خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ای به مسوولان عالی‌رتبه‌ی نظام: «با ترامپ مذاکره کنید»

اعتماد نوشت: روز گذشته تعدادی از فعالان سیاسی با نوشتن نامه‌ای خطاب به مسوولان عالیرتبه نظام خواستار بازنگری در تصمیمات اساسی و مذاکره مستقیم با امریکا شدند.

 نويسندگان اين نامه با اشاره به «از دست رفتن فرصت مناسب» دولت باراك اوباما از مسوولان تصميم‌گير نظام خواسته‌اند «فارغ از جنگ‌هاي رواني كاخ سفيد با يك تصميم ملي اعلام كند كه حاضر به انجام مذاكرات بدون قيد و شرط با امريكاست تا قدمي در راه‌حل مشكلات و اختلافات برداشته شود».

در اين نامه تاكيد شده كه اين مذاكرات «مي‌تواند با قدرت و از موضع حفظ منافع ملي دنبال شود» و «در صورت هرگونه زياده‌خواهي يا عدم ارايه تضمين براي پابرجا ماندن تعهدات، راه بازگشت هميشه باز است». 

يكي از نكات جالب اين نامه كنار هم قرار گرفتن نام‌هايي است كه قرابت سياسي كمي با يكديگر دارند. از امضا‌كنندگان اين نامه مي‌توان به غلامحسين كرباسچي، احمد منتظري، ابوالفضل بازرگان، جلال جلالي‌زاده، جميله كديور، صديقه وسمقي، حسن فرشتيان، رضا عليجاني، حسين كروبي، عيسي سحرخيز، حسن اميني، محمدصادق جوادي‌حصار، علي كشتگر، ويدا فرهودي، حميد آصفي و بهروز خليق اشاره كرد.

«ترامپ دنبال گفت‌وگوی ایرانی آمریکایی است»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. لعنت بر خارج نشینان احمق که گویا به نظر میرسد سنگ خودشان را به سینه میزنند تا یه وقتی ترامپ خودشون و خانوادشون رو از اروپا و آمریکا بیرون نکند

    5
    6
  2. جالبه نامه فرستان تحریم ملت ایران در سال 88 خواستار مذاکره برای رفع تحریم اند اخه چطور آب و صابونی بیاریم روتون رو بشوریم

    7
    8
  3. سلام – لطفا مردم را گمراه نکنید از یه سوراخ میخواهید چند بار گزیده شوید؟ صد رحمت به قجری های 150 سال پیش.

    6
    7
  4. در شگفتم از این اهالی فرهنگ و سیاست که در قضیه مذاکره با آمریکا، حتی سر روحانی هم به سنگ خورد و شاید عبرت گرفت ولی این ها هنوز بر طبل مذاکره می زنند. نکند از کسبه معامله شیرین مذاکره هستند که با مذاکرات آلاف و الوفی به هم بزنند؟
    تنها راه مقابله با آمریکا مقاومت و اتکای به توان داخلی است. همانطور که رهبر انقلاب فرمودند.
    راستی احمد جان منتظری تو دیگه چرا؟؟؟؟

    6
    6
  5. بسیار جای تاسف هست برای کسانی که هنوز خوابند و نمیخواهند از این خواب غفلت بیدار شوند تا کی ملت مظلوم باید تاوان جهالت و غربزدگی چنین مسئولان بی کفایت و نا اهل را بدهند؟ دوستی ومذاکره با آمریکا خلاف موازین اسلام وحتی انسانیت هست و جهالت محض .

    6
    6
  6. کرباسچی و………….. خیلی خنده داره. الان شدن تحلیلگر سیاسی تا اونجایی که من میدونم کرباسچس تو اختلاس دست بالا رو داشت و از خوبای اختلاسگر بود الان شده تحلیلگر سیاسی . وای به حال مملکت

    2
    7
  7. باسلام
    عقل که نباشد جان در عذاب است.
    این آقایان با کدام عقل خواستار این اقدام هستند با اینکه برجام و مذاکرات هسته ای پیش چشمشان است
    این فکر یعنی چه
    این مانور روانی که دشمن دنبال می کند این آقایان در داخل پرچم دار شده اند
    این یعنی نفوذ داخلی و یعنی این آقایان دشمن این کشور هستند.

    2
    6
  8. سوال من از افرادی که کامنت گذاشتن و مخاف بودن اینه که این بزرگواران چه پیشنهادی دارن؟ خب تا کی این ملت مظلوم باید تقاص دشمنی های بچگانه رو پس بدن؟ملت ما خسته اند…..خیلی هم خسته اند…….

    7
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا