خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش زهرا رهنورد به فیلم مائده هژبری

«زهرا رهنورد» رییس اسبق دانشگاه الزهرا (س) در واکنش به پخش فیلم اعتراف «مائده هژبری» گفت: رییس صداوسیما بابت این مصاحبه مخوف عذرخواهی کند.

به گزارش انصاف نیوز، زهرا رهنورد که از چند ماه پیش به گفته‌ی برخی مسوولان دیگر مشمول حصر خانگی نیست، بنا بر خبری که سایت کلمه منتشر کرده، گفته است: «رییس صداوسیما از وجدان عمومی ملت ایران عذرخواهی کند. صداوسیما در مصاحبه‌ای مخوف، چنگ‌اندازی و خراش به روح دخترکی نوجوان را به تصویر کشید. تا کجا باید این رفتار ضد انسانیت و جوانی را شاهد باشیم؟»

واکنش مشاور رییس جمهور به پخش اعترافات مائده هژبری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نمایش اقتدار است ، برای روحیه بخشیدن به مردم در این وانفسا اقتدار خود را نشان میدهند !

    8
    6
  2. فتنه گران دیروز وامروز که خون مردم رو تو شیشه کردن دایه مهربانتر از مادر شدن !!

    44
    40
    1. با این کارشون هم میخوان خودشون رو مطرح کنند و هم مثلا خیلی طرفدار مردم هستند و چقدر بدبخت و ساده لوح هستند کسانی که بخاطر خوشی های دو روزه دنیا از این افراد حمایت میکنند یه مشت لیبرال مفت خور و خائن و وطن فروش،،امثال همین افراد باعث بوجود اومدن همچین اوضاعی تو کشور شدن که کسی بیاد تو شبکه های اجتماعی مثلا یه کانال با محتوای ضد اجتماعی ایجاد کنه،لیبرالهای کدخدا پرست ها و لیبرال های مفت خور و خائن

        1. حالا تو چرا انقدر سوختی که خودت رو انداختی وسط و دنبال آب از نوع احمدی نژادش میگردی!؟ من به ارتشیان سایبری ٧ هزار تومانی منفی میدم، شما چطور؟

          2
          9
  3. این روش مصاحبه و اعتراف گیری بسیار دردناک است و جامعه آنرا نمیپذرید
    صدا و سیما در کنترل اقلیت غیر پاسخگو ست

    5
    15
  4. خوب کاری میکنند با چنین اشخاصی برخورد میکنند،همین کار باعث بوجود اومدن فساد و بی بند و باری تو جامعه میشه

    7
    19
  5. والا نمیدونم چی بگم ، اونایی که دین رو خو ب میشناسن ، باید بیان یا از این موضوع دفاع کنن ،یا از تکرار وقایع مشابه جلوگیری کنند . اخه این دخترک فرزند همین اب و خاکه ، اگه اشتباه کرده باشید خدا به فریاد عاملان برسه .

    18
    3
  6. سرکار خانم رهنورد این افراد به قد فهم خودشون عمل می کنند تجربه نشون داده فهمشون هم عمدتا تا نوک دماغشون یا توی جیبشون راه می بره!

    6
    18
  7. چرا درباره مفسدان اقتصادی و اختلاس گران و امثال سعید طوسی اینچنین نمیکنند؟

    5
    12
  8. عادت کرده اند شیپور را از دهانه ی گشادش بنوازند! در کارنامه ی این رسانه ی به شدت ملی، هنرنمایی های برادر حسین بازجو در شکل اعترافات پاستوریزه که زمانی فعالین این أب و خاک را وادار به اعتراف می کنند، به وفور یافت می شود!؟!؟

    1
    3
  9. جای بسی خوشحالی است که شاهد تصمیمات متدینین در صدا وسیما هستیم. امیدواریم شاهد تداوم سیاست مبارزه با فساد چه در حوزه ی فرهنگی و چه در حوزه ی اقتصادی باشیم.

  10. فایده ای که این حوادث دارد این است که مردم در انتخابات معمولا چشم بسته رای میدهند و نامزدها را خیلی نمی شناسند ولی بعد از موضع گیری های اینچنینی خط فکری آقایان مشخص می شود و همین طور حقیقت جمله ی الناس علی دین ملوکهم ثابت می گردد

  11. همین شوهر این زن … بود که اولین بار در دهه شصت دستور توقیف فیلم برزخی ها و کتک زدن بی حجاب ها با پونز و باتوم بود تازه شایعه کرده بودن رییسی بیاد اینا رو دستگیر میکنه گذشته از اون این زن و کردان و…با زد و بند از دانشگاه آزاد و با کمک هاشمی دکتری گرفتن در حالی که خیلی از فارغ التحصیلان کشور بیکارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا