم، شاکی (فرهاد تیمورزاده) را نمی‌دید اما متهمِ پرونده (مهدی خزعلی) هر زمان اراده می‌کرد با قاضی نسکافه می‌خورد.

◀️ جناب قاضی عادل پس از ۶ ماه، بدون رسیدگی برای آقازاده قرار منع تعقیب صادر کرد.
تمام آنچه داشتم و نداشتم را نوش جان کرده بود و با این رویکرد قضایی یک آب هم رویش.

◀️ این روزها با جعل اسناد و مدارک در حال خوردن ساختمان حیان واقع در بولوار کشاورز، ۱۶ آذر، کوچه عبدی نژاد تحت عنوان حق کسب و پیشه از ورثه مظلوم مرحوم طالب (مالک ساختمان حیان) است.

نیش عقرب نه از ره کین است،
اقتضای طبیعتش این است!!!

◀️ داستان حیان فراز و نشیب های زیادی دارد که اگر آغاز نوشتن کنم شاید چند هزار صفحه را سیاه کند. داستان زندگی است، داستان مردم و نامردم. شاید نوشتم.

◀️ حتما تا اینجا متوجه شدید قاضی عادل پرونده چه کسی بود؟ جوانکی که به تازگی برای خدمات خاص قضایی! از یزد به تهران پست شده بود.

نام او را می‌توانید در عنوان این یادداشت بخوانید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بله به همین دلایل هیچگاه خزعلی در بدنه اصلاح طلبی به رسمیت شناخته نشد. این است اصلاح طلبی! هر ننه قمری ژست اپوزیسیون بگیرد فکر نکند اصلاح طلب است.

    1. نمیدانم واقعا نمیدانم این دامن زدن به حواشی مهدی خزعلی توسط انصاف نیوز را چه بنامم ؟این چه روش مغالطه ایست که اجرا میشود جدا پرداختن به این …….ضرورت این جامعه است…….واما اطلاق هر ننه قمری……اقای خزعلی نه میزی یا صندلی یی را تصرف کرده ونه سله ای گرفته ومحضوض شده اگر مدعیان اصلاحطلبی اندکی به خودشان بپردازند الی ماشاالله ننه قمری ها حول حوششان حلقه زده اند…..

  2. سلام اینها اتهامات بزرگی ست.ایا بااقای خزعلی تماس داشته اید تاجوابیه بدهد وبا متن فوق باهم منتشرکنید؟

  3. انصاف، بنظرم تو با مهدي خزعلي، عنادي و خصومتي شخصي داري!! وگرنه آيا حقيقتا دغدغه حق و ناحق داري، بنا به فرمايش جناب سعيد، با اقای خزعلی تماس داشته اید؟ موضوع را با ايشان مطرح کرده ايد؟ بنا بفرمايش جناب سپهر چرا بعد از اين همه مدت؟ آيا اين پرسش را از جناب تيمور زاده کرده ايد؟ آيا با ورثه مرحوم طالب (مالک ساختمان حیان) تماس داشته ايد؟ حتما نميخواهيد که بگوئيد که کار شما فقط نشر ادعا است و مسئوليت آن با مدعي است!؟

  4. از شینده های بنده: اینها بجز کلاهبرداری از کسانی بود که سرمایه گذاشتن و بعد نصبشان باد هوا شد و باشکایت هم بجایی نرسیدن! تو نمایشگاه کتاب به خریداران گردنبند طلا دادند و بعد به بالای شهر نقل مکان کردند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا