خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستمزد خوانندگان چقدر است؟

/ گزارش اختصاصی انصاف نیوز /

«حمید انوری»، خبرنگار انصاف نیوز: وقتی مردم برای دیدن یک برنامه می‌روند، علاقه دارند بدانند خواننده‌ای که دعوت شده چقدر دستمزد می‌گیرد. خبرنگار انصاف نیوز برای پیدا کردن پاسخ این پرسش به کسانی که از خوانندگان برای برنامه‌ی سازمانی یا دانشگاهی خود دعوت کرده بود، صحبت کرد تا بداند که دستمزد یک خواننده چقدر بوده است. سپس خود با آن‌ها تماس گرفت تا میزان ارقام اعلامی را بداند، اما در برخی موارد صحبت‌های مدیر برنامه‌های خوانندگان متناقض با واقعیت بود، بعضی هم گفته هایشان با صحبت های قبلیشان منطبق بود.

به گزارش انصاف نیوز، متن گفت‌وگو با مدیربرنامه‌های چند تن از خوانندگان مشهور کشور به همراه پاسخ‌های قبلی آنها به متقاضیان دیگر در پی می‌آید:

بشتر بخوانید:

میزان دستمزد خوانندگان برای اجرای یک برنامه

بهنام بانی

سید «میلاد حسینی»، مدیربرنامه‌های «بهنام بانی»، دستمزد او را برای اجرای یک کنسرتی در سازمان‌ها یا مراکز علمی و دانشگاهی که حدود 40 دقیقه طول می‌کشد، 50 میلیون تومان عنوان کرد.

وی وقتی خبرنگار انصاف نیوز نیز با او تماس گرفت، همین میزان را اعلام کرد.

4837564257645667476475

محمد علیزاده 

«مهدی بشکوفه»، مدیریت اجرایی شرکت «ایران گام»، درباره‌ی دستمزد اجرای آقای علیزاده به یکی از دانشجویان گفته بود که 40 میلیون تومان می‌شود.

او در توضیحاتی به این دانشجو افزوده بود که طول اجرای زنده آقای علیزاده 40 دقیقه است و برنامه‌های او تا پایان ماه صفر پر است.

وقتی خبرنگار انصاف نیوز با بشکوفه تماس گرفت تا میزان دستمزد علیزاده را برای تهیه گزارش بداند، او گفت: «باید با آقای حسين خانی، مدیر برنامه‌هایشان صحبت کنید!»

86e982f40ace9db5abcdd2b7ca922308

بهنام صفوی

«رضا فوادیان»، مدیر برنامه‌های «بهنام صفوی»، درباره‌ی این خواننده گفت: او این روزها مشغول شیمی درمانی و کارهای درمان خود است و اجرایی ندارد، اما دستمزد او 18 میلیون تومان برای 45 دقیقه اجرای زنده به همراه ارکستر است.

بعد از تماس خبرنگار انصاف نیوز با فوادیان، او همان گفته‌های قبلی خود به آن دانشجو را بازگو کرد.

n82803665-72125312

سالار عقیلی

گویا برنامه‌های «سالار عقیلی» تا پایان خردادماه پر است. «محمدرضا اسکندری»، مدیر برنامه‌ی او درباره‌ی شرایط حضور این خواننده به یکی از متقاضیان گفته بود که آقای عقیلی برای اجرای زنده‌ی برنامه‌های سازمانی 38 میلیون می‌گیرد که حدود یک ساعت این برنامه زمان می‌برد.

اسکندری درباره‌ی میزان دستمزد عقیلی به خبرنگار انصاف نیوز گفت: چهار نوع ارکستر داریم که 30، 35، 40 و 45 میلیون تومان است و با توجه به سالن و مشخصاتی که می‌دهید، می‌توانم قیمت بدهم.

OTVhNDAxYzRm

فریدون آسرایی

هنگامی که یکی از دانشجویان برای برنامه‌ی خود با «محمودی»، مدیر برنامه‌های «فریدون آسرایی»، تماس گرفت: او برای اجرای زنده‌ی سازمانی که بلیط فروشی نداشته باشد مبلغ 15 میلیون تومان را عنوان کرد که این اجرا به همراه ارکستر است و حدود 45 دقیقه طول می کشد.

محمودی بعد از تماس خبرنگار انصاف نیوز هم همان مبلغ قبلی یعنی 15 میلیون تومان را بازگو کرد.

5654867493653545435

رضا یزدانی

«علی اوجی»، مدیربرنامه «رضا یزدانی»، میزان دستمزد اجرای زنده‌ی این خواننده، جهت حضور در یک برنامه دانشگاهی را 17 میلیون تومان گفت و در ادامه به متقاضی توضیح داد: این اجرا 30 تا 40 دقیقه طول می‌کشد و بهمراه گروه ارکستر است. اگر صدا و نور را نیز به آن اضافه کنیم، دو میلیون تومان دیگر نیز جداگانه حساب می شود.

وقتی خبرنگار انصاف نیوز با اوجی تماس گرفت تا درباره‌ی میزان دستمزد یزدانی را بپرسد، او گفت: «چرا من باید اسرار کارم را به شما بگویم؟»

و در ادامه سوال خبرنگار که گفت: برای تهیه گزارشم می‌پرسم. آیا 17 میلیونی که گفتند، درست است؟، پاسخ داد: نه!

و در ادامه افزود: نکته اینجاست که هیچ قیمت مشخصی ندارد که بخواهم توضیح بدهم و کاملا توافقی است. شما می‌توانید راجع به آن گمانه‌زنی کنید. از من بپرسید می‌گویم؛ نمی‌دانم. اول باید آن شرکت مشخص شود و توافق انجام شود.

benyamin-1

بنیامین بهادری

«سلیم احمدی»، مدیر برنامه‌های «بنیامین بهادری» قبلا به یکی از دانشجویان تهرانی گفته بود که برنامه‌هایی که برای – مراکز علمی و دانشگاهی – دعوت می‌شویم با ارکستر کامل، 20 میلیون تومان برای 40- 45 دقیقه می‌گیریم.

وقتی خبرنگار انصاف نیوز در رابطه با میزان دستمزد بهادری برای اجرای زنده در یک -برنامه‌ی سازمانی- از احمدی پرسید، او پاسخ داد: تا پایان ماه رمضان برنامه نمی‌رویم، اما اجرای برنامه برای تهران 25 میلیون تومان است.

96-10-c07-1500

احسان خواجه امیری

«نیما بیک»، مدیر برنامه‌های «احسان خواجه امیری» دستمزد او را 28 میلیون تومان گفت و افزود: فقط با ارکستر کامل برای اجرا می‌آییم. هفت قطعه موسیقی اجرا می‌کنیم که حدود 40 دقیقه طول می‌کشد.

 خبرنگار انصاف نیوز موفق به صحبت با بیک نشده است.

fde0819066f04c03c05d10b93c3cd22d

علی لهراسبی

«زایا سلیمان»، مدیر برنامه های «علی لهراسبی»، درباره‌ی دستمزد این خواننده گفت: 17 میلیون تومان هزینه خودشان به همراه گروه است، آقای لهراسبی در برنامه‌های همایشی هشت قطعه اجرا می‌کند که 40 دقیقه می‌شود.

سلیمانی میزان دستمزد برای اجرای زنده را به خبرنگار انصاف نیوز هم، 18 میلیون تومان گفت، اما افزود، رقم اجراهای خصوصی که بلیط فروشی دارند بین 24 تا 30 میلیون تومان با توجه به میزان افراد حاضر و سالن است.

7d65acccc1ca4cc1aa1bc87092365719

حمید هیراد

«فاطمه شجاعی»، مدیر برنامه‌های «حمید هیراد» به دانشجویی که با او تماس گرفت، دستمزد اجرای این خواننده را 45 میلیون تومان عنوان کرد و در ادامه گفت که او تنها بصورت زنده اجرا می‌کند و این مبلغ به همراه گروه و تجهیزات صدا و نور است که بین 30 تا 40 دقیقه اجرای او زمان می‌برد.

 خبرنگار انصاف نیوز موفق به صحبت با شجاعی نشده است.959578_148

حامد همایون

یکی از دانشجویان که برای برنامه‌ی خود با «محسن رجب‌پور»، مدیربرنامه‌های «حامد همایون»، تماس گرفت تا از این خواننده برای اجرای زنده‌ی برنامه‌ی خود دعوت کند. پسر آقای رجب پور گوشی را برداشت و از این دانشجو خواست تا درباره‌ی این موضوع با خانم مرتضوی صحبت کند.

«نیکتا مرتضوی»، مدیر داخلی شرکت «ترانه شرقی» در رابطه با اجرای زنده‌ی او را برای سارمان‌ها به همراه گروه ارکستر کامل و نور و صدا برای مدت 30 تا 45 دقیقه را، 40 میلیون تومان گفت.

وقتی خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی میزان دستمزد همایون پرسید، او پاسخ داد که برای این کار باید آقای رجب‌پور باشند و الان هم ایشان نیستند!

او در پاسخ به این پرسش که شما قبلا یه یکی از دانشجویان مبلغ 40 میلیون تومان را گفته بودید، درست است؟، گفت: نه، چون قیمت‌ها متفاوت است و بستگی به شرایط دارد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. «بهنام بانی»، دستمزد او را برای اجرای یک کنسرتی در سازمان‌ها یا مراکز علمی و دانشگاهی که حدود ۴۰ دقیقه طول می‌کشد، ۵۰ میلیون تومان عنوان کرد.
    واقعا باید برای این موسیقی گریه کرده که بهنام سیبیل که به همه چی میخوره الا خواننده و حمید هیراد که نصف شعراشو از بقیه کپی کرده و روی هم یکسال نیست خواننده شدن 90 میلیون بگیرن بعد سالار عقیلی و احسان خواجه امیری 35 میلیون

    60
    15
    1. بنده از اصل و اساس شنونده موسیقی سنتی بودم و هستم و خواهم بود.
      اما دوست عزیز باید بدانی که سلیقه مردم به این شکل است و در ثانی موزیسین هایی بسیار سطح بالاتر از سالار عقیلی و خواجه امیری که در کنج خرابات خودشون نشسته اند و سماق می مکند، راجع به سالار عقیلی و امثالهم که در سبک سنتی چندان خواننده های قابلی نیستند چه بگویند؟

      9
      24
  2. بهنام بانی استاد صدا حنجره طلایی. خوانندگی به استعداده نه تجربه .چه بسا یک چوپان زحمت کش صدای بسیار زیبا تر از استاد خوانندگی داشته باشد.

    19
    38
  3. بنطر که اصلا زیاد نیس ی پزشک معمولی یا یک کاسب معمولی روزی ۱۰،۲۰تومن درمیارن،اینا که خواننده های درجه یک ایرانن،فقطم همینه منبع درامدشون

    14
    12
  4. برو بابا بین اینا سالار عقیلی و آسرایی فقط خوبه با خواجه امیری آخه بهنام بانی کجاش بهترین خواننده ایرانه یا حمید هیراد که اسکل آبرو خودشو برده متاسف هستم برای این جماعت که خواننده های زیبا مثل کاوه افاق و سیروان خسروی عزیز و حمید عسکری دارن ولی توجه نمی کنن کاوه افاق بهترین خواننده هست فقط بلدن مسخره اش کنن

    11
    24
  5. دوست عزیزمعلومه شما به موسیقی های سنتی فقط گوش میکنید هیچی نمیفهمید شما برید مهراب گوش بدید چون اون فقط بی معنی میخونه شما بی فکر خرف میزنید

    4
    6
    1. اینقدر به اینا پول میدن بعد میرن با دستگاه صداشون رو درست میکنن
      برن به جا آنقدر پول دادن به اینا به فقیر ها کمک کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا