خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محکومیت تخریب سیاسی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

انجمن اسلامی امید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با صدور بیانیه ای در اعتراض به نصب طرح های گرافیکی تخریب میرحسین موسوی و مهدی کروبی [لینک] دراین دانشگاه، از دستور مسوولین دانشگاه برای جمع آوری آنها خبر دادند و خواستار برخورد با منتشر کنندگان آن شدند.

متن این بیانیه که در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته است، در پی می آید:

سنگ بدگوهر اگر کاسه زرین بشکست / قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود «سعدی علیه الرحمه».

«آنکه زندگی را بازی می داند، همیشه دنبال برنده می گردد، برای او سیاست بازیست، اخلاق بازیست، آزادی بازیست، همانطور که عدالت هم بازیچه ای بیش نیست. زندگی اگر بازی باشد، حتما برنده ای دارد.آنکه زندگی را بازی می داند خود را متعلق به این کمپ می داند، اما زندگی بازی نیست.

شما برنده اید، شما جنگ را هم بردید، جنگ برای شما بازی بود. بعد شهادت را بردید، شهادت برای شما بازی بود. شما بسیج را بردید، بسیج برای شما بازی بود. شما مبارزه با استکبار جهانی، شما غزه و رام الله را بردید، چون استکبار جهانی، غزه و لبنان برای شما بازی بود. حوزه را بردید، چون روحانیت برای شما بازی بود». (متن قرائت شده در برنامه روز دانشجو دانشگاه تهران)

ولی به راستی کدام یک از دلسوزان واقعی انقلاب و نظام در حوادث 88 برنده هستند و از آن راضی؟ آیا از اینکه – به هر علت که در این جا مجال بحث نیست- به وجهه ی نظام آسیب رسید و بین توده های مردم شکاف افتاد، احساس سرمستی می کنید؟

باورمان بر این است که امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند همدلی و التیام بخشیدن به زخم های حوادث 88 هستیم و وحدت حول محور قانون اساسی را یگانه راه پیشبرد اهداف انقلاب عزیز اسلامی می دانیم.

در آستانه ی میلاد پبامبر اکرم (ص) که می فرمود: «به راستی که من برای به کمال رساندن مکارم اخلاقی مبعوث شده ام»، عده ای از ارزشی نمای های دلواپس، در حرکتی غیر اخلاقی و دون شان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اقدام به هتک حرمت به دو تن از سابقون انقلاب، مهندس موسوی و حجت الاسلام والمسلمین کروبی کردند که با هیچ کدام از اصول انسانی و اخلاقی و دینی قابل توجیه نیست.

گرچه به محض اطلاع از این موضوع با پیگیری های «انجمن اسلامی امید دانشجویان» و دستورات مسوولین دانشگاه، جلوی این حرکت وحدت شکنانه و خودسرانه گرفته شد، ولی ما به عنوان فرزندان نظام و دلسوزان انقلاب، ضمن محکومیت شدید این اتفاق که با منش اخلاقی بزرگان کشور هیچ سنخیتی ندارد، خواستار برخورد قاطع دانشگاه با این تازه به دوران رسیده های انقلابی نما هستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا