خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسینی مکارم: در پرونده‌ی املاک نجومی تبرئه شدم

یکی از نامزدهای تصدی شهرداری تهران گفت: بعد از انتشار اسامی برخی افراد به عنوان دریافت کننده املاک نجومی این موضوع پیگیری شد و دادگاه حکم بر برائت من داد و اسناد و مدارک آن موجود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سمیع الله حسینی مکارم یکی از نامزدهای تصدی شهرداری تهران در شصتمین جلسه شورای شهر تهران پس از ارایه برنامه‌های خود  در پاسخ به سوال مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر در رابطه با پرونده املاک نجومی گفت: در این رابطه باید توضیحاتی را ارایه کنم، البته اسناد ومدارک آن موجود است از سال 85 وارد شهرداری تهران شدم و در حوزه سرمایه گذاری در ابتدا با ریاست آقای یاوری و در ادامه با ریاست آقای کرباسیان مشغول به کار بودم .

او با اشاره به اینکه در همان زمان اعلام شد؛ کارمندانی که پنج سال سابقه حضور در شهرداری دارند می توانند عضو تعاونی مسکن شهرداری تهران شوند، گفت: بنده نیز با توجه به مدت زمان حضورم در شهرداری تهران عضو این تعاونی شدم و در همان مقطع 600 هزار تومان از بنده دریافت کردند بعد از دو سال اعلام شد که در تعاونی مسکن سهم داریم و در ادامه نیز جلسات متعددی برگزار شد در نهایت خانه ای به متراژ 74 متر به من واگذار شد و تمامی مراحل به صورت قانونی بوده است.

او تاکید که در این رابطه هیچ تخلفی صورت نگرفته و اسنادو مدارک آن موجود است.

مکارم در ادامه گفت: در همان مقطع بابت دریافت واحد مسکونی پول آن را نقدا پرداخت کردم در فرایند ثبت نام هیچ تخفیفی داده نشده است.

این گزینه تصدی شهرداری تهران در پایان گفت: بعد از انتشار اسامی برخی افراد به عنوان دریافت کننده املاک نجومی این موضوع پیگیری شد و دادگاه حکم بر برائت من داد و اسناد و مدارک آن موجود است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا