خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا شانس فینالیست شدن تیم فغانی کم شد؟

یک اتفاق بد باعث شده، داوران ایرانی با همه شایستگی، شانس‌شان برای قضاوت فینال کمی کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داوران شایسته ایران بی تردید بهترین عملکرد را در میان داوران حاضر در جام جهانی به نمایش گذاشته اند. علیرضا فغانی، منصوری و سخندان، همه آنچه از یک تیم داوری انتظار می رود را در سه بازی که سوت زده اند نشان داده اند ولی شرایط جدول بازی ها به سمتی در حال حرکت است که شاید شانس آنها کاهش یابد. اروپایی ها خود را مالکان فوتبال می دانند و حالا حضور 4 تیم اروپایی در مرحله نیمه نهایی بازی ها شاید سبب شود در چینش داوران بازی ها، این بخت به داوران اروپایی برای بازی ها داده شود.

در حال حاضر 13 تیم داوری در بازی ها بازی ماندند و فقط 4 بازی از این دوره از مسابقات باقی مانده است. حالا باید دید فیفا در ادامه مسابقات کدام داوران را برمی گزیند. قضاوت علیرضا فغانی در نیمه نهایی که احتمالا فردا شب لیست داوران‌شان معلوم می شود، به معنی پایان کار او در مسابقات خواهد شد اما اگر در نیمه نهایی به او قضاوت نرسد و البته در آنجا ماندگار شود، یکی از دو رقابت نهایی می تواند برای او باشد.

علیرضا درحالی تا اینجای بازی ها ماندگار شده که داور اماراتی و تیمش فقط یک بازی را سوت زدند و تیم ایرماتوف سرشناس با اشتباهات کشنده شان در زمین مسابقه سبب شدند تا مراکش قربانی بازی با اسپانیا باشد و شانس صعود از ایران گرفته شود. او غیر از نگرفتن پنالتی برای مراکشی ها، با یک اشتباه بزرگ در تشخیص محل کرنر، زمینه ساز گل دوم اسپانیایی ها شد تا مسئولان کمیته داوران فیفا بلافاصله این داور را به کشورش برگردانند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا